Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #21 Del Skrevet 8. juli 2003 Vi kjøpte et 30x40 til oss selv og 20x25 til min besteforeldre og søsken. Til våre forlovere forstørret vi opp bilde hvor de selv er med på. Våre foreldre kjøpte eget forstørrelse da de ville ha stor størrelse. :D Må bare få si i samme slengen at brudepar som forstørrer opp mange bilder av seg selv og henger opp i serier på stuen er ikke pent, så et 30x40 forstørrelse synes jeg er nok (Også det litt over hva jeg egentlig hadde tenkt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. juli 2003 #22 Del Skrevet 8. juli 2003 De kommer til å bli SÅ glade Får veldig lyst til å være spydig her. Men alle vet hva jeg synes om å gi bort bilde av seg selv i gave.... Hadde det vært et dåpsbarn,derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 8. juli 2003 #23 Del Skrevet 8. juli 2003 Hos oss får de som vil ha, men det blir nok ikke i gave.... Synes de kan få dette utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. juli 2003 #24 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg ser ikke helt vitsen med forstørrelser til tanter og onkler, men foreldre, forlovere og kanskje søsken vil få fra oss i hvert fall. Forloverne får et bilde som de er med på, men ikke kjempestort, og ikke i ramme slik at de kan velge selv om de vil ha det på veggen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 12. juli 2003 #25 Del Skrevet 12. juli 2003 Varför inte bara fråga familjen om DE vill ha förstoringar? Hemma hos en del kanske det passar med förstoringar, andra vill ha bilder i samma storlek som andra bröllopsbilder, en del vill kanske inte sätta upp bilder över huvudtaget? Min svärmor sa rakt ut att hon inte ville ha någon förstorad bild, hon ville ha en i vanlig storlek - så den var lika stor som bröllopsbilderna från min mans systrars bröllop. Min mamma sa genast att hon ville ha en förstoring - hon fick också välja vilken bild hon ville ha förstorad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 12. juli 2003 #26 Del Skrevet 12. juli 2003 Som forlover vil jeg gjerne ha bilde. Men ikke et stort et som man "må" henge opp. Hvorfor skal jeg ha bilde av vnninden min og hennes mann i større format på veggen' date=' når jeg ikke har bilde av meg selv en gang?[/quote'] Som jeg skulle sagt det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå