Gå til innhold

Charterfeber 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

nsta Heidi er jo helt forferdelig! Da hun skulle kjøpe håndklær, for en frekk kjerring!

Krympet meg i sofaen, og string bikini!

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, Mkigjen skrev:

Krympet meg i sofaen, og string bikini!

Visste ikke at nordmenn var så harry i syden at de gikk inn i butikker med rumpa bar og satt på restaurant i bar overkropp.  

• Liker 12
Skrevet
8 minutter siden, Peonjenta said:

isste ikke at nordmenn var så harry i syden at de gikk inn i butikker med rumpa bar og satt på restaurant i bar overkropp.  

Tror det er mest på GC og Mallorca

Skrevet
På 1.10.2018 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Hellstrøm rydder opp

Er du smartere enn en 5. klassing? 

Rådet på NRK 

God morgen Norge 

Charterfeber 

Noen andre som kommer på mer? 

Anonymkode: dfc90...6b4

Har de vært på den der serien om mødre på Fem også? Husker ikke hva den heter.

Skrevet

Skikkelig skuffa over Insta Heidi jeg, hun er jo rett og slett slem!

Anonymkode: 1538b...6b6

• Liker 19
Skrevet

Den damen er helt sikkert stolt av sine pruteferdigheter m.m, men mitt inntrykk generelt:
for et horribelt beist...rett og slett.  :sjokkbla:

• Liker 12
Skrevet

Ser på nett at "Doc" og dama m.fl. kommer til å dukke opp der. Kanskje derfor han forsvant fra redneckserien. 
Samme greiene, men et annet sted. 

• Liker 1
Skrevet

Helt utrolig hvor mange nye folk det er hele tiden, nye reisende i hver episode. Men vi får ikke se at noen drar hjem? 

• Liker 4
Skrevet
16 timer siden, Highhopes skrev:

Hvorfor var de på god morgen Norge?

Var et innslag hvor de gikk på ski, og sa at uten ski på beina er man ikke norsk

Anonymkode: dfc90...6b4

Skrevet
1 hour ago, Hoppetaujenta said:

Ser på nett at "Doc" og dama m.fl. kommer til å dukke opp der. Kanskje derfor han forsvant fra redneckserien. 
Samme greiene, men et annet sted. 

Hvem er det?

Anonymkode: eefda...717

Gjest padawan
Skrevet

Det kan hende jeg er naiv men jeg velger å tro de fleste som stiller opp der langt på vei et oppegående men de fremstilles jo som tilbakestående hele gjengen 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det?

Anonymkode: eefda...717

De har vert med i Norske Rednecks. 

Anonymkode: 34cdf...ee0

Skrevet
6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Den damen er helt sikkert stolt av sine pruteferdigheter m.m, men mitt inntrykk generelt:
for et horribelt beist...rett og slett.  :sjokkbla:

Jeg har aldri hørt om henne, men hun hadde jeg ikke tort å møte i en mørk bakgate🙈

Har hun fikset på utseende sitt? Noen som vet? Hva er hun egentlig kjent for?

Anonymkode: 113be...341

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke, bortsett fra en masse selvposeringsbilder på insta.  :vetikke:

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hørt om henne, men hun hadde jeg ikke tort å møte i en mørk bakgate🙈

Jeg har aldri hørt om henne før charterfeber men hun har en Instagramkonto med en del følgere. 

Annonse
Skrevet
44 minutter siden, padawan skrev:

Det kan hende jeg er naiv men jeg velger å tro de fleste som stiller opp der langt på vei et oppegående men de fremstilles jo som tilbakestående hele gjengen 

I innvandrerfamilien er jo begge foreldrene leger så oppegående er de jo.

• Liker 4
Skrevet
På 29.9.2018 den 14.00, AnonymBruker skrev:

De damene fra Buskerud blir bare verre og verre! At TV3 lar de si j... spanjakk hele tiden er ille (dette burde de sensurert bort). 

Men men, hva kan man forvente av lowlife, stygge, feite kjerringer uten et snev av oppdragelse! Sensurer gjerne, men sammenlignet med hvordan de snakker til mennesker syntes jeg det er helt innafor å kalle de dette!

Anonymkode: 70c02...513

Datteren til hun ene var med på Unge mødre for noen år siden, de var like ille da🙈 Husker hele familien reiste på ferie med en buss de hadde, den het ‘Onkel Fyllefant’..

• Liker 5
Gjest padawan
Skrevet (endret)
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Insta Heidi er jo helt forferdelig! Da hun skulle kjøpe håndklær, for en frekk kjerring! 😱😡

Anonymkode: 70c02...513

Hun er jo helt forferdelig mot typen. Hadde aldri funnet meg i å vær kjæreste med noen som oppførte seg slik mot meg.

De fleste av Buskerud-gjengen oppfører seg som definisjonen av Harry men det er sikkert derfor de er med. Hun med sidecut og hun med blindt langt hår virker ganske oppegående men det er jo ikke de som får mest skjermtid av den gjengen.

Endret av padawan
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Puppene og leppene ihvertfall og garantert botox.  Seeer du virkelig ikke at leppene er fylt i?   Trodde selv et lite barn kunne spotte det på 1 mils avstand. 

• Liker 10
Skrevet
42 minutter siden, Peonjenta skrev:

Puppene og leppene ihvertfall og garantert botox.  Seeer du virkelig ikke at leppene er fylt i?   Trodde selv et lite barn kunne spotte det på 1 mils avstand. 

Ja!! Hadde vært mye finere uten!!

Anonymkode: 63fc1...8bb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...