Xstrella Skrevet 17. september 2018 #21 Del Skrevet 17. september 2018 Har de mangel på besøkende i God morgen Norge? Er skuffet over tv2 som intervjuer bloggere, Paradis deltagere og nå disse fra ex on the beach. De stiller aldri noen kritiske spm heller. De kosemoser med de og lar de få ture på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 18. september 2018 #22 Del Skrevet 18. september 2018 På 14.09.2018 den 22.51, AnonymBruker skrev: Jeg snakket faktisk med moren min idag om dette, hun sa at hun hadde skammet seg så syyykt om en av oss barna hadde meldt oss på noe sånt. Det hadde faktisk vært bedre om vi hadde ranet en bank eller noe. (Ikke at hun ville noen av delene altså, men for å sette ting i perspektiv..) Jeg tenker ofte på filmen Idiocracy om dagen.. Anonymkode: e8e39...f5d Jeg er enig med moren din. Hadde datteren min meldt seg på noe sånt, hadde jeg vært så skamfull. Jeg hadde blitt rasende. Det hadde vært bedre om hun heller hadde ranet en bank. Vil ingen av delene skal skje naturligvis. Men skulle man valgt, så hadde valget vært lett.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 18. september 2018 #23 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) Griner. Hvem er dette moren til? Klikket inn på bloggen men angret meg så fikk ikke lest hele. Har ikke sett på programmet, men har lest litt i vg og slikt. Dette må vel være et nytt bunnivå? Stolt og glad for at barnet 'utvikler karrrieren sin' med sex på tv. Og på toppen av det hele skal hun slenge seg med og prøve å tjene penger på det??? Både jeg og mine foreldre ville nok også heller vært foreldre til en bankraner.... Endret 18. september 2018 av solmåneogstjerner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira. Skrevet 18. september 2018 #24 Del Skrevet 18. september 2018 Denne bloggen var da full av ironi og humor. Hun er så klart ikke stolt og glad for at datteren utvikler karrieren sin med sex på TV. Hun benytter nok humor fremfor skam for å håndtere en vanskelig situasjon. Det hun hovedsakelig tar opp er jo netthetset datteren hennes og de andre deltakerne opplever, og den er drøy. EONTB har liksom blitt tidenes minst aksepterte TVprogram, noe som virker å ha gitt en kollektiv aksept (og nærmest en forventning) om å skrive så stygge kommentarer om deltakerne som mulig. Selv har jeg ikke sett programmet og kommer ikke til å gjøre det. Jeg forstår likevel, ut ifra kommentarfelt og forumet, at deltakernes oppførselen og selve TVkonseptet kan ha en negativ innflytelse på dagens unge. Dette er sunt og viktig å snakke om. Forhåpentligvis kan realityTV få mindre oppmerksomhet i media, slik at etter hvert kan dø sakte men stille ut. Det å hetse deltakerne er en vel så dårlig innflytelse på dagens unge, men det virker dessverre å være akseptert i stor grad, så lenge ofrene for netthetset har satt seg i rampelyset med vilje. Jeg synes det går en grense for hva som er OK å si om andre mennesker, uavhengig av hvordan vedkommende ble kjent. De siste årene har media skrevet flere saker om barn som har tatt sitt eget liv, med nettmobbing som en viktig faktor/hovedårsaken for selvmordet. Det å lære dagens generasjon at nettopp nettmobbing er greit mener jeg faktisk er verre enn all verdens realityTV. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 18. september 2018 #25 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) På 17.9.2018 den 15.24, Darkrose skrev: Mamma hadde nok neppe vært stolt om jeg var med på PH eller dette programmet. Hun hadde nok blitt flau om jeg hadde sex på TV. Mamma er jo mye stolt over meg, men grensen går en plass. Enig, men jeg hadde blitt minst like flau om moren min startet å blogge😂 Endret 18. september 2018 av Korpsnerden Manglet et ord 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuxy Skrevet 18. september 2018 #26 Del Skrevet 18. september 2018 Tv-selskapene som lager slike programmer hvor de utnytter unge menneskers sårbarhet og psyke for egen vinning bør stoppes. Mange av de som melder seg på er (relasjons)skada mennesker i utgangspunktet og trenger hjelp ikke en scene hvor de kan ydmyke seg selv i full offentlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg