Gå til innhold

"Netflix?" på Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lastet ned Tinder her om dagen kun for moroskyld egentlig, har aldri møtt noen derfra. Matchet med en i dag og han virker ganske oppegående. Men så skrev han "Netflix og kose med valpen?" (han har en valp). Lurer bare på om han tar det som et ja til å ha sex dersom jeg svarer ja. Altså om han blir å forvente at vi skal ha sex hvis jeg kommer på besøk for å kose med den valpen. For isåfall er jeg ikke interessert. Må treffe en person og bli bedre kjent før jeg eventuelt vil ligge med vedkommende. Men det var en veldig søt valp, da.

Anonymkode: 405e5...b19

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig for oss å vite. Du enten dra på besøk for å finne ut, eller spørre han direkte.

Anonymkode: e167d...eec

• Liker 2
Skrevet

Om du lurer på hva noen er ute etter er det bare å spørre hva de er ute etter. Mange går på den smellen ved å ikke spørre og så blir overrasket om en mann bare vil ha sex. Jeg spør alltid hva de er ute etter og sier selv jeg er ute etter forhold, for da vet de hva de har å forholde seg til. Så jeg hadde svart at jeg kunne godt se på netflix så lenge det ikke involverer chill, men nå er jeg uansett ikke så interessert i hjemmedate på første date

Anonymkode: 03bf2...c94

• Liker 2
Skrevet

Netflix forespørsel = sex

Kose med valpen = teit triks for å lokke deg hjem å ha sex. 

Anonymkode: f702b...72a

• Liker 9
Skrevet

Utrolig cheasy... han vil bare ha sex ja 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Netflix forespørsel = sex

Kose med valpen = teit triks for å lokke deg hjem å ha sex. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig cheasy... han vil bare ha sex ja 

Hvordan kan dere vite dette? Kjenner dere fyren? Regner med dere er de samme som sitter og griner over at det ikke finnes bra menn. Sånn ender man opp med å være evig singel.

Håper for deres skyld av dere er 15 år gamle. Viss dere er voksne, så dere nok bunnsjiktet av damene på markedet.

• Liker 4
Skrevet

Netflix & chill har vel lenge vært "kode" for pulings på tinder. Det var det sist jeg var der og det begynner vel å nærme seg 4 år siden. 

Herre... jeg er blitt gammel.

Anonymkode: 6f97e...854

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Netflix & chill har vel lenge vært "kode" for pulings på tinder. Det var det sist jeg var der og det begynner vel å nærme seg 4 år siden. 

Herre... jeg er blitt gammel.

Anonymkode: 6f97e...854

Det har jeg også fått med meg. Men han sa ikke «Netflix og chill», men «Netflix og kose med valpen»... Vet ikke om det er noen forskjell da.

TS

• Liker 1
Skrevet

'Netflix, å Kose med valpen'... det hadfe jeg glatt ansett som en sexforespørsel.

Jeg hadde sagt til han at jeg ikke er interessert i uforpliktende sex, og at du egentlig er på jakt etter seriøs dating. Spør han også hva han er på jakt etter.

Og en som kommer med en slik tilnærming, så kjapt, hadde jeg ikke møtt på en hjemmedate med det første, for å si det sånn.. 

Spør om en kaffe på en cafe eller lignende, om han påstår at han også er på jakt etter noe seriøst. 

Anonymkode: b5eb6...6ca

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg også fått med meg. Men han sa ikke «Netflix og chill», men «Netflix og kose med valpen»... Vet ikke om det er noen forskjell da.

TS

Det er ingen forskjell. Foreslå heller noe annet og se om han gidder løfte på rævva for å treffe deg du. Det vil du kun vinne på. Menn som er interessert strekker seg langt for å få truffet den de liker, uten at der er utsikter for sex. 

Anonymkode: f6115...936

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan dere vite dette? Kjenner dere fyren? Regner med dere er de samme som sitter og griner over at det ikke finnes bra menn. Sånn ender man opp med å være evig singel.

Håper for deres skyld av dere er 15 år gamle. Viss dere er voksne, så dere nok bunnsjiktet av damene på markedet.

Ehhhhnei det er ganske åpenbart like åpenbart som at himmelen er blå for øyet. Lukk opp øya. Fælt så personangrep du skulle gå til da, du har skrivefeil som en 16 åring og fremstår som den bitre evig single selv ellers hadde du aldri kommet opp med noe sånt. Tipper du har fått så lite sex i livet at du prøver å uskyldiggjøre sneaky sexforespørsler så du kanskje får til å lure noen selv en dag, sånn at DU slipper å sitte å grine på internett over hvor slemme kvinner er siden du aldri får deg noe :sarkasme:

• Liker 7
Skrevet

Denne mannen bør få klar tilbakemelding om hvor patetisk den linja var.

Anonymkode: 88a4c...057

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne mannen bør få klar tilbakemelding om hvor patetisk den linja var.

Anonymkode: 88a4c...057

Screenshot til "tindermeldinger" ;)

Anonymkode: 704a6...45e

Skrevet

Han vil pule. Hadde han vært seriøs hadde han foreslått tur ute i det offentlige rom med valpen. Netflix betyr alltid sex. Du er naiv om du tror noe annet og denne fyren høres ut som en jævla Tinder-klisje.

Anonymkode: 250e7...60f

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehhhhnei det er ganske åpenbart like åpenbart som at himmelen er blå for øyet. Lukk opp øya. Fælt så personangrep du skulle gå til da, du har skrivefeil som en 16 åring og fremstår som den bitre evig single selv ellers hadde du aldri kommet opp med noe sånt. Tipper du har fått så lite sex i livet at du prøver å uskyldiggjøre sneaky sexforespørsler så du kanskje får til å lure noen selv en dag, sånn at DU slipper å sitte å grine på internett over hvor slemme kvinner er siden du aldri får deg noe :sarkasme:

At kvinnfolk er dass går da ikke ut over meg. Det som skremmer meg er at det sitter en haug med tilfeldige folk på nett og oppfører seg som om de kjenner fyren.

Jeg har aldri hatt behov for tider eller andre kjøp-og salgssider, så behovet for sex er tilstrekkelig dekket.

Skrevet

Netflix betyr sex, at han vil ha deg hjem til seg betyr sex. Man burde uansett ikke møte noen man ikke kjenner, hjemme hos de.

Og jeg er i 40 årene, og har aldri vært på tinder, men jeg vet da pokker meg hva netflix og komme hjem til meg betyr.

Anonymkode: 68656...33b

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Nonsense. Det lyser bitterhet av deg over at du ikke har blitt valgt, så da tar du den ut over andre og mistenkeliggjør noe så uskyldig som Netflix og kose med valpen. Ekkelt.

Anonymkode: c35d3...5d8

• Liker 2
Skrevet

Netflix = knulle

Anonymkode: a0197...276

• Liker 1
Skrevet

Altså mulig jeg er litt utdatert her, men kan ''kose med valpen'' være metafor for ''kose med....you know what''?

Spekulasjoner til side: har han en valp, er det en perfekt mulighet for å ta en tur ut og lufte pelsdotten sammen og på den måten bli bedre kjent med hans intensjoner.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Surikatta skrev:

Altså mulig jeg er litt utdatert her, men kan ''kose med valpen'' være metafor for ''kose med....you know what''?

Spekulasjoner til side: har han en valp, er det en perfekt mulighet for å ta en tur ut og lufte pelsdotten sammen og på den måten bli bedre kjent med hans intensjoner.

Var den metaforen jeg så for meg også. Jeg hadde svart 'jeg håper du mener den firbeinte, den andre kan jeg kanskje presenteres for på et senere tidspunkt' eller noe sånt. Og så foreslått en tur i parken med bikkja og en kaffe.

Anonymkode: 47100...a6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...