Ariana807 Skrevet 20. september 2018 #1 Del Skrevet 20. september 2018 Har noe laks jeg skal ha til middag en dag, og kunne godt tenke me gå «sprite» dem opp litt me noe nytt. Er det noen som har erfaring med å bruke knust ostepopp som en type brødrasp-coating? Vet at Corn Flakes noen ganger brukes, så lurte litt på om ostepopp kan brukes 🤔🤔 noen som har erfaring? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 20. september 2018 #2 Del Skrevet 20. september 2018 Nå skal jeg ikke uttale meg for sikkert om ting jeg ikke har smakt, men jeg tviler på om ostepop og fiskepinner er en spesielt god kombinasjon. Er nok i så fall lurt å prøvesmake litt før du strør det over hele. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 20. september 2018 #3 Del Skrevet 20. september 2018 Nei, bare nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #4 Del Skrevet 20. september 2018 Ostepop fungerer veldig fint som brødrasp, og er veldig godt til både fisk og kylling Anonymkode: ba513...f34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #5 Del Skrevet 20. september 2018 Høres rett og slett godt ut. Anonymkode: 4ed70...ab6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #6 Del Skrevet 20. september 2018 Hvorfor skal du gjøre den sunne fisken usunn ved å velte den i snacks? Anonymkode: fd9c0...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #7 Del Skrevet 20. september 2018 Aldri smakt, men høres genialt ut. Si ifra om det fungerte! Anonymkode: 8e908...981 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #8 Del Skrevet 20. september 2018 Tror ikke til laks, men til hvit fisk eller kylling. Alså, det er helt sikkert greit med laks, men den synes jeg er så dominerende i smak at jeg liker den bakt med grønnsaker og ikke stekt på pannen. Men det er min smak. Smaken er forskjellig for alle! Prøv da vel, så gir du lyd når du har smakt? Anonymkode: 11966...151 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. september 2018 #9 Del Skrevet 20. september 2018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frekvens Skrevet 20. september 2018 #10 Del Skrevet 20. september 2018 Det jeg gjør er å krydre fisken og knekke et egg sammen med fiskebitene for å få bedre heft. Jeg har prøvd knust nachos, geriljamel,Panko osv. Skulle jeg prøvd ostepopp ville jeg helt klart finmalt den først og blandet 50/50 med Panko. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 20. september 2018 #11 Del Skrevet 20. september 2018 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: Folk er gale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #12 Del Skrevet 20. september 2018 6 minutter siden, Stella Rose said: Folk er gale For å ville prøve noe nytt og uvanlig? Anonymkode: b6a8e...fff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 20. september 2018 #13 Del Skrevet 20. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å ville prøve noe nytt og uvanlig? Anonymkode: b6a8e...fff Nei, men jeg klarer ikke å se at fisk og ostepop vil harmonere, beklager men det høres bare ekkelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #14 Del Skrevet 20. september 2018 NAM!!! Anonymkode: 4251a...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. september 2018 Forfatter #15 Del Skrevet 20. september 2018 (endret) 52 minutter siden, Jerry Lee skrev: 44 minutter siden, Stella Rose skrev: Folk er gale Kanskje det er litt «crazy» man alltid kjekt å prøve nye ting 😅👍🏻 Noe av grunnen er at jeg er ganske lei den vanlige sitropepper laksen evt. pesto-laksen... tenker kanskje lage en variant å kun ha på toppen av fisken, som jeg ville gjort med pestoen. Kan se at kanskje en helt total dekking av ostepopp kan bli litt intenst, men en liten topplag dekke 🤔🤔 Blir nok rester av fiskekaker i brun saus i dag da, men må nok teste ut laksen i morgen. Tenkte å prøve å servere med «bacon og rosenkål» og noe sukkererter (kanskje en vilt merkelig kombi! Men viktig å få i seg noe grønt og da velger man det man liker) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du gjøre den sunne fisken usunn ved å velte den i snacks? Anonymkode: fd9c0...05e Hadde evt. dekket fisken med pesto, det er jo ikke noe særlig sunnere. Blir nok fredagskosen og så ikke like gale, og tror at den normale nachoen også godt kan konkurrere med ostepopp Endret 20. september 2018 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #16 Del Skrevet 20. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du gjøre den sunne fisken usunn ved å velte den i snacks? Anonymkode: fd9c0...05e Hvorfor må alt absolutt være så fordømt sunt hele tiden da? Er det ikke lov å spise noe bare fordi det er godt? Ikke at jeg tror laks og ostepop passer så himla godt sammen, men det er heller ikke poenget mitt. Anonymkode: f869a...7d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 21. september 2018 Forfatter #17 Del Skrevet 21. september 2018 Fredagskvelden er her, mat prøvd og ... jeg burde kanskje dekket hele fisken, for utenom litt krøsj, konsistensmessig, smakte det ikke noe av topplokket 😅 kanskje jeg burde laget mindre mer typiske fiskepinner... menmen, prøvd og litt fail 😅😂 men alltid kjekt å prøve noe nytt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #18 Del Skrevet 21. september 2018 19 minutter siden, Ariana807 said: Fredagskvelden er her, mat prøvd og ... jeg burde kanskje dekket hele fisken, for utenom litt krøsj, konsistensmessig, smakte det ikke noe av topplokket 😅 kanskje jeg burde laget mindre mer typiske fiskepinner... menmen, prøvd og litt fail 😅😂 men alltid kjekt å prøve noe nytt Takk for svar! Ser digg ut! Anonymkode: 8e908...981 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #19 Del Skrevet 21. september 2018 24 minutter siden, Ariana807 skrev: Fredagskvelden er her, mat prøvd og ... jeg burde kanskje dekket hele fisken, for utenom litt krøsj, konsistensmessig, smakte det ikke noe av topplokket 😅 kanskje jeg burde laget mindre mer typiske fiskepinner... menmen, prøvd og litt fail 😅😂 men alltid kjekt å prøve noe nytt Kanskje det blir enda bedre med slike? Anonymkode: 84b8f...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 21. september 2018 Forfatter #20 Del Skrevet 21. september 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det blir enda bedre med slike? Anonymkode: 84b8f...160 Var faktisk dem jeg brukte 😅😅 hadde ikke vanlig ostepopp liggende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå