AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1 Skrevet 18. september 2018 Jeg trodde hun var mye yngre. Hun er ungdommelig men voksen likevel om dere forstår? Vi jobber sammen i et firma. Kollegaer. En tid før sommeren hadde jeg en krise i mitt liv, og da ble vi nærmere kjent fordi hun var tilstede. Vi tok måltider sammen og snakket mye. Jeg tenkte da at hun var en jækli god støtte! Hun er veldig godt likt på jobben fordi hun er veldig til å se andre. Litt sånn sosialt geni kan en kanskje si ? 🙂 Nå har jeg blitt forelska. Sånn virkelig, og helt forvirra. Hun har aldri flørtet med meg. Aldri gitt meg "blikk". Kun vennskapelig og ærlig. Jeg har prøvd å snakke om kjærlighet, aldersforskjell og den veien. Hun er ikke særlig oppmerksom på samtaleemne og sier mest hm og tja. Hun er singel, og har sagt at det vil hun fortsatt være 😞 hva gjør jeg? Jeg kan ødelegge et godt vennskap Hun er en givende venn! Jeg kan bli latterliggjort * selv om hun langt fra er typen til å latterliggjøre, så har hun en skarp tunge til menn som er for frampå! Jeg kan gjøre henne skikkelig forlegen, og kanskje gi henne et traume??? Jeg vet ikke hva jeg kan eller skal gjøre! Jeg er en helt ordinær fyr med to forhold og mye tull som ons bak meg. Føler meg voksen og reflektert. Og det skulle vel strengt tatt bare mangle! Jeg bare setter ord på det, og kanskje noen har erfaringer her? Jeg er seriøst og hardt forelska. Lik er ikke ordet "forelska" men det er hva jeg må kalle det! Hjelp meg litt dere damer. Setter pris på ærlige svar! Anonymkode: 58ba0...c6f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #2 Skrevet 18. september 2018 Kjør på. Vendela 51 er sammen med Petter 38. Klart det går. Anonymkode: d723e...13d 8
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #3 Skrevet 18. september 2018 Du vil ikke ha barn? Anonymkode: 3e5b6...dbb 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #4 Skrevet 18. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde hun var mye yngre. Hun er ungdommelig men voksen likevel om dere forstår? Vi jobber sammen i et firma. Kollegaer. En tid før sommeren hadde jeg en krise i mitt liv, og da ble vi nærmere kjent fordi hun var tilstede. Vi tok måltider sammen og snakket mye. Jeg tenkte da at hun var en jækli god støtte! Hun er veldig godt likt på jobben fordi hun er veldig til å se andre. Litt sånn sosialt geni kan en kanskje si ? 🙂 Nå har jeg blitt forelska. Sånn virkelig, og helt forvirra. Hun har aldri flørtet med meg. Aldri gitt meg "blikk". Kun vennskapelig og ærlig. Jeg har prøvd å snakke om kjærlighet, aldersforskjell og den veien. Hun er ikke særlig oppmerksom på samtaleemne og sier mest hm og tja. Hun er singel, og har sagt at det vil hun fortsatt være 😞 hva gjør jeg? Jeg kan ødelegge et godt vennskap Hun er en givende venn! Jeg kan bli latterliggjort * selv om hun langt fra er typen til å latterliggjøre, så har hun en skarp tunge til menn som er for frampå! Jeg kan gjøre henne skikkelig forlegen, og kanskje gi henne et traume??? Jeg vet ikke hva jeg kan eller skal gjøre! Jeg er en helt ordinær fyr med to forhold og mye tull som ons bak meg. Føler meg voksen og reflektert. Og det skulle vel strengt tatt bare mangle! Jeg bare setter ord på det, og kanskje noen har erfaringer her? Jeg er seriøst og hardt forelska. Lik er ikke ordet "forelska" men det er hva jeg må kalle det! Hjelp meg litt dere damer. Setter pris på ærlige svar! Anonymkode: 58ba0...c6f Det har du jo svaret... Anonymkode: d8855...ea6 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #5 Skrevet 18. september 2018 Alder en ingen hindring vel, jeg er 29 mannfolket er 41 Anonymkode: 5e180...adb 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #6 Skrevet 18. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjør på. Vendela 51 er sammen med Petter 38. Klart det går. Anonymkode: d723e...13d Javel? Tenk om hun får sjokk? Hvordan måte går jeg fram med mer hensyn? 🙂 det her er ikke lett! Hun er ikke sånn flørt i det hele tatt! Bare veldig humørfylt og ja, snill:-) og pen:-D Anonymkode: 58ba0...c6f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #7 Skrevet 18. september 2018 Tipper hun tenker at du er for ung/hun for gammel sånn at hun ikke forstår at du er forelska. Jeg er 40 år og jobber med menn på 25+ som jeg hadde tenkt var flørtende hadde vi vært jevngamle, nå tenker jeg at det er umulig siden jeg er såpass "gammel", at jeg mistolker, at dette bare er sånn personene er. De fleste menn liker yngre damer og det vet jo vi. Anonymkode: 049cd...6a5 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #8 Skrevet 18. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har du jo svaret... Anonymkode: d8855...ea6 Ja! Faen og! Hva skal til for å snu det synet? Jeg føler jeg er bra for henne! 😮 ja. Hun sier ofte at hun liker innsiden av hodet mitt..Og at hun syns jeg er en interessant person. Det sa hun. Men hun er grei mot alle da. Så jeg hører vel det andre også hører? Anonymkode: 58ba0...c6f 1
wintergirl Skrevet 18. september 2018 #9 Skrevet 18. september 2018 Hun er ikke interessert i menn, så la være. Hun trives som singel tydeligvis. Sett vennskapet høyere for hennes del. Eller så får du bare la vennskapet og tiden vise hva som skjer. 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #10 Skrevet 18. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vil ikke ha barn? Anonymkode: 3e5b6...dbb Jeg har barn 🙂 fikk en datter etter et av forholda jeg har hatt. Hun er mitt vakuum 🙂 Eller Valium? 😄 har ikke ønske om flere barn nei. Hadde det vært aktuelt, så bra. Ikke aktuelt? Helt greit det også! Vet derimot ikke om jeg mente det samme uten lille Terror ( datter) ❤️ Anonymkode: 58ba0...c6f 1
McMary Skrevet 18. september 2018 #11 Skrevet 18. september 2018 (endret) Herregud! Beklager altså men du tror vel ikke du vil gi henne traume av å si at du liker henne og lurer på om hun vil finne på noe en dag? Det er jo et helt supert kompliment. Hun sier hun vil forbli singel fordi hun orker ikke henge på Tinder og gå på intetsigende dater. Hun kan fortsatt bli smigret, og særlig av en person hun åpenbart liker godt. Kanskje ser hun på deg bare som en venn fordi du er så mye yngre, men i det du ber henne med ut kan den tankegangen snus helt rundt. Jeg er ca 15 år eldre enn en fyr jeg kjenner som jeg også kun så på som en hyggelig ung mann. Helt til jeg begynte å legge merke til de lange blikkene.. Det tok tid, men oppi hodet sa det til slutt pang og jeg ble virkelig betatt. Så viste det seg i andre enden at han ikke la så mye i det allikevel. Men uansett. Snu tankegangen. Flørt litt en uke eller to og se hvordan hun reagerer, også ber du henne med ut om hun ikke har vært super avvisende. Livet skal leves. Jeg har snakket med noen menn om følelser opp gjennom, ALDRI har noen svart noe annet enn hyggelig tilbake, selv ved avvisning. Hun høres ikke ut som en kjip person. I værste fall får du et nei, men da kommer du deg videre og kan bli betatt av en annen. Endret 19. september 2018 av McMary 5
Jr.Garcon Skrevet 18. september 2018 #12 Skrevet 18. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde hun var mye yngre. Hun er ungdommelig men voksen likevel om dere forstår? Vi jobber sammen i et firma. Kollegaer. En tid før sommeren hadde jeg en krise i mitt liv, og da ble vi nærmere kjent fordi hun var tilstede. Vi tok måltider sammen og snakket mye. Jeg tenkte da at hun var en jækli god støtte! Hun er veldig godt likt på jobben fordi hun er veldig til å se andre. Litt sånn sosialt geni kan en kanskje si ? 🙂 Nå har jeg blitt forelska. Sånn virkelig, og helt forvirra. Hun har aldri flørtet med meg. Aldri gitt meg "blikk". Kun vennskapelig og ærlig. Jeg har prøvd å snakke om kjærlighet, aldersforskjell og den veien. Hun er ikke særlig oppmerksom på samtaleemne og sier mest hm og tja. Hun er singel, og har sagt at det vil hun fortsatt være 😞 hva gjør jeg? Jeg kan ødelegge et godt vennskap Hun er en givende venn! Jeg kan bli latterliggjort * selv om hun langt fra er typen til å latterliggjøre, så har hun en skarp tunge til menn som er for frampå! Jeg kan gjøre henne skikkelig forlegen, og kanskje gi henne et traume??? Jeg vet ikke hva jeg kan eller skal gjøre! Jeg er en helt ordinær fyr med to forhold og mye tull som ons bak meg. Føler meg voksen og reflektert. Og det skulle vel strengt tatt bare mangle! Jeg bare setter ord på det, og kanskje noen har erfaringer her? Jeg er seriøst og hardt forelska. Lik er ikke ordet "forelska" men det er hva jeg må kalle det! Hjelp meg litt dere damer. Setter pris på ærlige svar! Anonymkode: 58ba0...c6f Kollegaer og forhold er vel ikke særlig smart. Hun er singel og sier også at hun vil være singel. Det er mulig hun vil angre på at hun i det hele tatt hjalp deg fra starten av om du drar i gang noe som gjør den arbeidsplassen til Kleinhetssenter nr1 😕 Hvis hun ikke har sendt et eneste flørtende tegn i din retning så hadde personlig holdt den forelskelsen for meg selv. 2
McMary Skrevet 18. september 2018 #13 Skrevet 18. september 2018 39 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Kollegaer og forhold er vel ikke særlig smart. Hun er singel og sier også at hun vil være singel. Det er mulig hun vil angre på at hun i det hele tatt hjalp deg fra starten av om du drar i gang noe som gjør den arbeidsplassen til Kleinhetssenter nr1 😕 Hvis hun ikke har sendt et eneste flørtende tegn i din retning så hadde personlig holdt den forelskelsen for meg selv. Det trenger vel ikke bli kleint fordi han viser litt interesse? Følelser går jo over. Hun vet at en måned senere er han mest sannsynlig ute og dater en annen dame. Eller hun tror i hvert fall det fordi TS skal ikke gå ned på kne og fri, han skal bare casually be henne på en date og se hva som skjer. Det oppstår små og store kjærlighetsforhold på arbeidsplasser daglig, og det er null stress med mindre den ene absolutt må gjøre så mye ut av det. Har vært med på dette selv, og sett gode kollegaer både finne hverandre og gjøre det slutt med hverandre. Mange gode forhold som ikke ville blitt noe av om ikke den ene tok det første steget. Mange single jobber utrolig mye, og da er arbeidsplassen sted nr 1 for å bli tiltrukket av noen. 4
Jr.Garcon Skrevet 18. september 2018 #14 Skrevet 18. september 2018 (endret) 33 minutter siden, McMary skrev: Det trenger vel ikke bli kleint fordi han viser litt interesse? Følelser går jo over. Hun vet at en måned senere er han mest sannsynlig ute og dater en annen dame. Eller hun tror i hvert fall det fordi TS skal ikke gå ned på kne og fri, han skal bare casually be henne på en date og se hva som skjer. Det oppstår små og store kjærlighetsforhold på arbeidsplasser daglig, og det er null stress med mindre den ene absolutt må gjøre så mye ut av det. Har vært med på dette selv, og sett gode kollegaer både finne hverandre og gjøre det slutt med hverandre. Mange gode forhold som ikke ville blitt noe av om ikke den ene tok det første steget. Mange single jobber utrolig mye, og da er arbeidsplassen sted nr 1 for å bli tiltrukket av noen. Nei, det må jo ikke bli kleint da. Men potensialet for kleinhet er der spør du meg . Å hvis hun har hatt en trøstende/støttende karakter (uten noe som helst flørt/hint kombinert med at hun er en god del eldre) så kan det jo kanskje oppleves ubehagelig om hun ut av det blå blir bedt med på date da. Litt som at man som 50 åring trøster en kvinnelig ung ansatt da og så ble brått bedt med på date - selve rekkefølgen hadde jeg følt var ubehagelig da (selv om jeg ikke er 50). Endret 18. september 2018 av Jr.Garcon 1
Gjest Atheena Skrevet 19. september 2018 #15 Skrevet 19. september 2018 Hun vil jo aldri i livet få et traume!
wintergirl Skrevet 19. september 2018 #16 Skrevet 19. september 2018 Du burde vente litt ts. Var en kompis av min arbeidsgiver som begynte å sende meldinger til meg, fordi jeg var høflig og snakket hyggelig med både han og en annen kamerat av han. Nesten så jeg angret og heller tenkte jeg burde holde meg mer i bakgrunnen. Har ikke fått traumer da😜 Det var litt sånn finne på noe meldinger og bli mer kjent. Det kan være kjedelig når man prøver å være grei, så skal det bli tatt som noe mer av den andre parten. Vent i det minste. Selv om du kanskje har veldig lyst på henne nå. Skjønner frustrasjon din og det kan hende hun liker deg og, men det kan også hende hun trekker seg mer unna hvis du begynner å vise mer interesse. Det er vel ikke så gøy? Hun har som sagt fortalt at hun vil være singel. Kanskje hun e ferdig med menn, for en periode ihverfall.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #17 Skrevet 19. september 2018 2 timer siden, wintergirl skrev: Du burde vente litt ts. Var en kompis av min arbeidsgiver som begynte å sende meldinger til meg, fordi jeg var høflig og snakket hyggelig med både han og en annen kamerat av han. Nesten så jeg angret og heller tenkte jeg burde holde meg mer i bakgrunnen. Har ikke fått traumer da😜 Det var litt sånn finne på noe meldinger og bli mer kjent. Det kan være kjedelig når man prøver å være grei, så skal det bli tatt som noe mer av den andre parten. Vent i det minste. Selv om du kanskje har veldig lyst på henne nå. Skjønner frustrasjon din og det kan hende hun liker deg og, men det kan også hende hun trekker seg mer unna hvis du begynner å vise mer interesse. Det er vel ikke så gøy? Hun har som sagt fortalt at hun vil være singel. Kanskje hun e ferdig med menn, for en periode ihverfall. Jeg spurte om vi kunne ta en kaffe utenom arbeidstid. Hun så skeptisk ut, og spurte hva jeg ville med det. Jeg så at jeg liker henne og ville bli litt kjent utenom arbeidstid. Hun så at det nok ikke var en så god idé. Hun sa at jeg var en kjempehyggelig GUTT 😞 og at hun liker meg som person. Så strøk hun meg over kinnet. Ja, da vet jeg hvor landet ligger da. Men fyfaen så vanskelig. Jeg prøver ikke igjen, og får bare komme over det da. Sånn kan det gå. Hun tok det fint da uten at jeg følte meg som en idiot. Anonymkode: 58ba0...c6f 2
McMary Skrevet 19. september 2018 #18 Skrevet 19. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte om vi kunne ta en kaffe utenom arbeidstid. Hun så skeptisk ut, og spurte hva jeg ville med det. Jeg så at jeg liker henne og ville bli litt kjent utenom arbeidstid. Hun så at det nok ikke var en så god idé. Hun sa at jeg var en kjempehyggelig GUTT 😞 og at hun liker meg som person. Så strøk hun meg over kinnet. Ja, da vet jeg hvor landet ligger da. Men fyfaen så vanskelig. Jeg prøver ikke igjen, og får bare komme over det da. Sånn kan det gå. Hun tok det fint da uten at jeg følte meg som en idiot. Anonymkode: 58ba0...c6f Aw, life is tough. 😕 Kjempefint at du spurte! Det er den eneste måten å komme videre på forholdsvis raskt og uten å senere angre og tenke "hva hvis jeg bare". Fint at hun tok det slik også, dette kommer til å gå veldig bra. Rart en stund, kanskje vil dere unngå den andre i noen uker, men så går det seg til. Lykke til videre. 3
wintergirl Skrevet 19. september 2018 #19 Skrevet 19. september 2018 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte om vi kunne ta en kaffe utenom arbeidstid. Hun så skeptisk ut, og spurte hva jeg ville med det. Jeg så at jeg liker henne og ville bli litt kjent utenom arbeidstid. Hun så at det nok ikke var en så god idé. Hun sa at jeg var en kjempehyggelig GUTT 😞 og at hun liker meg som person. Så strøk hun meg over kinnet. Ja, da vet jeg hvor landet ligger da. Men fyfaen så vanskelig. Jeg prøver ikke igjen, og får bare komme over det da. Sånn kan det gå. Hun tok det fint da uten at jeg følte meg som en idiot. Anonymkode: 58ba0...c6f Uff da😔 Hun tar det nok som en kompliment at en ung og kjekk mann liker henne. Men det er ihverfall ikke noe galt med deg. Hun har sine grunner og det er ikke for at hun ikke liker menn generelt. Sikkert en klisje for deg å høre nå, men du møter en flott dame som gjengjelder dine følelser en dag. Og du virker jo som en flott mann som en dag vil gjøre en annen dame stolt over å ha deg i livet sitt 🙂 Endret 19. september 2018 av wintergirl 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #20 Skrevet 19. september 2018 22 minutter siden, McMary skrev: Aw, life is tough. 😕 Kjempefint at du spurte! Det er den eneste måten å komme videre på forholdsvis raskt og uten å senere angre og tenke "hva hvis jeg bare". Fint at hun tok det slik også, dette kommer til å gå veldig bra. Rart en stund, kanskje vil dere unngå den andre i noen uker, men så går det seg til. Lykke til videre. Takk for det! Anonymkode: 58ba0...c6f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå