AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #21 Skrevet 18. september 2018 Jeg kan glatt innrømme at jeg prøvde det fordi jeg trodde eldre menn var mer umodne. Skjønte fort at det er individuelt selvfølgelig, for han ene var mye mer umoden enn alle de jevnaldrende jeg har vært sammen med. Anonymkode: 2e874...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #22 Skrevet 18. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan glatt innrømme at jeg prøvde det fordi jeg trodde eldre menn var mer umodne. Skjønte fort at det er individuelt selvfølgelig, for han ene var mye mer umoden enn alle de jevnaldrende jeg har vært sammen med. Anonymkode: 2e874...ea3 fordi jeg trodde eldre menn var mer modne skulle det stå. Anonymkode: 2e874...ea3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #23 Skrevet 18. september 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere dårlig selvtillit? Kommer dere fra dysfunksjonelle hjem? Er dere overvektige og føler at konkurransen med jevnaldrende blir for hard? Har møtt noen av dere og derfor jeg spør. Har i alle tilfeller hørt under det jeg beskriver ovenfor. Bortsett fra når menn har status eller er kjendiser. Uten unntak forøvrig er det jenter som sliter blant jevnaldrende på en eller annen måte. Og menn som er 15-20 år eldre bruker det for alt det er verdt. Lett tilgjengelighet, dårlige relasjoner til jevnaldrende og utnyttelse. Mest dårlige relasjoner til andre voksne. Nå snakker jeg om jenter fra 16-20. Kan noen være ærlige her ? Både jenter og menn i sånne relasjoner. Anonymkode: d5cef...6a4 Smak er ikke en preferanse som skal hensyntaes, altså? Anonymkode: b7c8e...ecd
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #24 Skrevet 18. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan glatt innrømme at jeg prøvde det fordi jeg trodde eldre menn var mer umodne. Skjønte fort at det er individuelt selvfølgelig, for han ene var mye mer umoden enn alle de jevnaldrende jeg har vært sammen med. Anonymkode: 2e874...ea3 Samme her. Da jeg var i tenårene (typ 16-20), var jeg tiltrukket og interessert i menn som var en del eldre enn meg. Jevnaldrende og yngre menn var av null interesse for meg, fordi jeg hadde den feilaktige oppfatningen av at disse var så mye mer umodne enn den særdeles voksne meg (🙄). Jeg hadde en fantasi om at menn over en viss alder var modne, maskuline og guder i senga. Fantasien min fikk seg en brist, da jeg innså at eldre menn faktisk bare kunne være litt mindre attraktive kropper som verken hadde sjarm, intelligens eller utpreget gode seksuelle evner. Jeg innså altså at kvalitetene jeg var ute etter var avhengig av personlighet og ikke alder. Nå er jeg 24 og har ikke lenger interesse av menn som er betydelig eldre enn meg. Faktisk har jeg merket at jeg ofte er mer interessert i yngre gutter, og jeg ligger nå med en som er ett år yngre meg (wow) og har den beste sexen noen sinne. Hvorvidt disse preferansene har med selvtillit og oppvekst å gjøre er vanskelig å si. Jeg er jo definitivt langt mer selvsikker og psykisk sterk nå enn da jeg var tenåring og helt i starten av 20-årene. Jeg hadde noen vanskelige perioder hvor jeg følte meg deprimert og rådvill, grunnet store forandringer i livssituasjonen, og jeg har vokst opp uten en sterk farsfigur. Jeg vil likevel ikke si at jeg er vokst opp i et dysfunksjonelt hjem (selv om det kanskje ikke var helt A4-perfekt), og jeg er så langt ifra overvektig som man kommer. Nå har jeg bygget meg selv opp gjennom mestring fra studier, jobb, en solid, kjærlig vennekrets, og fått en stor interesse og mestring gjennom styrketrening. Det er som om den økte styrken i kroppen også har styrket psyken min. Når jeg nå tenker tanken på at en eldre mann skal "passe på meg" og dominere over meg, føles det bare feil og nærmest frastøtende. Kanskje det med søke etter en eldre partner kan ha noe å gjøre med å ville føle seg trygg, liten og å være den submissive i relasjonen. Det kan også bare være nysgjerrighet, eller helt enkelt bare en personlig preferanse. Anonymkode: 6de45...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #25 Skrevet 18. september 2018 Jeg lå med menn over 40 når jeg var 16-17. Hadde og har forsåvidt rimelig mye issues, ja, men vi påstå at 42åringer som ligger med 16-åringer har ganske mange problemer selv og mangler en del antenner. Anonymkode: 63a73...e60
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #26 Skrevet 18. september 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere dårlig selvtillit? Kommer dere fra dysfunksjonelle hjem? Er dere overvektige og føler at konkurransen med jevnaldrende blir for hard? Har møtt noen av dere og derfor jeg spør. Har i alle tilfeller hørt under det jeg beskriver ovenfor. Bortsett fra når menn har status eller er kjendiser. Uten unntak forøvrig er det jenter som sliter blant jevnaldrende på en eller annen måte. Og menn som er 15-20 år eldre bruker det for alt det er verdt. Lett tilgjengelighet, dårlige relasjoner til jevnaldrende og utnyttelse. Mest dårlige relasjoner til andre voksne. Nå snakker jeg om jenter fra 16-20. Kan noen være ærlige her ? Både jenter og menn i sånne relasjoner. Anonymkode: d5cef...6a4 Hadde et forhold med en dobbelt så gammel mann da jeg var 22, og hadde ingen av de "problemene" du nevner. Han var flott og sjarmerende, og jeg syntes det var spennende, så enkelt var det. Følte meg aldri utnyttet på noe som helst vis, og husker det som en fin opplevelse som jeg ikke ville vært foruten.Tross aldersforskjellen var han en fin samtalepartner Tenker av og til at det hadde vært gøy å treffe ham nå, når jeg er på samme alder som han var den gang Anonymkode: 92d92...491
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #27 Skrevet 18. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lå med menn over 40 når jeg var 16-17. Hadde og har forsåvidt rimelig mye issues, ja, men vi påstå at 42åringer som ligger med 16-åringer har ganske mange problemer selv og mangler en del antenner. Anonymkode: 63a73...e60 Så om jeg liker 16-åringer som 18-åring og fortsatt liker 16-åringer som 40-åring, er det noe galt med meg? Det er altså "feil" når preferansene ikke endrer seg når man blir eldre? Det er ikke slik at man bestemmer seg for hva man skal like og når man skal like det. Det er noe som går helt av seg selv. Anonymkode: b7c8e...ecd
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #28 Skrevet 18. september 2018 Jeg var ung, dum og ingen mann hadde noensinne vist interesse for meg. Ble smigret, men han behandlet meg etter hvert helt utrolig dårlig. Trenger ikke lure på hva andre rundt tenkte om forholdet vårt. Jeg blir dårlig bare av å tenke på han. Den aldrende kroppen, ereksjonssvikten og ting han presset meg til. Kontroll og manipulasjon. Kjørte selvbildet mitt i dass. I dag har jeg heldigvis en jevnaldrende kjæreste, og vet at disse mennene (som meg) som oftest har store problemer innvendig. Anonymkode: 2b517...c30
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #29 Skrevet 18. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Så om jeg liker 16-åringer som 18-åring og fortsatt liker 16-åringer som 40-åring, er det noe galt med meg? Det er altså "feil" når preferansene ikke endrer seg når man blir eldre? Det er ikke slik at man bestemmer seg for hva man skal like og når man skal like det. Det er noe som går helt av seg selv. Anonymkode: b7c8e...ecd De jeg lå med på det tidspunktet var ganske spesielle og det jeg merket var at de mennene rundt førte som var veldig opptatt av å ligge med meg var det noe merkelig med. Det er vel sikkert i alltid tilfelle, men var nådet hos meg Anonymkode: 63a73...e60
jabx Skrevet 18. september 2018 #30 Skrevet 18. september 2018 Daddy issues, vet dere. På 17.9.2018 den 17.53, AnonymBruker skrev: Ti år eldre er jo helt ok,men når det blir snakk om tjue o l da må dere være innstilt på å miste sexlivet som nokså unge... Anonymkode: 911a8...c7b Eh, hvorfor det? Folk har sex langt opp i 70-80-årene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå