Gå til innhold

Studentdublett - Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte på dublett i november. Skal dele bad og kjøkken med en annen, og lurte på om noen har noen gode/dårlige erfaringer de vil dele? Hvor lenge har dere bodd sånn, var dere studenter, hvor bodde dere, hvordan var samhold med "bad&kjøkken-roomien"?

Er veldig spent og gleder meg til å flytte :) Skal selvfølgelig gjøre mitt for at det skal gå fint!

 

Anonymkode: 222e6...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde det et års tid som student. Delte kjøkken og bad med en fyr jeg ikke kjente. Det gikk helt fint! Vi så ekstremt lite til hverandre fordi vi brukte kjøkkenet på ulike tidspunkt, var nesten som å bo alene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2018 den 11.03, Fju skrev:

Jeg gjorde det et års tid som student. Delte kjøkken og bad med en fyr jeg ikke kjente. Det gikk helt fint! Vi så ekstremt lite til hverandre fordi vi brukte kjøkkenet på ulike tidspunkt, var nesten som å bo alene. 

Er nesten det jeg håper på selv 😂 Men er innstilt på å bli kjent med personen om vi har lignende timeplaner. I første omgang er det innredning jeg gleder meg til. Får ikke lov å fjerne møbler fra rommet, noe som er litt kjedelig, men skal nok få gjort noe med det. Ser på videoer av hvordan andre har innredet bittesmå rom og leiligheter for inspirasjon og gleder meg mer og mer. Bor hos foreldre nå og merker veldig godt at jeg vil bo alene igjen.

Anonymkode: 222e6...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...