AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #1 Skrevet 17. september 2018 Har dere dårlig selvtillit? Kommer dere fra dysfunksjonelle hjem? Er dere overvektige og føler at konkurransen med jevnaldrende blir for hard? Har møtt noen av dere og derfor jeg spør. Har i alle tilfeller hørt under det jeg beskriver ovenfor. Bortsett fra når menn har status eller er kjendiser. Uten unntak forøvrig er det jenter som sliter blant jevnaldrende på en eller annen måte. Og menn som er 15-20 år eldre bruker det for alt det er verdt. Lett tilgjengelighet, dårlige relasjoner til jevnaldrende og utnyttelse. Mest dårlige relasjoner til andre voksne. Nå snakker jeg om jenter fra 16-20. Kan noen være ærlige her ? Både jenter og menn i sånne relasjoner. Anonymkode: d5cef...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #2 Skrevet 17. september 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Har dere dårlig selvtillit? Kommer dere fra dysfunksjonelle hjem? Er dere overvektige og føler at konkurransen med jevnaldrende blir for hard? Har møtt noen av dere og derfor jeg spør. Har i alle tilfeller hørt under det jeg beskriver ovenfor. Bortsett fra når menn har status eller er kjendiser. Uten unntak forøvrig er det jenter som sliter blant jevnaldrende på en eller annen måte. Og menn som er 15-20 år eldre bruker det for alt det er verdt. Lett tilgjengelighet, dårlige relasjoner til jevnaldrende og utnyttelse. Mest dårlige relasjoner til andre voksne. Nå snakker jeg om jenter fra 16-20. Kan noen være ærlige her ? Både jenter og menn i sånne relasjoner. Anonymkode: d5cef...6a4 Hadde en kjæreste som var 10 år eldre. Vi var glade i hverandre og alder var liksom ikke et tema. Det å være glad i et annet menneske er tydeligvis noe du ikke vet hva dreier seg om...så bitter og surmaget du fremstår. Har du nettopp blitt dumpet av mannen din fordi han forlot deg for en yngre dame? Anonymkode: fd70a...ed2 20
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #3 Skrevet 17. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde en kjæreste som var 10 år eldre. Vi var glade i hverandre og alder var liksom ikke et tema. Det å være glad i et annet menneske er tydeligvis noe du ikke vet hva dreier seg om...så bitter og surmaget du fremstår. Har du nettopp blitt dumpet av mannen din fordi han forlot deg for en yngre dame? Anonymkode: fd70a...ed2 Nei. Ikke i det hele tatt. Jeg spør fordi jeg tror jeg har et poeng iom hva jeg har sett. Det er det hele. Så jeg tror at det er ganske typisk. Hvorfor så aggressiv? Anonymkode: d5cef...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #4 Skrevet 17. september 2018 Første svar var jo rett i strupen på meg. Det er ikke akkurat noe som tyder på at jeg tar feil. Synd at unge jenter blir misbrukt av eldre menn. Synd at unge jenter lar seg misbruke. Så enkelt og så trist. Thats it. Anonymkode: d5cef...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #5 Skrevet 17. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har dere dårlig selvtillit? Kommer dere fra dysfunksjonelle hjem? Er dere overvektige og føler at konkurransen med jevnaldrende blir for hard? Har møtt noen av dere og derfor jeg spør. Har i alle tilfeller hørt under det jeg beskriver ovenfor. Bortsett fra når menn har status eller er kjendiser. Uten unntak forøvrig er det jenter som sliter blant jevnaldrende på en eller annen måte. Og menn som er 15-20 år eldre bruker det for alt det er verdt. Lett tilgjengelighet, dårlige relasjoner til jevnaldrende og utnyttelse. Mest dårlige relasjoner til andre voksne. Nå snakker jeg om jenter fra 16-20. Kan noen være ærlige her ? Både jenter og menn i sånne relasjoner. Anonymkode: d5cef...6a4 Høres mest ut som du prøver å shame noen her, hva med å fortelle din dårlige historie? Anonymkode: ab925...840 20
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #6 Skrevet 17. september 2018 Ti år eldre er jo helt ok,men når det blir snakk om tjue o l da må dere være innstilt på å miste sexlivet som nokså unge... Anonymkode: 911a8...c7b 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #7 Skrevet 17. september 2018 Det er vel ikke så vanvittig mange jenter fra 16-20 på forumet, og i tillegg er jo de som liker eldre menn i fåtall. Så det er ikke så lett å få svar på dette. Hvem man liker i de fire årene er jo også veldig lite representativt for preferanser. Jeg datet gutter endel år eldre da, men det var spesifikt i den alderen, når gutter på egen alder ikke var interessante overhodet. Det betyr ikke at det er en "satt" preferanse. Anonymkode: 9952f...b77
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #8 Skrevet 17. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første svar var jo rett i strupen på meg. Det er ikke akkurat noe som tyder på at jeg tar feil. Synd at unge jenter blir misbrukt av eldre menn. Synd at unge jenter lar seg misbruke. Så enkelt og så trist. Thats it. Anonymkode: d5cef...6a4 Problemet er nok heller at DU går rett i strupen på de du vil skal svare. En særdeles dårlig taktikk om du vil ha ærlige og seriøse svar. Anonymkode: 22708...1c9 8
Oddy Skrevet 17. september 2018 #9 Skrevet 17. september 2018 (endret) Jeg liker de eldre siden de ofte har langt mer erfaring i masse forskjellig som kanskje ikke jeg har. Føler en slags trygghet i slike ting. I tillegg har jeg aldri likt å være den eldste i forholdet siden jeg føler det ''forventes'' mer av meg på grunn av alder. Selfølgelig er det ikke slik men en tenker ofte at den eldste i forholdet bør være den mer modne. Derfor foretrekker jeg dem eldre og ikke helt ferske i voksenlivet (er i begynnelsen av 20 årene) Endret 17. september 2018 av Oddy 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #10 Skrevet 17. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Første svar var jo rett i strupen på meg. Det er ikke akkurat noe som tyder på at jeg tar feil. Synd at unge jenter blir misbrukt av eldre menn. Synd at unge jenter lar seg misbruke. Så enkelt og så trist. Thats it. Anonymkode: d5cef...6a4 Missbruk går vel alle veier. Det er vel også eldre menn som blir utnyttet av unge jenter. Anonymkode: a8a68...67d 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #11 Skrevet 17. september 2018 18 minutter siden, AnonymBruker said: Første svar var jo rett i strupen på meg. Anonymkode: d5cef...6a4 Etter at du fornærmet en stor del av befolkningen. Uff stakkars deg. Quote Det er ikke akkurat noe som tyder på at jeg tar feil. Synd at unge jenter blir misbrukt av eldre menn. Synd at unge jenter lar seg misbruke. Så enkelt og så trist. Thats it. Først fornærmer du folk, deretter spiller du offer etter at du blir konfrontert også går du tilbake til angrep igjen. Du er et giftig menneske: Anonymkode: fd70a...ed2 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #12 Skrevet 17. september 2018 Nå er jeg kanskje verken ung nok eller liker gamle nok menn til å passe inn i tråden din. Jeg er 23 og kjæresten er 30. Jeg vikle nok ikke blitt sammen med en veldig mye eldre mann enn dette, men jeg ville heller ikke blitt sammen med en fyr på min egen alder. Jeg kommer fra en familie med veldig tradisjonelle verdier, og for min del betyr et forhold til en mann at dette er en jeg vil gifte meg med, altså blir jeg ikke sammen med hvem som helst. Gutter på min alder har som oftest ikke hva jeg ser etter i en mann, og jeg er nok ikke hva de ser etter heller da de nok vil vente minst 5, gjerne 10, år før de gifter seg. I tillegg møter jeg veldig sjeldent en fyr på min alder som er moden nok, våres interesser matcher ikke overhodet. Kjæresten min er forresten en fantastisk mann, bruker meg på ingen måte, har ambisjoner i livet, er stolt av å være mann og hva det innebærer, han er virkelig min klippe. Når det er sagt, jeg tror helt klart at mange jenter som liker veldig mye eldre menn har problemer av diverse grad. Man kan nok til og med anta at dette gjelder de fleste. Det vil alltid finnes unntak, men de tilfellene jeg vet om med 18-20 år gamle jenter sim er med 35-40 år gamle menn, ingen av disse forholdene er gode og stabile på noen som helst måte. Men jeg tror at en 28 åring som finner en tilsvarende eldre mann, at dette forholdet er basert på veldig mye annet enn 18 åringen sitt, og er kan det nok fungere helt fint og med gjensidig respekt og følelser. Anonymkode: 8d97d...7c1 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #13 Skrevet 17. september 2018 De er bedre i senga enn jevnaldrende amatører. Derfor Anonymkode: a72f7...247 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #14 Skrevet 17. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ti år eldre er jo helt ok,men når det blir snakk om tjue o l da må dere være innstilt på å miste sexlivet som nokså unge... Anonymkode: 911a8...c7b Han 90 og hun 70? Eller omvendt? Pøh. Gamle begge to. Men 25-30 da kan vi snakkes... Anonymkode: c008e...560
Jr.Garcon Skrevet 17. september 2018 #15 Skrevet 17. september 2018 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere dårlig selvtillit? Kommer dere fra dysfunksjonelle hjem? Er dere overvektige og føler at konkurransen med jevnaldrende blir for hard? Har møtt noen av dere og derfor jeg spør. Har i alle tilfeller hørt under det jeg beskriver ovenfor. Bortsett fra når menn har status eller er kjendiser. Uten unntak forøvrig er det jenter som sliter blant jevnaldrende på en eller annen måte. Og menn som er 15-20 år eldre bruker det for alt det er verdt. Lett tilgjengelighet, dårlige relasjoner til jevnaldrende og utnyttelse. Mest dårlige relasjoner til andre voksne. Nå snakker jeg om jenter fra 16-20. Kan noen være ærlige her ? Både jenter og menn i sånne relasjoner. Anonymkode: d5cef...6a4 Relativt åpenbart at på samme måte som en issue-fri gutt på 18/22 kan tenne på voksne kvinner på 40, så kan en issue-fri dame på 18/22 tenne på en mann på 40. Så kommer ting som at en mer voksen mann kan være - mer stabil, bedre økonomi, vil ha familie, gi mer trygghet til dama osv. - enn en jevnaldrende på 24 år kan/vil. Det du skriver om at du kun har møtt sånne sier kanskje like mye om hvor du ferdes? Er det ikke også mye dysfunksjonelle folk uansett alder? Eller er alle damene på 30 som prater til deg alltid perfekt i vater lissom. Endret 17. september 2018 av Jr.Garcon
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #16 Skrevet 17. september 2018 Jeg har alltid gått etter eldre menn, bunner nok mye i at faren min døde da jeg var 12. Feks så holdt jeg på med en på 34 da jeg var 18. Følte at han var redd for å utnytte meg, vi sov sammen uten at han gjorde mer enn å holde rundt meg og avsluttet det fordi han synst jeg var for ung. Han var veldig av og på og frem og tilbake. Husker at jeg ble litt paff av meg selv da jeg låg i armkroken hans og følte den tryggheten jeg følte i min fars armkrok da han levde 😂 Da jeg ble 22 så begynte vi på igjen og da hadde vi sex. Men så skjedde det mye i hans liv så det bare dabbet av (tok etterhvert livet sitt). Ellers var eksen min 8 år eldre og han utnyttet veldig at jeg var ung og naiv, mye psykisk mishandling og manipulering i bildet der. Han slet med angst og tvangstanker. Så en på 41 da jeg var 25 (er fortsatt 25). Han hadde så sykt dårlig selvtillit og satte meg på en pidestall. Han hadde så prestasjonsangst at han kom med unnskyldninger når vi skulle møtes hvor sex var opplagt, så han feiget veldig ut. Dabbet av etterhvert det også. Kom frem at han var deprimert osv.. Så jeg har litt blandede erfaringer her. Men det hele bunner i at ALLE de mennene hadde noe psykisk de slet med. Det var fellestrekket de hadde. Føler at de mennene som går mye ned i alder ofte sliter med noe og prøver å kompensere med å finne seg ei ung dame. Vet ikke. Anonymkode: b9cca...4d1 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #17 Skrevet 17. september 2018 Min erfaring der jeg kommer i fra, er at mennene er noen raringer, som kvinner på deres alder aldri ville tatt i. Og jentene kommer fra dårlige hjem. Men her er det da snakk om jenter på 16 år, og menn på 45 år. Og disse mennene kjøper mye til disse jentene, ting de aldri hadde fått hjemme, eller hatt råd til selv. Blir noe helt annet med en 20 åring med en 30 åring. For det ser jeg på som mer normalt. Når jeg var 20 år, ble jeg sammen med en på 29 år, det var fordi han var en utrolig kjekk mann, var kaptein i militæret og, så ble jo helt ør av uniformen hans. Anonymkode: 34dd7...133
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #18 Skrevet 18. september 2018 Ok, jeg er en del eldre enn de de etterspør svar fra da. Jeg er 35, kjæresten min er 20 år eldre. Vi har begge vært godt før og har barn fra før, og ønsker ikke flere barn. Ingen av oss er dysfunksjonelle eller sliter med relasjoner med folk på egen alder. Men vi traff hverandre og matchet utrolig bra. Jeg kunne fint ha vært sammen med en på min alder (fikk faktisk et direkte tilbud for et par uker siden...), det samme med ham. Men vi liker hverandre og passer sammen. Anonymkode: f3d76...bc4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #19 Skrevet 18. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, jeg er en del eldre enn de de etterspør svar fra da. Jeg er 35, kjæresten min er 20 år eldre. Vi har begge vært godt før og har barn fra før, og ønsker ikke flere barn. Ingen av oss er dysfunksjonelle eller sliter med relasjoner med folk på egen alder. Men vi traff hverandre og matchet utrolig bra. Jeg kunne fint ha vært sammen med en på min alder (fikk faktisk et direkte tilbud for et par uker siden...), det samme med ham. Men vi liker hverandre og passer sammen. Anonymkode: f3d76...bc4 Vi har begge vært GIFT før.... Anonymkode: f3d76...bc4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #20 Skrevet 18. september 2018 Når jeg var 20 syntes jeg det var greit, hadde en 10 år eldre kjæreste fordi han hadde kommet lengre en jevnaldrende. Vi var sammen i 10 år. Etterhvert syntes jeg bare han ble for gubbete for meg. Har jevnaldret kjæreste nå. Så TS, det har ingenting med det å være fra et dysfunksjonell hjem. Vi har alle våre preferanser og disse kan også endres etterhvert. Anonymkode: dc75d...356
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå