AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #161 Skrevet 3. oktober 2018 Mannen sin kommentar til de fitnessdamene på shopping..."har de glemt å kle på seg?" 😳 At de synes det er ålreite antrekk å gå rundt i?? Rompeballer og lår i fri dressur I "truser"...too much!! Mye mer sexy med litt mer klær på! Anonymkode: 63fc1...8bb 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #162 Skrevet 3. oktober 2018 45 minutter siden, Peonjenta skrev: Puppene og leppene ihvertfall og garantert botox. Seeer du virkelig ikke at leppene er fylt i? Trodde selv et lite barn kunne spotte det på 1 mils avstand. Jeg ser jo at noe er rart med leppene, men jeg har ikke peil på slikt. Anonymkode: 113be...341
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #163 Skrevet 3. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mannen sin kommentar til de fitnessdamene på shopping..."har de glemt å kle på seg?" 😳 At de synes det er ålreite antrekk å gå rundt i?? Rompeballer og lår i fri dressur I "truser"...too much!! Mye mer sexy med litt mer klær på! Anonymkode: 63fc1...8bb Jeg gjemmer bak puta hver gang de er på skjermen. Jeg blir flau på deres vegne. Hvor gamle er disse damene. Oppfører seg som fjortis. Anonymkode: 113be...341 10
Gjest padawan Skrevet 3. oktober 2018 #164 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg synes de er de kuleste som er med denne sesongen.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #165 Skrevet 3. oktober 2018 1 minutt siden, padawan skrev: Jeg synes de er de kuleste som er med denne sesongen. Er vel fordi de har fin kropp Anonymkode: 05e80...459 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #166 Skrevet 3. oktober 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen sin kommentar til de fitnessdamene på shopping..."har de glemt å kle på seg?" 😳 At de synes det er ålreite antrekk å gå rundt i?? Rompeballer og lår i fri dressur I "truser"...too much!! Mye mer sexy med litt mer klær på! Anonymkode: 63fc1...8bb Jeg tenkte også at det var det, eller boxere. Helt dust å gå rundt slik. Har ingenting med at man er misunnelig på deres trente kropper å gjøre dersom noen skulle påstå det, det er bare nasty. Anonymkode: 70c02...513 9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #167 Skrevet 3. oktober 2018 Ble så provosert av de transene 🙈 Anonymkode: 7bc06...b2e
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #168 Skrevet 3. oktober 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble så provosert av de transene 🙈 Anonymkode: 7bc06...b2e Hvem? Anonymkode: 34cdf...ee0
Gjest padawan Skrevet 3. oktober 2018 #169 Skrevet 3. oktober 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble så provosert av de transene 🙈 Anonymkode: 7bc06...b2e Hvorfor? Og de er ikke transer når de har operert seg for å skifte kjønn. 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem? Anonymkode: 34cdf...ee0 I episode 11 ble det introdusert to kompiser som er kjønnsopperert. Tidligere var de jenter .
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #170 Skrevet 3. oktober 2018 Egentlig lei av hele Svein. Jeg blir så flau av å se på han. Hva var poenget med å kle seg "pakistansk" da han skulle møte den familien? Akkurat som jeg skulle kledd meg i antrekk som har noe med landet til folk jeg møter. Synes egentlig at Hilde er litt bedre. Hun er i det minste litt morsom selv om jeg blir lei av at hun ler så mye av alt. De to gamle gubbene er utrolig kjedelige. Må fortelle absolutt alt de gjør og skal. Anonymkode: a410a...c94 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #171 Skrevet 3. oktober 2018 3 minutter siden, padawan skrev: Hvorfor? Og de er ikke transer når de har operert seg for å skifte kjønn. I episode 11 ble det introdusert to kompiser som er kjønnsopperert. Tidligere var de jenter . Aha. Hadde ikke gjettet på det ved første øyekast. Neste spørsmål, hvorfor provoserer de deg, anonym? Anonymkode: 34cdf...ee0 3
Djungelvrål Skrevet 3. oktober 2018 #172 Skrevet 3. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel fordi de har fin kropp Anonymkode: 05e80...459 Jeg syns hu slankeste er fin, men hu største er for kraftig trenet etter min mening og ser for maskulin ut. Spesielt beina. 1
Snaskesnusken Skrevet 3. oktober 2018 #173 Skrevet 3. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Egentlig lei av hele Svein. Jeg blir så flau av å se på han. Hva var poenget med å kle seg "pakistansk" da han skulle møte den familien? Akkurat som jeg skulle kledd meg i antrekk som har noe med landet til folk jeg møter. Synes egentlig at Hilde er litt bedre. Hun er i det minste litt morsom selv om jeg blir lei av at hun ler så mye av alt. De to gamle gubbene er utrolig kjedelige. Må fortelle absolutt alt de gjør og skal. Anonymkode: a410a...c94 Svein er alt for mye dill og dall på en gang.. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #174 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg skjønte ikke bæret av noen ting i den episoden jeg prøvde å se sist. Noe med at hun der Hilde skulle vaske for noen? Fordi hun "manglet penger"? Så dreiv hu bare og fjaste og smakte på maten og lo og lo og lo såklart. Svein virker utrolig slitsom og det eneste han driver med er jo å ralle rundt og sikle på damene? Men de bloggejentene eller hva de er tok virkelig kaka. Så sykt blodharry og nebbete oppførsel. Ser innmari ukoselig ut å måtte tilbringe tid med de to. Anonymkode: 9a6ef...b38 5
Gjest padawan Skrevet 4. oktober 2018 #175 Skrevet 4. oktober 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel fordi de har fin kropp Anonymkode: 05e80...459 Jøss da. Selvfølgelig er det kroppen som avgjør om noen er kule eller ikke. :ironi: Er du 14 år eller?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #176 Skrevet 4. oktober 2018 Dette opplegget med at Hilde skal tjene penger til et svømmebasseng må være en av tidenes dårligste ideer i en TV-serie. Det blir "Hilde gjør ting hun ikke kan", totalt uten sjarmfaktor, for disse "arbeidsoppgavene" hun blir tildelt, mestrer hun overhodet ikke. Da hun skulle jobbe i bar kavet hun seg sånn opp at hun fikk et lite sammenbrudd på toalettet. Håper lokalbefolkningen blir informert i forkant om fenomenet Charter-Svein. Hvis ikke, vil jeg tro at folk både kan bli redde og sinte der han går rundt og hylskratter, sikler og glor på jenter som er mye yngre enn ham selv og overøser dem med komplimenter. Jeg kan ikke huske om han har vært sånn hele veien, men nå fremstår han nesten litt slibrig. Synes litt synd på kona til "løkmannen" Bjørge. Hun er tydelig syk og sydenvarmen kan komme som et sjokk første gang man er der. Den dagen de kom midt opp i en parade eller noe, og hun trengte noe kaldt å drikke, men slet med å få tak i det på grunn av språkproblemer, kunne da produksjonen hjulpet dem litt! Fitnessjentene kunne vel kjøpt en shorts til hverandre da de likevel skulle handle klær. Kjipt å måtte gå ut i bare trusa, da. Disse classygirlsa tror tydeligvis de er Guds gave til alle menn på øya og legefamilien bør nok holde seg til reisemål som Dubai og liknende, der de kan få den standarden de trenger/fortjener. Tom (?) med hunden (han som var på en slags platonisk blind date med Trond Harr) bør sporenstreks si opp renholderen sin - du verden så mye ekstrajobb hun skaffet ham! Disse harry-damene bør holdes med Strawberry daiquiri intravenøst 24/7 mens "kakemannen" (vennen til Fred Åge) tydeligvis satser på å røyke bort en lunge på tur. Anonymkode: b3160...da7 18
Gjest padawan Skrevet 4. oktober 2018 #177 Skrevet 4. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette opplegget med at Hilde skal tjene penger til et svømmebasseng må være en av tidenes dårligste ideer i en TV-serie. Det blir "Hilde gjør ting hun ikke kan", totalt uten sjarmfaktor, for disse "arbeidsoppgavene" hun blir tildelt, mestrer hun overhodet ikke. Da hun skulle jobbe i bar kavet hun seg sånn opp at hun fikk et lite sammenbrudd på toalettet. Anonymkode: b3160...da7 Det er nesten så jeg skulle sagt det selv. Det er noe teatralsk over hele opplegget. Og 200 Euro for å snoke hjemme hos noen mens man "vasker"? 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper lokalbefolkningen blir informert i forkant om fenomenet Charter-Svein. Hvis ikke, vil jeg tro at folk både kan bli redde og sinte der han går rundt og hylskratter, sikler og glor på jenter som er mye yngre enn ham selv og overøser dem med komplimenter. Jeg kan ikke huske om han har vært sånn hele veien, men nå fremstår han nesten litt slibrig. Anonymkode: b3160...da7 Det er godt mulig jeg er naiv men de skjønner nok tegningen når han har med kameraet som gnis opp i tryne på de. Alt gjøres for å bygge opp under imaget til Svein. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes litt synd på kona til "løkmannen" Bjørge. Hun er tydelig syk og sydenvarmen kan komme som et sjokk første gang man er der. Den dagen de kom midt opp i en parade eller noe, og hun trengte noe kaldt å drikke, men slet med å få tak i det på grunn av språkproblemer, kunne da produksjonen hjulpet dem litt! Anonymkode: b3160...da7 Vi får være naivt optimistiske her også å tro de bak og med kamera hjelper til når det er såpass ikke medisinsk sett.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #178 Skrevet 4. oktober 2018 Han vennen til Fred Åge går jo bare i langbukse..? Og røyker i ett 😨Trasig fyr det der! Når fitnessjentene er på skjermen skrur jeg ned lyden, takler ikke de masete og skrikende stemmene😵 Anonymkode: 1c4cc...aa3 3
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2018 #179 Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når fitnessjentene er på skjermen skrur jeg ned lyden, takler ikke de masete og skrikende stemmene. Anonymkode: 1c4cc...aa3 Jeg drar den nok enda litt lengre, for hos meg er foroverspoleknappen hyppig i bruk. Opptak er tingen. Det er mye jeg gremmes av å se på. Det er et så fryktelig teit konsept og verre skal det helt sikkert bli.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #180 Skrevet 4. oktober 2018 Hele konseptet er vel kanskje litt tynnslitt for å være ærlig. Nordmenn uten respekt som dundrer nedover og skriker og roper, skal prute på drit og lort, maser og hoier på fremmede (damer især) med kamera osv. Alt skal bli en hel sak med masse krøll og misforståelser osv. Skjønner at vi legger igjen en del penger der men jeg syns nå at når man er i et annet land så har man med å oppføre seg. Skulle vært omvendt, hadde vel vært oppe til diskusjon ukentlig på dax18 disse turistene som ødelegger og er drita og ekle, pruter over en lav sko, går i trusa osv. Anonymkode: 9a6ef...b38 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå