Gå til innhold

Charterfeber 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ble de to jentene omtalt som "classy"? De var jo ikke det i det hele tatt, tvert imot.

Anonymkode: 8ccd1...764

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Hvorfor ble de to jentene omtalt som "classy"? De var jo ikke det i det hele tatt, tvert imot.

fra denne artikkelen hos Se & Hør. 

De to jentene deltok sammen i «Paradise Hotel» i 2014, der Gude stakk av med seieren etter en usedvanlig nervepirrende finale. Etter å ha knust den berømte glasskula, valgte hun å dele pengepremien med Lipinska.

Duoen ble seerfavoritter for mange, og døpte seg selv som «The Classy Girls» inne på hotellet, noe de også i ettertid har blitt referert som.

Skrevet

Fred Åge minner meg om Benny fra The julekalender 😅

Anonymkode: 5c545...dbc

• Liker 1
Skrevet

Digger at Aurora skal være så classy og dømme andre, også jobber hun på subway. Hun er morsom da! På sin egen sære måte :)

Anonymkode: 1c2c4...bef

• Liker 12
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Digger at Aurora skal være så classy og dømme andre, også jobber hun på subway. Hun er morsom da! På sin egen sære måte :)

Ei som har 150 kroner i timen og eier en LV-veske til rundt 20 000.  Jaja.  Luxusfellen neste.

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Peonjenta skrev:

Ei som har 150 kroner i timen og eier en LV-veske til rundt 20 000.  Jaja.  Luxusfellen neste.

Sikkert kjøpt på marked på Gran Canaria 🙄

Men jobber hun på subway? Det er ingenting galt med å jobbe der, men litt komisk at hun gjør det Mtp hvordan hun prøver å fremstille seg selv (dog uten å lykkes..)

Anonymkode: 70c02...513

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jobber hun på subway? Det er ingenting galt med å jobbe der, men litt komisk at hun gjør det Mtp hvordan hun prøver å fremstille seg selv (dog uten å lykkes..)

Hun var jo så livende redd for den veska så jeg er ganske sikker på at den er ekte.   Det er jo litt typisk, at folk som prøver litt for hardt for å framstå slik de ønsker mislykkes fordi de blir gjennomskuet nettopp fordi alle ser at de prøver så veldig.   "Classy" mennesker bare er det uten å måtte rope det ut til alle. 

Skrevet
54 minutter siden, Peonjenta skrev:

Neineinei! Den veska er ikke sååå dyr! LV er ikke et av de dyreste merkene 😂

Anonymkode: 47b2d...538

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det har vært morsomt jeg !😀 Liker godt classy girls, insta Heidi og Tom, legefamilien, Harstad-familien, pokemon-paret, Buskerud-damene, vennileums-karene, til og med Svein. De er underholdende og har det gøy hver på sin måte, synes det er artig med så mange ulike folk som er seg selv og ikke er så høytidelige! Nå skal jeg bestille tur til Granca med hele familien, gleder meg!!:-)

Anonymkode: c1f12...dda

Skal du bo på et av de samme hotellene også? 🤣

Anonymkode: 47b2d...538

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, jeg så henne der i tillegg til at det står som arbeidsgiver på linkedin. Ikke noe galt i å jobbe der nei, men ble veldig overrasket når jeg så henne bak disken! Det er det siste stedet jeg trodde hun kom til å jobbe. Men litt kult og, at hun faktisk har en slik jobb. Ikke som alle andre realitystjerner i Norge akkurat.

• Liker 2
Skrevet
On 10/12/2018 at 12:18 AM, Nicco said:

Moren fra Harstad er faktisk ikke så ille.

Ikke? Burde hun ikke skjermet barna sine fra å bli eksponert på TV på den måten?

Anonymkode: 9d571...855

• Liker 5
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting classy i den gården

Anonymkode: b08c6...742

• Liker 3
Skrevet

Så noen minutter av dette programmet og har ikke kommet meg enda. Finnes det virkelig slike mennesker? De er jo ultraharry.

Dette MÅ være skuespill

Anonymkode: b08c6...742

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg så henne der i tillegg til at det står som arbeidsgiver på linkedin. Ikke noe galt i å jobbe der nei, men ble veldig overrasket når jeg så henne bak disken! Det er det siste stedet jeg trodde hun kom til å jobbe. Men litt kult og, at hun faktisk har en slik jobb. Ikke som alle andre realitystjerner i Norge akkurat.

http://auroragud.blogg.no/1533650335_svar_p_sprsml_fra_ig.html 

Hun studerer HR og personalledelse, er vel en grei jobb å ha ved studiene 😊

Anonymkode: a76f5...0d6

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

http://auroragud.blogg.no/1533650335_svar_p_sprsml_fra_ig.html 

Hun studerer HR og personalledelse, er vel en grei jobb å ha ved studiene 😊

Anonymkode: a76f5...0d6

Det er absolutt ingenting i veien ved å ha en slik jobb, hverken som student eller ellers. Her er det ironien ved at hun prøver å fremstille seg selv som noe annet enn hun er. 

Men at hun studerer HR er komisk. Det mennesket der mangler alt som heter empati for andre, så kan bli interessant å se henne i en HR jobb.. 

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke? Burde hun ikke skjermet barna sine fra å bli eksponert på TV på den måten?

Anonymkode: 9d571...855

Hææ jeg trodde jeg svarte på at hun ikke var så dårlig i engelsk😳😳 når du er inne på eksponering..... de velger vel det selv når de er over 18...herregud

• Liker 2
Gjest padawan
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:
Det er absolutt ingenting i veien ved å ha en slik jobb, hverken som student eller ellers. Her er det ironien ved at hun prøver å fremstille seg selv som noe annet enn hun er. 

Men at hun studerer HR er komisk. Det mennesket der mangler alt som heter empati for andre, så kan bli interessant å se henne i en HR jobb.. 

etter hun hadde snakket med moren på telefonen og fortalt om tattoeringen sa hun at hun var den av søsknene som gikk på best utdannelse. Hadde vært interessant å høre hva de studerte.

Skrevet
22 minutter siden, padawan skrev:

etter hun hadde snakket med moren på telefonen og fortalt om tattoeringen sa hun at hun var den av søsknene som gikk på best utdannelse. Hadde vært interessant å høre hva de studerte.

Hva er galt med den utdannelsen? Det er da en god utdannelse det (og nei, jeg har ikke gått den selv så spør ikke av fornærmelse 😉)

Mitt poeng var at hun ikke nødvendigvis er en riktig person til å jobbe med HR, da hun ser ut til å mangle alt som heter empati. Scenario med henne som HR rådgiver: «har du fått kreft og blir sykemeldt sier du. Det driter jeg i, du får være på jobb skal du ha penga dine. Ellers kan du stikke ned til nav og stelle deg i kø som alle andre tapere». 

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
Hva er galt med den utdannelsen? Det er da en god utdannelse det (og nei, jeg har ikke gått den selv så spør ikke av fornærmelse 😉)

Mitt poeng var at hun ikke nødvendigvis er en riktig person til å jobbe med HR, da hun ser ut til å mangle alt som heter empati. Scenario med henne som HR rådgiver: «har du fått kreft og blir sykemeldt sier du. Det driter jeg i, du får være på jobb skal du ha penga dine. Ellers kan du stikke ned til nav og stelle deg i kø som alle andre tapere». 

Ingenting er galt med utdannelsen men jeg spurte av nysgjerrighet hva søsknene kan ha tatt som utdannelse. Egentlig fisket jeg litt etter om noen kan diske med et blogginnlegg eller whatever hva de studerer seg som. 

Og jeg er enig i at hun ikke fremstår som verdens mest empatiske menneske men jeg kjenner henne kun fra Charterfeber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...