AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #21 Skrevet 19. september 2018 3 minutter siden, wintergirl skrev: Uff da😔 Hun tar det nok som en kompliment at en ung og kjekk mann liker henne. Men det er ihverfall ikke noe galt med deg. Hun har sine grunner og det er ikke for at hun ikke liker menn generelt. Sikkert en klisje for deg å høre nå, men du møter en flott dame som gjengjelder dine følelser en dag. Og du virker jo som en flott mann som en dag vil gjøre en annen dame stolt over å ha deg i livet sitt 🙂 Takk! 🙂 Anonymkode: 58ba0...c6f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #22 Skrevet 19. september 2018 Fikk meld om at hun ble jo smigret over at jeg spurte da. Så poengterte hun at det var ikke fordi hun ikke liker meg, tvert i mot. At hun liker meg som person veldig godt. Hun er bare ikke interessert i noe utover det, og at det er fordi hun liker å være singel og fri. Hun skrev at min venn vil hun være uansett. At jeg ikke måtte tenke på det som avvisning ifh til hvem jeg er. At hun bare ikke er interessert i noe mer enn vennskap, så det går på henne. Var jo en fin melding det, og jeg får jo respektere det. Det gjør det bare ikke lettere når hun er så fair. Bra dame. Jeg kommer meg nok videre. Anonymkode: 58ba0...c6f 8
wintergirl Skrevet 19. september 2018 #23 Skrevet 19. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fikk meld om at hun ble jo smigret over at jeg spurte da. Så poengterte hun at det var ikke fordi hun ikke liker meg, tvert i mot. At hun liker meg som person veldig godt. Hun er bare ikke interessert i noe utover det, og at det er fordi hun liker å være singel og fri. Hun skrev at min venn vil hun være uansett. At jeg ikke måtte tenke på det som avvisning ifh til hvem jeg er. At hun bare ikke er interessert i noe mer enn vennskap, så det går på henne. Var jo en fin melding det, og jeg får jo respektere det. Det gjør det bare ikke lettere når hun er så fair. Bra dame. Jeg kommer meg nok videre. Anonymkode: 58ba0...c6f Skjønner at du liker henne😊 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #24 Skrevet 19. september 2018 2 minutter siden, wintergirl skrev: Skjønner at du liker henne😊 Ja, det gjør jeg! Hun er en ærlig og artig person, og hun er alltid den som er der for andre, og at hun avviste uten å få meg til å føle meg som en idiot. Det betyr ganske mye! Får stå i det 🙂 og så ser jeg fremover nå. Anonymkode: 58ba0...c6f 4
Ramona Skrevet 21. september 2018 #25 Skrevet 21. september 2018 La dette være en lekse for alle menn som tolker vennlighet som flørt. 4
pantertante Skrevet 21. september 2018 #26 Skrevet 21. september 2018 15 minutter siden, Ramona said: La dette være en lekse for alle menn som tolker vennlighet som flørt. Det er kanskje ikke alltid like lett å skille det ene fra det andre hvis man liker en person veldig godt. Synes ts takler dette bra. Kudos til ham. 3
Ramona Skrevet 21. september 2018 #27 Skrevet 21. september 2018 Akkurat nå, pantertante skrev: Det er kanskje ikke alltid like lett å skille det ene fra det andre hvis man liker en person veldig godt. Synes ts takler dette bra. Kudos til ham. Joa, han virker som en ålreit fyr og det var ikke ment å kritisere han. Men sånn generelt, mente jeg. 2
pantertante Skrevet 21. september 2018 #28 Skrevet 21. september 2018 32 minutter siden, Ramona said: Joa, han virker som en ålreit fyr og det var ikke ment å kritisere han. Men sånn generelt, mente jeg. Skjønner jo egentlig hva du mener, hvor enkelte kan tolke et uskyldig smil helt feil, f.eks. Som her, tenker jeg: 1
Colgatesmilselfie Skrevet 21. september 2018 #29 Skrevet 21. september 2018 (endret) På 18.9.2018 den 17.28, AnonymBruker skrev: Jeg har barn 🙂 fikk en datter etter et av forholda jeg har hatt. Hun er mitt vakuum 🙂 Eller Valium? 😄 har ikke ønske om flere barn nei. Hadde det vært aktuelt, så bra. Ikke aktuelt? Helt greit det også! Vet derimot ikke om jeg mente det samme uten lille Terror ( datter) ❤️ Anonymkode: 58ba0...c6f På 18.9.2018 den 17.10, AnonymBruker skrev: Jeg trodde hun var mye yngre. Hun er ungdommelig men voksen likevel om dere forstår? Vi jobber sammen i et firma. Kollegaer. En tid før sommeren hadde jeg en krise i mitt liv, og da ble vi nærmere kjent fordi hun var tilstede. Vi tok måltider sammen og snakket mye. Jeg tenkte da at hun var en jækli god støtte! Hun er veldig godt likt på jobben fordi hun er veldig til å se andre. Litt sånn sosialt geni kan en kanskje si ? 🙂 Nå har jeg blitt forelska. Sånn virkelig, og helt forvirra. Hun har aldri flørtet med meg. Aldri gitt meg "blikk". Kun vennskapelig og ærlig. Jeg har prøvd å snakke om kjærlighet, aldersforskjell og den veien. Hun er ikke særlig oppmerksom på samtaleemne og sier mest hm og tja. Hun er singel, og har sagt at det vil hun fortsatt være 😞 hva gjør jeg? Jeg kan ødelegge et godt vennskap Hun er en givende venn! Jeg kan bli latterliggjort * selv om hun langt fra er typen til å latterliggjøre, så har hun en skarp tunge til menn som er for frampå! Jeg kan gjøre henne skikkelig forlegen, og kanskje gi henne et traume??? Jeg vet ikke hva jeg kan eller skal gjøre! Jeg er en helt ordinær fyr med to forhold og mye tull som ons bak meg. Føler meg voksen og reflektert. Og det skulle vel strengt tatt bare mangle! Jeg bare setter ord på det, og kanskje noen har erfaringer her? Jeg er seriøst og hardt forelska. Lik er ikke ordet "forelska" men det er hva jeg må kalle det! Hjelp meg litt dere damer. Setter pris på ærlige svar! Anonymkode: 58ba0...c6f På 18.9.2018 den 17.28, AnonymBruker skrev: Jeg har barn 🙂 fikk en datter etter et av forholda jeg har hatt. Hun er mitt vakuum 🙂 Eller Valium? 😄 har ikke ønske om flere barn nei. Hadde det vært aktuelt, så bra. Ikke aktuelt? Helt greit det også! Vet derimot ikke om jeg mente det samme uten lille Terror ( datter) ❤️ Anonymkode: 58ba0...c6f Jeg vil bare si at du virker som et " søtt menneske". Det var deilig å lese innlegg, det virker så ærlig og rett fra hjertet. Det kan være at selv om hun liker deg ville ikke tenkt på deg som en potensiell partner nettopp pga hennes alder. Det kan hende at hun tenker " om 10 år blir jeg 60, han blir 45- hva skal han gjøre med en bestemor?" Kanskje hun er singel pga hun ble forlatt av en hun elsket og vil helst ikke oppleve det på nytt? Det er ganske sannsynlig at det ender slik siden så stor del av menn går fra sine damer rundt 45- 50 alder... En mye yngre arbeidskollega ble en gang forelsket i meg. Jeg har vært 26 han 20 ( det er bare 6 år forskjell- hadde det vært omvendt så hadde det ikke gjort noe) men pga at jeg likte han så mye og mente at han er god, søtt og veldig fin at jeg tenkte at han fortjener mye bedre og må få lov å nytte sin alder og jentene som er like unge ( jeg er mye mer voksen og også mye mer belastet av erfaringer enn det mitt alder viser). Derfor tenkte på hans beste og aldri tillatet meg å vise tilbake interesse selv om jeg hadde til tider lyst på det. Muligens hun tenker også på ditt beste og derfor ikke viser interesse og understreker at hun trives som singel. Det er også mulig at hun ikke er interessert faktisk. Men letteste måten å finne ut av det er å ta ærlig prat om det. Fortell henne at mest av alt vil du ikke miste hennes vennskap men du har forelsket deg med henne og snakk om det. Hun er voksen dame og veldig sannsynlig at hun er ferdig med alt drama. Så tror jeg at hvis hun avviser deg vil hun føle seg veldig godt og verdifull for at en fin man har forelsket seg i henne. Jeg tror at siden kjemien stemmer mellom dere og hun er moden så vil det ikke påvirke negativt deres vennskap så lenge du tar det med respekt hvis du blir avvist. Endret 21. september 2018 av Colgatesmilselfie 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #30 Skrevet 22. september 2018 7 timer siden, Colgatesmilselfie skrev: En mye yngre arbeidskollega ble en gang forelsket i meg. Jeg har vært 26 han 20 ( det er bare 6 år forskjell- hadde det vært omvendt så hadde det ikke gjort noe) men pga at jeg likte han så mye og mente at han er god, søtt og veldig fin at jeg tenkte at han fortjener mye bedre og må få lov å nytte sin alder og jentene som er like unge ( jeg er mye mer voksen og også mye mer belastet av erfaringer enn det mitt alder viser). Derfor tenkte på hans beste og aldri tillatet meg å vise tilbake interesse selv om jeg hadde til tider lyst på det. Mener du virkelig at det er helt greit med aldersforskjell bare det ikke handler om at kvinnen er eldst? Vet om mange par der hun er eldre enn ham, og de har det fint sammen! Du gjør ikke annet enn å støtte opp om gamle fordommer, og det er trist. Anonymkode: a0cc7...177 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #31 Skrevet 22. september 2018 Det skal mye til at en kvinne på 50 ønsker forhold til en på 35, selv om kjemien er god. Så ts, dette er helt normalt. Hun er rett og slett for voksen for deg. Hadde antagelig vært lettere hvis du var 20 og hun 35. Kvinner på 50 er flotte, voksne, men har begynt å føle kroppens sakte forfall. Vet det for jeg er i den alderen selv... Anonymkode: c0ed5...ef1 1
Colgatesmilselfie Skrevet 22. september 2018 #32 Skrevet 22. september 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du virkelig at det er helt greit med aldersforskjell bare det ikke handler om at kvinnen er eldst? Vet om mange par der hun er eldre enn ham, og de har det fint sammen! Du gjør ikke annet enn å støtte opp om gamle fordommer, og det er trist. Anonymkode: a0cc7...177 Nei nei, ikke misforstå meg. Jeg vet at kan gå helt fint selv om dama er eldre. Jeg bare ville forklare måten noen damer kan tenke på. Damer bekymrer seg oftere om sin alder ift partner enn det menn gjør. Jeg er et godt eksempel på det og jeg vet at det er flere damer som føler slik. Det trenger ikke å ha noe med virkeligheten å gjøre. Det er snakk om oppfatning av ting.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #33 Skrevet 22. september 2018 På 18. september 2018 den 17.17, AnonymBruker skrev: Tipper hun tenker at du er for ung/hun for gammel sånn at hun ikke forstår at du er forelska. Jeg er 40 år og jobber med menn på 25+ som jeg hadde tenkt var flørtende hadde vi vært jevngamle, nå tenker jeg at det er umulig siden jeg er såpass "gammel", at jeg mistolker, at dette bare er sånn personene er. De fleste menn liker yngre damer og det vet jo vi. Anonymkode: 049cd...6a5 Herregud...Jeg skal aldri bli så satt som deg! Jeg ser an HELHETEN i en person, ikke bare alderen! Du er 40 år, og snakker som en "olding"...som om livet er ferdig for deg. Aldri mer flørt med noen, for husk: du må jo tenke på hvor lenge du har vært her. Svært lite reflektert er du, som ikke ser at en mann i 20 årene kan være moden, ja mer moden enn en i 40 årene...For alder er og bli individuelt! Nei, alle damer tenker ikke sånn selv om DU tenker sånn. Utrolig kjedelig med mennesker som tenker sånn. Bare lever livet utifra forventningene samfunnet har. Ser det selv på noen venninner. De slutter å gå ut, slutter å utvikle seg, noen er bare morsrollen...Glemmer å leve selv. Jeg er voksen, men føler meg myyye yngre, ser også veldig ung ut og kan gjerne falle for en yngre mann! Anonymkode: 704b3...bfb 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #34 Skrevet 22. september 2018 3 timer siden, Colgatesmilselfie skrev: Nei nei, ikke misforstå meg. Jeg vet at kan gå helt fint selv om dama er eldre. Jeg bare ville forklare måten noen damer kan tenke på. Damer bekymrer seg oftere om sin alder ift partner enn det menn gjør. Jeg er et godt eksempel på det og jeg vet at det er flere damer som føler slik. Det trenger ikke å ha noe med virkeligheten å gjøre. Det er snakk om oppfatning av ting. Snakk for deg selv. Jeg er dame og har aldri tenkt sånn. Kommer heller aldri til å tenke sånn, da jeg alltid ser på INDIVIDET. Ikke hvor lenge han har vært her... Anonymkode: 704b3...bfb 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2018 #35 Skrevet 22. september 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skal mye til at en kvinne på 50 ønsker forhold til en på 35, selv om kjemien er god. Så ts, dette er helt normalt. Hun er rett og slett for voksen for deg. Hadde antagelig vært lettere hvis du var 20 og hun 35. Kvinner på 50 er flotte, voksne, men har begynt å føle kroppens sakte forfall. Vet det for jeg er i den alderen selv... Anonymkode: c0ed5...ef1 Det er det dummeste jeg har lest...Halle Berry fikk en velskapt sønn som 48 åring. Hun er 50+ og sammen med en som er i 30 årene nå. har du sett figuren/kroppen hennes? Jennifer Lopez er ca 50. Nicole Kidman. Husker jeg så bilder av Claudia Scott da hun var i den alderen, hun så ut som ei ungjente, og det gjør hun fortsatt. Noen vil alltid være jentete, mens noen blir fortere satt, og noen blir kjærring...Vet om ei som var kjærring da hun var i 20 årene, og har levd som ei kjærring siden. Snakker som om alt er for seint og det gjorde hun da hun var veldig ung! Trist med den type holdning, folk som slutter å utvikle seg. Folk er og blir veldig forskjellig når det kommer til alder. Handler mye om livsstil, livsinnstilling ikke minst, og gener. Noen forfaller mye tidligere enn andre. Men dette med forfall, sitter også i hodet! Du har en innstilling til forfall, og kroppen lytter faktisk også til hvordan man snakker til seg selv. Anonymkode: 704b3...bfb 1
Colgatesmilselfie Skrevet 23. september 2018 #36 Skrevet 23. september 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk for deg selv. Jeg er dame og har aldri tenkt sånn. Kommer heller aldri til å tenke sånn, da jeg alltid ser på INDIVIDET. Ikke hvor lenge han har vært her... Anonymkode: 704b3...bfb Les nøyaktig neste gang.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #37 Skrevet 24. september 2018 12 timer siden, Colgatesmilselfie skrev: Les nøyaktig neste gang. Det gjorde jeg. Mange satte kjærringer her, som bare tenker på når de ble født istedenfor å oppleve helheten i et menneske. Anonymkode: 704b3...bfb 1
Gjest BearMama Skrevet 24. september 2018 #38 Skrevet 24. september 2018 På 18.9.2018 den 17.17, AnonymBruker skrev: Tipper hun tenker at du er for ung/hun for gammel sånn at hun ikke forstår at du er forelska. Jeg er 40 år og jobber med menn på 25+ som jeg hadde tenkt var flørtende hadde vi vært jevngamle, nå tenker jeg at det er umulig siden jeg er såpass "gammel", at jeg mistolker, at dette bare er sånn personene er. De fleste menn liker yngre damer og det vet jo vi. Anonymkode: 049cd...6a5 Herre, kvinne! Menn, som damer, foretrekker mennesker som tar vare på seg selv, ikke lar seg forfalle, er glad og lykkelig og ikke lar seg definere av alder. Du er 40! Ikke 90! Med mindre du går i hvite strømpebukser og blomsterkjole(som jeg nå innser er fashion 😅, men du skjønner hva jeg mener), spiser kamferdrops og er en sur bitterfitte så er du ikke annerledes enn en hvilken som helst annen dame som er på samme alder eller yngre enn deg selv. Jeg er på din alder og er ikke noe annerledes nå enn for 20 år siden. Mer moden, mer erfaring og klokere enn da jeg var 20? Definitivt. Men jeg liker det samme som da og har ikke plutselig blitt et gammelt sinn fordi jeg bikker over et viss tall. Jeg sminker meg hver morgen, kler meg i klær fra både BikBok, HM(Divided også) etc. så vel som andre merker og også Vintage og Fretex for den saks skyld. Jeg er moren med skinnyjeans og skinnjakke som alltid ser fresh ut med makeup og stylet hår. Kjøpte meg Fila Disruptor her om dagen. Haha, husker mine første Filapar da Fila, Champion og Levis 501 var det råeste du kunne kle deg i(hvorfor kastet jeg fjortiss garderoben min? Alt kommer jo tilbake 😅) Jeg elsker fremdeles gaming, eventyr, action, klatring, dykking og masse annet jeg likte for 10 og 20 år siden. Humoren min er den samme. JEG er den samme og jeg har blitt flørtet med og sjekket opp av alt fra tenåringer til gutter i 20 årene. Jeg synes det bare er kjempehyggelig. Nå er jeg godt gift og mor, men hadde jeg vært singel så hadde jeg ikke latt alderen til en mann definere han på lik linje som at min alder ikke definerer meg. Hadde aldri blitt interessert i en på min egen alder om han var som en gammel gubbe som så på seg selv som gammel og ikke kan gjøre nye ting og utfordre seg fordi han har nådd en viss alder. Ei heller om han hadde midtlivskrise og prøvde å leke «ung og kul». Om en mann i 20 årene hadde vært interessant å snakke med, delte felles ineteresser og livssyn som meg så hadde jeg ikke brydd meg om alder. Hadde han derimot vært umoden og barnslig så hadde jeg ikke vært interessert, men slike gutter var jeg ikke interessert da jeg var yngre heller. Derfor de to seriøse eksene min var eldre enn meg. Nettopp fordi jeg aldri har vært glad i drama, sjalusi og konflikter. Verken med kjærester eller venner. Det som er viktig for meg er en mann som er trygg på seg selv, vet hva han ønsker i livet og har ambisjoner, at han er morsom, får meg til å le, liker å utfordre seg og være med på eventyr, liker å reise, tør å ta sjanser og være impulsiv, men som også liker å sitte i sofakroken og ha lange samtaler eller bare se på film og serier og som takler at selv om vi er sammen så er vi to individer meg egne liv og respekterer det. Ikke en som er usikker og sjalu, kranglete eller prøver å dominere meg. Ingenting av det overnevnte har noe med alder å gjøre, men med personlighet å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #39 Skrevet 27. september 2018 En liten oppdatering. Vi møttes helt tilfeldig på en tursti i går ettermiddag, og satte oss ned og viste hverandre bilder vi hadde tatt på turen. Så ble vi sittende å prate. Og mens vi etterhvert gikk hjemover, så kom vi inn på min framstøt. Hun gjentok at hun likte meg godt fordi jeg var åpen , men aldri upassende. Og hun syns jeg var et friskt pust sa hun mens hun lo litt. "Vi som bikker 50 syns sikker alle av oss blir kjedelige".Jeg forsikret at hun ikke var, og at jeg trodde at hun var flere år yngre. Da sa hun at det ikke var så viktig, for det mentale var viktigere. Jeg vil være voksen, sa hun, men gammel vil jeg nok ikke føle meg. Jeg er ikke helt typen tror jeg. Gammel er liksom den dagen du føler at det er greit å være det. Når du er 80 eller noe. Vi snakket lett, og så dristet jeg meg til å spørre hvorfor hun var bestemt på å være singel. Hun så at det var fordi hun likte å gjøre hva hun ville når hun fikk lyst. Være impulsiv i helger og ferier. "Og da ser jeg for meg en mann som blir mer og mer inaktiv og ikke orker annet enn å se på tv" så lo hun ironisk "erfaring". Følte vi fikk god og avslappet kontakt. Følte ikke for å selge meg selv med å si at jeg er aktiv. Men jeg spurte bare sånn tilfeldig om hun ville bli med til en kjent topp i nærheten " Det er litt hyggeligere å gå to" sa jeg fort. Hun nølte litt, men sa ja, og at hun skulle ta med kaffe og litt mat. Jeg innbiller meg ikke at romantikken skal blomstre, men jeg føler jeg fikk en nål gjennom isen her. Føler jeg klarer å tenke logisk og fornuftig, og har ikke tenkt til å buse på. Anonymkode: 58ba0...c6f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #40 Skrevet 27. september 2018 Da bli're ikke no ungær på'ræ Anonymkode: 4c3ac...4c7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå