Gå til innhold

Rusten på dating / Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestemt meg for å legge litt innsats i å finne meg et par dater. Er 24 år, vært singel hele livet, og har egentlig ikke hatt så mye som en liten flørt på flere år. Har ikke hatt sex på over 2 år 😮.  Jeg har derfor lastet ned Tinder, sånn for en start. Men jeg synes ærlig talt det er ganske vanskelig. Har fått et par matcher, men ingen skriver til meg. Dersom de skriver noe, er det gjerne bare en helt meningsløs GIF. Hva snakker man egentlig om på Tinder? Hvordan er det best å åpne en samtale? Jeg er helt håpløs her, hehe. Har noen et par tips å komme med? 

Anonymkode: 81038...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå bestemt meg for å legge litt innsats i å finne meg et par dater. Er 24 år, vært singel hele livet, og har egentlig ikke hatt så mye som en liten flørt på flere år. Har ikke hatt sex på over 2 år 😮.  Jeg har derfor lastet ned Tinder, sånn for en start. Men jeg synes ærlig talt det er ganske vanskelig. Har fått et par matcher, men ingen skriver til meg. Dersom de skriver noe, er det gjerne bare en helt meningsløs GIF. Hva snakker man egentlig om på Tinder? Hvordan er det best å åpne en samtale? Jeg er helt håpløs her, hehe. Har noen et par tips å komme med? 

Anonymkode: 81038...dbb

Ikke legg så mye følelser i det før du har møtt noen. Ikke bli skuffet om noen slutter å svare eller ikke svarer i det hele tatt. Det er mange usikre mennesker der ute og det kommer frem på alle slags måter. Start gjerne med noe uhøytidelig. Feks: Hva har du ledd mest av i dag? Om du kunne teleportert deg selv, hvor ville du helst vært akkurat nå? Evt kommenter noe du legger merke til i profilen. Feks: Jeg ser du liker å gå på tur, hvilket fjell er favoritten. Du har snille øyne, er du like snill i virkeligheten? 

Anonymkode: 58142...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først finn ut av hva du er ute etter, er det et seriøst forhold så er det like greit å hoppe over de useriøse som bruker gif's o.l først som sist.

Anonymkode: bacbb...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at 90% av Tinder-brukere er useriøse (på kvinner side) og vet egentlig ikke hvordan det er med menn (har bare hørt en del her på KG, hehe). Dvs - du må forvente å matche 9 tullinger for hver skikkelig mann (eller er jeg for snill med tallene?).

Uansett så ta det med ro i begynnelsen og se litt an hva slags gutter du chatter med. Ikke hopp deg opp i noe. Du trenger ikke å date med en gang. Ta ting i ditt tempo :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå bestemt meg for å legge litt innsats i å finne meg et par dater. Er 24 år, vært singel hele livet, og har egentlig ikke hatt så mye som en liten flørt på flere år. Har ikke hatt sex på over 2 år 😮.  Jeg har derfor lastet ned Tinder, sånn for en start. Men jeg synes ærlig talt det er ganske vanskelig. Har fått et par matcher, men ingen skriver til meg. Dersom de skriver noe, er det gjerne bare en helt meningsløs GIF. Hva snakker man egentlig om på Tinder? Hvordan er det best å åpne en samtale? Jeg er helt håpløs her, hehe. Har noen et par tips å komme med? 

Anonymkode: 81038...dbb

Kan ikke du starte samtalen. Ikke med et hei eller emojies. Mange har tinder som tidsfordriv og legger ikke så mye i det. Lykke til

Anonymkode: ddd82...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...