Gå til innhold

Vår vei til 25. juni 05


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hihihi....da skal jeg hilse: "Hei, miss Betty!"

Ja, det var en cavalier som heter Scott. Antho ELSKER mennesker og dyr og kommer bort til alle som vil hilse.

Kommer til å være aktiv i parken i morgen også. I hvertfall om været er som i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Tenkte jeg skulle skrive en liten hilsen til liten og stor. Ganske fraværende for tiden' date=' men veldig hyggelig å bli husket på.[/quote']

Hei Hannemor.

Lenge siden jeg har tittet innom deg nå. "Ser" deg jo ikke like ofte her inne lenger.

Men det ser ut som at du ligger bar an i løypa frem mot 25/6 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sant som du sier Heidi...jeg er ikke akkurat så innmari aktiv lengre. Slettet jo t.o.m. den gmle dagboken. Ble litt for mange side å holde styr på..

Ikke lenge til juni nå! Og du skal i ilden før oss!

I morgen skal jeg melde meg inn i sats. man trneger visst ikke å binde seg for 12 mnd lengre! Når jeg trener er jeg mye flinkere til å spise ordentlig og være sunn. I dag har jeg fallt helt ut. Masse digg og fanterier. Får sende sambo ut på tur med voffen da jeg ikke orker å lee på min tunge og fulle kropp...

Og nå er det snart jobb igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Var i Stensparken igjen i dag jeg - forloveren min bor ved siden av der, og hun skrev under på forlovererklæringen i dag. Men ingen Anthon!

Du, hvordan er det nye opplegget til SATS? Koster det mer pr. måned nå da, siden man ikke må binde seg for et år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Var på sats i dag og det var det samme gamle. Bindingstid i ett år. Not for me, altså. Så da ble det med den ene treningen.

I dag har vi vært hos onkel (som er oppdretter av strihåret dachs) og vist fram klapperslangen (som han kaller terrierne). Han var storfornøyd og syntes han var superfin.

Tilbake i parken i kveld og resten av uken.

Vi må også få skrevet under forloverærklæringen... Tiltak... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betty Boop

Kanskje vi sees til uken, da.

Enklere for deg enn for meg med disse erklæringene i hvert fall - vi må jo ha den på engelsk, og så må vi finne ut om vi trenger apostillestempel på den... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å ha stasen hans i orden, han blir sikkert så kjekk atte! :wink:

Fikk dere god service på GØ eller? Har hørt masse bra om det, så lurer på om vi kanskje skal ta turen innom selv...ser ikke ut til at vi kommer oss til DK heller nå! :roll: Men tøy må´n jo ha! :ler:

Ser ut til at dere ligger godt an med alt det andre også...tenk, det er jo ikke lenge igjen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, det er ikke lenge igjen nå...

Vi fikk super service. En fra den eldre garden som jeg har jobbet med tidligere i en annen fin konfeksjonsforretning.

Nå er det jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Jeg kan helt klart anbefale GØ for å finne finstasen. De gir mye bedre service enn liknende butikker (hint hint Ferner Jacobsen....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Var på sats i dag og det var det samme gamle. Bindingstid i ett år. Not for me' date=' altså. Så da ble det med den ene treningen.[/quote']

Har du sjekket Elixia? Venninnen min fikk medlemsskap der uten bindingstid. Dessten liker jeg meg bedre der enn på SATS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...