Gå til innhold

Julegave til kjæresten


Celli

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finner mye rart på www.superkul.no ☺️

Anonymkode: f4530...a1f

Kan sjekke det opp☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Apekatten skrev:

Hva er galt med det? Jeg synes det hørtes koselig ut.

 

4 timer siden, Celli skrev:

Er bare en liten greie vi skal, ikke noe big deal

Det jeg stusset over var at de allerede hadde etablert tradisjon med å gi hverandre godtestrømper lillejulaften, når de tydeligvis ikke var sammen på det tidspunkt i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Celli skrev:

Jøss! Den så kjekk ut - hva er det egentlig? Haha! 

Det er en stikkontakt hvor man kan styre om den er av eller på via en app. Eneste man trenger er Wi-Fi :) Jeg er glemsk innimellom (les: hele tiden) og disse er gull verdt! Kan skru av alt hjemme selv om jeg er på andre siden av landet^^ 

9 minutter siden, Kritt skrev:

 

Det jeg stusset over var at de allerede hadde etablert tradisjon med å gi hverandre godtestrømper lillejulaften, når de tydeligvis ikke var sammen på det tidspunkt i fjor.

Og hvordan skal man få etablert en tradisjon hvis man aldri begynner? Kanskje hun eller han har hatt det som tradisjon hjemmenifra og nå viderefører de den til forholdet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Brimi skrev:

 

Og hvordan skal man få etablert en tradisjon hvis man aldri begynner? Kanskje hun eller han har hatt det som tradisjon hjemmenifra og nå viderefører de den til forholdet ;)

Så at man skal etablere tradisjon med julestrømper er liksom noe man snakker om når man ha vært sammen et par måneder og lenge før jul? Ja, dem om det 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kritt skrev:

Så at man skal etablere tradisjon med julestrømper er liksom noe man snakker om når man ha vært sammen et par måneder og lenge før jul? Ja, dem om det 😄 

Ja, hvorfor ikke?🤔 Folk starter tidlig med å finne ut hvor de skal være hen til jul. Så hvorfor ikke prate om julestrømper? De kan ha lest en artikkel om at butikkene har begynt å selge juleting og så har praten gått videre derfra. De kan forøvrig også ha vært venner i mange år og dermed vet de tradisjonene til hverandre. Mange muligheter til hvorfor de allerede har pratet om julestrømper😜

Endret av Brimi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Brimi skrev:

Det er en stikkontakt hvor man kan styre om den er av eller på via en app. Eneste man trenger er Wi-Fi :) Jeg er glemsk innimellom (les: hele tiden) og disse er gull verdt! Kan skru av alt hjemme selv om jeg er på andre siden av landet^^ 

Og hvordan skal man få etablert en tradisjon hvis man aldri begynner? Kanskje hun eller han har hatt det som tradisjon hjemmenifra og nå viderefører de den til forholdet ;)

Åjja! Hmm, ja den skal jeg tenke skikkelig på! Ikke så dum ide faktisk😁

 

Helt riktig det du sier, vi har hatt den tradisjonen i familien, og vil føre den i forholdet i stede☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...