Gå til innhold

Ex On The beach- mamma. Blogg


Parasoll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet

klarte bare ikke å la være

tviler på at den bloggen kommer til å være på topplisten i flere år

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man tenker det ikke kan bli dummere (enn dette hjernedøde programmet), så skjønner man ihvertfall at det ikke rart deltakerne har blitt slik.. 

Eple + Stamme osv... 😲😲

Anonymkode: e8e39...f5d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket faktisk med moren min idag om dette, hun sa at hun hadde skammet seg så syyykt om en av oss barna hadde meldt oss på noe sånt. Det hadde faktisk vært bedre om vi hadde ranet en bank eller noe. (Ikke at hun ville noen av delene altså, men for å sette ting i perspektiv..)

Jeg tenker ofte på filmen Idiocracy om dagen.. :(

Anonymkode: e8e39...f5d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen bare fortelle hva det er? Ble plutselig litt redd for at det skulle generere inntekter jeg også!😂

Anonymkode: 56bf5...22d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LE - det er jo tydelig humor (og ganske bra humor etter min mening) 😂

Anonymkode: a86b7...434

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen bare fortelle hva det er? Ble plutselig litt redd for at det skulle generere inntekter jeg også!😂

Anonymkode: 56bf5...22d

Moren til en av deltakerne på ex on the beach har laget en blogg

Anonymkode: dc6bb...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kult av henne å ta opp dette med netthets av deltagerne. 
Det er da helt greit om man ikke er fan av programmet, eller deltagerne, eller konseptet, det er helt greit at deltagerne er frivillig med på dette, men mye av kommentarene som blir slengt rundt er jo like usmakelig. 
Greit at delatgerne ikke blir kåret til årets forbilde, men folka som kaller dem for primater, hore/horebukk, utviklingshemma og younameit er da jammen meg ikke kandidater til årets forbilde heller. 

Anonymkode: fa7b4...366

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Parasoll skrev:

Hvorfor skal du si til barnet ditt at du er stolt av det samme hva det gjør..? Hun må jo selv være mindre begavet som sier slikt . Du kan jo heller si du er glad i barnet uansett hva det gjør ,men STOLT ?

Anonymkode: 2cb66...94e

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kun lest overskriften og har absolutt ingen intensjoner om å lese blogg. 

MEN, dersom noen av mine barn hadde blitt med på noe slik søppeltv, hadde jeg offentlig støtte vedkommende. Men hjemme hadde pipa hatt en helt annen lyd!! 

Anonymkode: 1595d...9c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor grensa for fordummende tv/blogg skal gå? Stakkars oppvoksende generasjon.

Anonymkode: f1299...fc0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.9.2018 den 22.55, AnonymBruker skrev:

LE - det er jo tydelig humor (og ganske bra humor etter min mening) 😂

Anonymkode: a86b7...434

Humor? Dette er både det kjedeligste og mest selvopptatte jeg har lest. " VI er skapt for å være kjendiser, kjendiser som oss,  vi vil leve i luksus " osv. 

Oppfordrer folk til å la være å klikke å gjøre dumme folk kjente og rike ja. Så utrolig patetisk, melker kua for alt det er verdt..desperat kjedelig og hjernedødt.

Dårlige innlegg de tre som var der. Gørrkjedelig 

Anonymkode: badf9...950

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2018 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg kun lest overskriften og har absolutt ingen intensjoner om å lese blogg. 

MEN, dersom noen av mine barn hadde blitt med på noe slik søppeltv, hadde jeg offentlig støtte vedkommende. Men hjemme hadde pipa hatt en helt annen lyd!! 

Anonymkode: 1595d...9c6

Hvorfor hadde du gjort det? Da er du jo i samme kategori som både Rikkes og Melinas forelder. De fleste foreldre holder jo seg helt i bakgrunnen og gjør ingenting ut av seg. 

Tenker uansett at det er helt greit at en forelder rister på hodet av dette valget, men at det nå er barnets liv. Man trenger verken å gå av skaftet eller å støtte valget. 

Anonymkode: 72d10...20a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.9.2018 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Jeg snakket faktisk med moren min idag om dette, hun sa at hun hadde skammet seg så syyykt om en av oss barna hadde meldt oss på noe sånt. Det hadde faktisk vært bedre om vi hadde ranet en bank eller noe. (Ikke at hun ville noen av delene altså, men for å sette ting i perspektiv..)

Jeg tenker ofte på filmen Idiocracy om dagen.. :(

Anonymkode: e8e39...f5d

Haha - Det kunne vært en del av den filmen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma hadde nok neppe vært stolt om jeg var med på PH eller dette programmet. Hun hadde nok blitt flau om jeg hadde sex på TV.  Mamma er jo mye stolt over meg, men grensen går en plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...