AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #21 Skrevet 18. september 2018 Ingen her kan vite hva han mener. Selvsagt. Men det er ganske rimelig og anta at han er ute etter sex. «Netflix & Chill» er jo kjent for å bety nettopp sex, og når man inviterer noen hjem på første møte, så tenker jeg at sjansen er stor for at det er et ligg vedkommende er ute etter. Hvis han var interessert i noe annet hadde det vel vært mer naturlig å møtes i det offentlige rom først - ta en kafetur eller gå på tur med valpen i en park. Jeg er kanskje paranoid men jeg drar ALDRI hjem til noen for første møte. Du vet jo aldri om vedkommende er en galning - best å møtes i offentligheten. Anonymkode: 45eec...309
matrobot Skrevet 18. september 2018 #22 Skrevet 18. september 2018 Han har en hund og orker ikke å være ute, hmm... Det høres ut som han bruker den som en damemagnet Uansett, du er ny i Tinder, sa du? Bruk mer tid med å bli kjent med folk. Det er ganske mange useriøse der. Hvis du er ute etter et seriøst forhold, bør du bruke mer tid på å chatte før du går ut på date. Og helst et nøytralt sted - ikke hjemme hos noen.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #23 Skrevet 18. september 2018 Takk for svar alle sammen. Jeg svarte ikke på spørsmålet hans, begynte heller å spørre om valpen. Han svarte og virker veldig ålreit synes jeg. Veldig ordentlig. Han har ikke svart på siste meldingen min da, men vet han er på jobb. Er ny på Tinder ja. Er 20 år og har kun vært med én gutt før og han og jeg har holdt på i sånn tre år. Jeg har jo følelser for ham, men han vil ikke ha et forhold, så prøver å komme meg videre. Men klarer egentlig ikke like noen andre gutter som jeg liker ham, føler jeg da... Får se da, hvis jeg eventuelt møter han jeg snakker med på Tinder nå. Samtidig vet jeg ikke om jeg hadde klart å ligge med noen andre enn han jeg allerede har ligget med. Er jo veldig glad i ham, men vil jo også ha en kjæreste... så da må jeg jo nesten ligge med noen andre. TS Anonymkode: 405e5...b19
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #24 Skrevet 18. september 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Lastet ned Tinder her om dagen kun for moroskyld egentlig, har aldri møtt noen derfra. Matchet med en i dag og han virker ganske oppegående. Men så skrev han "Netflix og kose med valpen?" (han har en valp). Lurer bare på om han tar det som et ja til å ha sex dersom jeg svarer ja. Altså om han blir å forvente at vi skal ha sex hvis jeg kommer på besøk for å kose med den valpen. For isåfall er jeg ikke interessert. Må treffe en person og bli bedre kjent før jeg eventuelt vil ligge med vedkommende. Men det var en veldig søt valp, da. Anonymkode: 405e5...b19 Foreslå at dere tar en gåtur med valpen du. mye tryggere og bedre måte å bli kjent på enn å dra hjem til en du ikke kjenner. (og ja, jeg mener det er en dårlig skjult sex-invitasjon). Jeg ville spurt hva han er ute etter først da, om du ikke har gjort det allerede. Hvis du ønsker noe mer enn et sex-forhold selv. Anonymkode: f4b37...fac 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #25 Skrevet 18. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle sammen. Jeg svarte ikke på spørsmålet hans, begynte heller å spørre om valpen. Han svarte og virker veldig ålreit synes jeg. Veldig ordentlig. Han har ikke svart på siste meldingen min da, men vet han er på jobb. Er ny på Tinder ja. Er 20 år og har kun vært med én gutt før og han og jeg har holdt på i sånn tre år. Jeg har jo følelser for ham, men han vil ikke ha et forhold, så prøver å komme meg videre. Men klarer egentlig ikke like noen andre gutter som jeg liker ham, føler jeg da... Får se da, hvis jeg eventuelt møter han jeg snakker med på Tinder nå. Samtidig vet jeg ikke om jeg hadde klart å ligge med noen andre enn han jeg allerede har ligget med. Er jo veldig glad i ham, men vil jo også ha en kjæreste... så da må jeg jo nesten ligge med noen andre. TS Anonymkode: 405e5...b19 Du må ikke ligge med noen andre akkurat nå, men å date andre, er nok en god idé :) litt forresten all kontakt med han andre som bruker deg for sex, vil han ikke ha forhold, har dere ingen fremtid uansett. Og det er lettere å komme seg videre øl du kutter båndet helt (pluss at det aldri er et sjakktrekk å fortsette å ligge med sånne typer, da blir han aldri tvunget til å ta et valg. Tro meg, vært der selv). forøvrig må ikke alltid Netflix utelukkende bety sex, men i de aller fleste tilfeller. Og spesielt her, "se på Netflix, å kose med valpen (kuken) min". Men jeg kunne feks si til han jeg datet (som nå er kjæresten min) at 'vi kan jo lage noe god mat, å se om vi finner en god film på Netflix?' Feks. Men det er jo i en helt annen setting, og ikke minst datet vi jo. Alle andre som har invitert meg på Netflix på første date, har vært ute etter sex. Men igjen ts, så hadde jeg fått frem først som sist at du ikke bare er på jakt etter sex, å få ut av han hva han er på jakt etter, så han ikke bare unngår temaet. Da har han jo liksom ikke løyet, så da er det "greit".. Så du slipper å date han i kanskje flere måneder, "ja, men vi har jo god sex, hyggelig når jeg er der, og han svarer så høflig og koselig på meldinger", også står du plutselig i samme situasjon som nå, dere har ikke avklart på forhånd hva dere er på jakt etter, så er du full av følelser for en som bare vil ha sex, fordi han 'trodde jo at du skjønte det'. Anonymkode: b5eb6...6ca 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #26 Skrevet 18. september 2018 Kutt all kontakt, skulle det stå. Anonymkode: b5eb6...6ca
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #27 Skrevet 18. september 2018 For meg virker dette som en godhjertet motsetning til Netflix and chill, ikke en Netflix and chill-forespørsel. "Vil du komme hjem til meg? Vi kan se på noe og spise snacks og kose med hunden min, og jeg har ikke tenkt å prøve meg på noe du ikke vil." Du kunne alltids svart noe slik som at dersom "valp" ikke er kode for "penis", så er du med. Gjerne på humoristisk vis, men ikke så humoristisk at dere ender opp med så mange lag av ironi at ingen av dere vet hva dere snakker om lenger. Anonymkode: 0f1ad...045 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #28 Skrevet 18. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg virker dette som en godhjertet motsetning til Netflix and chill, ikke en Netflix and chill-forespørsel. "Vil du komme hjem til meg? Vi kan se på noe og spise snacks og kose med hunden min, og jeg har ikke tenkt å prøve meg på noe du ikke vil." Du kunne alltids svart noe slik som at dersom "valp" ikke er kode for "penis", så er du med. Gjerne på humoristisk vis, men ikke så humoristisk at dere ender opp med så mange lag av ironi at ingen av dere vet hva dere snakker om lenger. Anonymkode: 0f1ad...045 Samme tenkte jeg! Håper det var det han mente, hehe. Foreslo at han og jeg skal møtes for å gå tur med hunden hans, og han sa ja. Så vi skal møtes!!! Freaker ut... Men føles iallfall tryggere enn å møtes hjemme hos noen jeg egentlig ikke kjenner. Og for så vidt gøy med litt spenning i hverdagen, kan jo gå alle veier dette. TS Anonymkode: 405e5...b19 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #29 Skrevet 18. september 2018 Tja, det kan være at han mente det bokstavelig, men jeg ville ikke vært naiv her. Vit at hvis du hadde sagt ja til det og dratt hjem til han så kunne det ha vært at han mente sex. Jeg ville nok ha antatt at det var sex han ville ha, og hadde ikke dratt hjem til noen på første møte uansett. Nettopp fordi jeg ikke ønsker å ha sex med noen på første møte. Anonymkode: 34483...295 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå