Gå til innhold

Plukker du opp haikere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Omtrent 50/50 her altså.

Etter å ha googlet haikere og ran, ser det ut til at også her i Norge er det haikerne selv som er mest utsatt for ran og lignende, men er også noen saker der sjåføren har blitt banket opp og frastjålet bilen. Finner ingenting om haikere som har voldtatt og/eller drept... vel, en gang må bli den første tenker jeg da, så nei, tror jeg fortsetter å kjøre forbi gitt..

TS

Anonymkode: 48086...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender... Men ser an personene først. Her er det mest polakker som haiker til/fra Bergen, og de er greie å ha med. Gir beskjed med en gang om at jeg ikke kjører inn i sentrum, men er såpass kjent i Bergen at jeg kan sette dem av et sted der det går buss til sentrum. Har opplevd at haikere har takket nei når de ser at jeg har en stor hund i bilen.

Anonymkode: f0468...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne gjort det for å være hyggelig, men som mange andre, tør jeg rett og slett ikke. 

Anonymkode: 02138...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks. Det tør jeg ikke. Samboeren og jeg har plukket opp en fremmed en gang og det var fordi han hadde fått motorstopp midt i en tunnel kl 5 om morgenen. Vi kjørte han dit han skulle. Var uansett samme vei som vi skulle, men hadde gjort det uansett selv om det hadde resultert i at vi ikke rakk ferja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs, enda ikke gjort det da.

plukker ikke opp folk jeg får en dårlig følelse av, noen som ser feks rusa ut og lignende. 

Kjørte for 2-3 år siden forbi noen som var med i et tv program, husker ikke hva det heter, noe sånn at de skal komme seg rundt i verden liksom. Plukka de ikke opp for vi så de litt for sent(de hadde skilt med seg haha) men sånn kunne jeg plukka opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort det til nå, og tror det sitter ganske langt inne. Man hører stadig om diverse bråkmakere, noe som gjør meg litt skeptisk. Når man ikke har rukket å gjøre seg opp et helhetlig inntrykk, kan det potensielt være et relativt stort sjansespill. For så vidt kan impulsive situasjoner som dette være artige, men da må jeg sannsynligvis ha en meget god magefølelse hvis jeg skal ta sjansen. 

Anonymkode: 39d33...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...