Gå til innhold

Det verste snacks og snop du har smakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, Rosewood skrev:

Sjokolade med likør burde vært ulovlig 🤢

Troika

Hobby

De hvite gummibjørnene

Fruktnøtt

Egentlig all sjokolade med marsipan, frukt og gelé

Bassetts licorice all sorts :fart2: Føler det er så typisk godteri som besteforeldre finner frem i en liten skål når man er på besøk 😂

 

 

Enig i alt eller kan spise Fruktnøtt, men ikke noe jeg kjøper selv. Troika må være verste sjokoladen jeg vet om. Fysj.

Engelsk og amerikansk sjokolade er også forferdelig. Kjøpte Reeses peanut butter cups en gang, men det var forferdelige greier.

Sånne tørka mais eller hva nå enn de har gjort med dem er vel heller ingen høydare for min del.

Jeg liker heller ikke smågodt. Kan spise noe av sjokoladen og lakrisen, men resten er bare helt jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker det aller, aller meste av det som blir nevnt her (likørsjokolade, troika, salt og eddik-potetgull, nougat, operamints... :sikle:) . Men så har jeg alltid vært "flink" til å like det aller meste av mat og godt også.

Men det finnes et par unntak, og det ene er Hershey's sjokolade. Smaker oppkast!! (Den hvite med kjeksbiter i er god, men den vanlige... GRØSS!) De tilsetter visst noe i sjokoladen som gir den sure-oppstøt-smaken, og Amerikanerne er vant til akkurat den smaken, så de kjenner det ikke. Men de fleste ikke-Amerikanske kjenner den!

Også kjøpte jeg noe potetgull med Dill og ettellerannet tidligere, tror det var nå i sommer. Det var det første potetgullet jeg ikke har klart å spise opp. Jeg spiser opp så og si alt, selv om jeg ikke syntes det er kjempegodt... Men akkurat den gikk i søpla.

Anonymkode: 0e80d...13f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der pommes frites og kylling snacksen. 

Crisp snack med sennep smak.

Tyggegummi med kanel smak.

 

 

Anonymkode: 69237...61d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Elaine Marley said:

Enig i alt eller kan spise Fruktnøtt, men ikke noe jeg kjøper selv. Troika må være verste sjokoladen jeg vet om. Fysj.

Engelsk og amerikansk sjokolade er også forferdelig. Kjøpte Reeses peanut butter cups en gang, men det var forferdelige greier.

Sånne tørka mais eller hva nå enn de har gjort med dem er vel heller ingen høydare for min del.

Jeg liker heller ikke smågodt. Kan spise noe av sjokoladen og lakrisen, men resten er bare helt jævlig.

Men det er jo verdens aller beste sjokolade! Går det virkelig an å ikke like den? :fnise:  Jeg har sikkert spist kilosvis opp igjennom mine besøk i Storbritannia, og dyre innkjøp her til lands. Hadde jeg bare fått spise én type godt resten av livet, hadde det vært Reese's Peanut Butter Cups! :jepp:

Anonymkode: 0e80d...13f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo verdens aller beste sjokolade! Går det virkelig an å ikke like den? :fnise:  Jeg har sikkert spist kilosvis opp igjennom mine besøk i Storbritannia, og dyre innkjøp her til lands. Hadde jeg bare fått spise én type godt resten av livet, hadde det vært Reese's Peanut Butter Cups! :jepp:

Anonymkode: 0e80d...13f

Enig med Elayne M.  Reeses smaker jævlig.  Kvalmende rett og slett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo verdens aller beste sjokolade! Går det virkelig an å ikke like den? :fnise:  Jeg har sikkert spist kilosvis opp igjennom mine besøk i Storbritannia, og dyre innkjøp her til lands. Hadde jeg bare fått spise én type godt resten av livet, hadde det vært Reese's Peanut Butter Cups! :jepp:

Anonymkode: 0e80d...13f

Å, reeses er fantastisk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soho-sjokoladen, helt klart. Makan til surt skvip skal man lete lenge etter. Jeg skjønner godt at den forsvant. Av salt snacks er jeg mer usikker, men jeg leste mye positivt om den relativt nye Cheese Pop og ble skikkelig skuffet da jeg prøvde den. Det smakte bare vondt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den harde greia i twist, den med svart papir rundt, ikke jappen men den andre. æsj, er som å ha en stein i munn. 

Alt med rosin, mint, lakris, mørk sjokolade. ÆSJ

Ellers tror jeg resten smaker ganske greit, av Nidar-og Freiaprodukter i hovedsak hvert fall. Ikke så glad i utenlandsk sjokolade, Kinder osv går greit, men norsk smaker definitivt best

elsker aprikos twisten og Troika, overrasket over at flere her nevner de 

Anonymkode: c5ea1...68b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2018 den 16.55, Rosewood skrev:

After eight glemte jeg. Takler ikke mint noen  andre steder enn i tannkrem, tyggis og pastiller 👎🏼

''Naaaam.''
After eight: Sjokolade med tannkrem!
Mojito: Flytende tannkrem!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2018 den 17.48, AnonymBruker skrev:

Den der pommes frites og kylling snacksen. 

Crisp snack med sennep smak.

Tyggegummi med kanel smak.

 

 

Anonymkode: 69237...61d

DET ER JO DET BESTE ❤️

Anonymkode: 76a0d...951

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sphynx skrev:

''Naaaam.''
After eight: Sjokolade med tannkrem!
Mojito: Flytende tannkrem!

Akkurat 🤢💀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetgull med dill...hater dill så forstår ikke hvorfor jeg kjøpte det

Baconsvor... æsj

Mørk sjokolade over 70%...

Likørsjokolade

Sjokolade med fruktsmak/krem/biter osv (unntatt appelsin)

Potetgull med smørstekt kantarell... det var forferdelig det

Sånne ufoer av papp(??) med pulver inni ??? smaker som de kjeksene du får i kirka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nidars julemarsipan(gris). Husket å ha alltid spyttet det ut da jeg var barn.

Sjokolade + lakris sammen, smaker helt djevelsk.

Liker heller ikke Troika og Hobby, ekkel konsistens.

Baconsnacks, altfor saltet.

Alle slags pastiller, tyggis os. som har appelsinsmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aprikos-sjokoladen i Twist- posen

Banan-sjokoladen i Twist-posen

Mokkabønner

Konfektsjokolade fylt med likør etc 

Seigmenn

Banansjokolade (Minde)

Amerikansk godteri (Pop Tarts osv)

Hobby

Lohengrin

Mandelstang

Sjokolade mørkere enn 70%

Marsipan uten sjokoladetrekk 

Cuba

Krembanan

Kremtopper

Krokantrøffel

Mokkatrøffel

 

Tar også med dessertprodukter, siden jeg kom på det:

Mandelkjernepudding

Krokanis

Fromasjer i alle varianter (grøss)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SPOCA skrev:

Aprikos-sjokoladen i Twist- posen

Banan-sjokoladen i Twist-posen

Mokkabønner

Konfektsjokolade fylt med likør etc 

Seigmenn

Banansjokolade (Minde)

Amerikansk godteri (Pop Tarts osv)

Hobby

Lohengrin

Mandelstang

Sjokolade mørkere enn 70%

Marsipan uten sjokoladetrekk 

Cuba

Krembanan

Kremtopper

Krokantrøffel

Mokkatrøffel

 

Tar også med dessertprodukter, siden jeg kom på det:

Mandelkjernepudding

Krokanis

Fromasjer i alle varianter (grøss)

Haha, snakker om å ha stikk motsatt smak ;) Nesten alt du lister opp er ting jeg liker meget godt. Eneste jeg må trekke ut er sjokolade mørkere enn 70% samt likørsjokolade. Har heller ikke smakt amerikansk godteri. Men fromasj og mandelkjernepudding er skikkelig nam ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostepop

Lakris.

Det var alt jeg kom på. Er ingen stor fan av marsipan, men det går da ned hvis det er blandet med sjokolade.

Noen over lurte på hvordan Fruktnøtt har overlevd alle disse årene. Det er pga meg! Fruktnøtt er favorittsjokoladen, kanskje nest etter hjemmelaget Rocky Road. Jeg liker alt av sjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...