Gå til innhold

Vår vei til 25. juni 05


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg sendt ut papirene om endring av etternavn samt prøving.

GOD PÅSKE!

det skal vi etter påske :wink: , har bestilt fly til reisen, i "mrs-nytt etternavn"....rart men hyggelig :) Oppdaget i går at passet mitt allerede har gått ut, derfor endrer jeg også navnet før jeg går hen og kjøper nytt pass.men bruker det selvfølgelig ikke før etter 2.juli

kl ca-1345 :ler:

GOD PÅSKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Offa - det var ikke noe greit! Men det går sikkert bra!!! :wink: Skal tenke på deg og Maarten og sende mange fine, gode tanker!!! :kose:

Håper uansett at du har hatt en deilig påske, og at kjæresten din kommer fort, hel og fin hjem igjen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk V! Faren er takk og lov mest sannsynlig over for denne gang.

Her kommer snart et nytt bilde av voffen min. Må bare bli godkjent først. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :-) Hørte rykter om det på nyhetene her, og pustet lettet ut! :danse:

Får ikke sett bildet enda, men venter i spenning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer snart et nytt bilde av voffen min.  Må bare bli godkjent først.  Hva synes dere?

Han ser definitivt ut som en liten hund. ;)

Håper din kjære har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser definitivt ut som en liten hund. ;)

Håper din kjære har det bra!

En hund ser han ut som ja, men en riktig liten søt en...ser ut som Anthon! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk V! Faren er takk og lov mest sannsynlig over for denne gang.

Her kommer snart et nytt bilde av voffen min. Må bare bli godkjent først. Hva synes dere?

Så stoooor han har blitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har hatt en SUPER påske! Anthon også. Vi har vært på hytta på Beito alene - bare oss to.

Og gutten min går det fint med. De har det bra i Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

*dytte Hanne opp fra side 2*

Har din kjære kommet tilbake fra T.land?

Håper du har det bra, og at planleggingen går bra frem mot 25. juni. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk V! Faren er takk og lov mest sannsynlig over for denne gang.

Her kommer snart et nytt bilde av voffen min. Må bare bli godkjent først. Hva synes dere?

Han er helt nydelig :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:P

Jeg er ijobb, foreløbig bare for 6 mnd, men satser på forlengelse eller at det dukker opp noe annet innen den tid.

Krysser fingrene for at det ordner seg med invitter. Har du noen plan b?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei alle sammen!

Tenkte jeg skulle skrive en liten hilsen til liten og stor. Ganske fraværende for tiden, men veldig hyggelig å bli husket på.

Gutten min er nå vel hjemme fra Thailand og det er godt å ha ham i hus igjen...selv om det blir mye reising på ham denne måneden.

Anthon er bare dødsskjønn. Utrolig hvor glad man blir i dyrene sine.

Bryllup. Hva er det? Neida! Ja, C, nå er det jaggu ikke lenge igjen. Helt utrolig hvor fort tida flyr når man jobber fra åtte til fire og har mye å gjøre både der og på privaten. Livet er rett og slett herlig for tiden!

Bare litt over to måneder igjen. Vi har ikke mottatt invittene ennå, men har fått invitasjon fra to av våre beste venner (og de gifter seg etter oss :o ). MEN, alle vet jo om datoen så selve papiret er bare en formalitet.

I dag skal vi hjem til dette venneparet (lille smurf + mann) sammen med Huldra + mann. GLEDER MEG MASSE!!!

Ha en fortreffelig helg alle sammen! Og nyt bryllupsplanleggingen (jeg haster og maser ikke med noe....kanskje litt for lite?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe disse invittene dukker opp da - det er jo fryktelig dårlig service fra leverandøren om de ikke kommer snart...

Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Betty Boop

Hei Hannemor,

Gikk gjennom Stensparken i dag med en venninne, da jeg så en søt liten JRT. Så hører jeg: Anthon, være her! Hihi, så da skjønte jeg at det var deg. Men du sto sammen to jenter og jeg var sammen en venninne, så jeg sa ikke hei. Men Anthon var kjempesøt, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

SÅ GØY!!!!

Han hører absolutt IKKE på meg i parken. Har virkelig ikke sjans. Ikke sant han er søt!?!

Var det på toppen du så meg, eller på baksiden?

Neste gang må du hilse. Rart at du vet hvem jeg er og ikke omvendt :wink: . Bare si at du er miss Betty, så skjønner jeg dfort hvem du er vettu!

Det er så deilig å være i parken når det er så fint vær. Har vært der kanskje fire ganger i dag selv om han absolutt ikke trenger å gå ut så ofte. Mer for meg enn for ham.

GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I dag har vi fikset smoking på Gunnar Øye. Og gutten min var så fin!

I tillegg er ringen min levert til gravering (hans er allerede gravert). Også har vi samordnet bankkontoene.

Småting som gjenstår:

- bekrefte kirken

- få forlovere til å skrive under på ærklæringen

- perle ferdig serviettringene

- ordne med invittene

- kjøpe slør, smykker og sko

- kjøpe innhold til gaveposer

- kjøpe såpeboble"greier"

- skifte utseende på engangskameraene

- kjøpe gjestebok

- siste finish med blomster

- lage meny til middag

- og sikkert endel flere ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Jeg hadde litt lyst til å gå bort - ikke minst for å kose litt på den lille krabaten! Men motet sviktet... Oscar har vært med S på sykkeltur til og rundt Sognsvann i dag, så han er helt pumpet!

Hmm.. første gang jeg har vært i Stensparken, så jeg vet ikke helt hvor det var. Ikke helt på toppen, men ganske langt oppe, hvis du skjønner. Det var en liten Cavalier King Charles Spaniel der også, tror jeg. Skal ta meg en tur bort med Oscar en dag, jeg, og hilse ordentlig! Så hvis du ser en rød cocker spaniel med halen i været, så vet du hvem jenta ved siden av er!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...