Gå til innhold

Hva hater du med kroppen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, tutsi123 skrev:

Hater? Absolutt ingenting,og det burde ingen andre gjøre heller.For meg virker dette veldig merkelig.Å bruke tid på å hate noe som man kanskje ikke får gjort noe med er bortkastet energi som man bør slutte med,og heller fokusere på å være tilstede i nuet.Jeg synes det vitner om en ekstremt selvopptatthet som nærmer seg sykelighet om man hater kroppen sin eller deler av den.Så om man strever med slike tanker,be om hjelp via fastlegen,og kom deg videre i livet.

👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler alle å se denne vakre videoen. Jeg har sett mye på nettet, og denne filmen har jeg aldri glemt❤️

 

 

Anonymkode: 16c08...d04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjønnsleppene, men de kan jo lett opereres. Har kjæreste da som liker meg som jeg er

Anonymkode: b3d56...960

:murvegg:

Anonymkode: fc8ad...faa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I feel You. Hva kan man gjøre ? Har du hørt om ninka Bernadotte maurittson ? Jeg vil ikke gi opp ennå. Tenk deg 45,55,65, 75.... åååå hjelp føler meg stygg og mislykket. Har også kroniske sykdommer som gjør alt til et ork

Anonymkode: edc66...558

Å, så ikke du hadde sitert meg før jeg svarte deg på det andre innlegget ditt😊

Åå herregud, ikke snakk om det, gruer meg som en gaaal! Har rynker på halsen (og kroppen) som en 80-åring nå😭😳bruker så sykt mye penger på utseende i måneden(botox, fillers, produkter osv. Føler ikke det hjelper så mye, men).

Uff, må være slitsomt med sykdommer i tillegg :( jeg føler jeg har nok med dette og mitt ustabile/emosjonelle humør. 

Nei, ikke hørt om henne! Noe jeg burde undersøke?:)

Anonymkode: a3744...1e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ingenting.

Vet ikke om jeg hater noe i livet mitt. Eller noen. Fikk et spørsmål her om dagen, om hvem jeg hatet mest i verden. Men kom ikke på noen. Selv om det er mange onde mennesker, så føler jeg ikke direkte hat mot noen. Vet ikke helt hva slags følelse "hat" er egentlig. 🤔 

Kroppen min er ikke perfekt. Men hater ingenting ved den. Jeg prøver så godt å ta vare på den, siden den er min til jeg dør. Vil ha det så komfortabelt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lett å si for den som ser "normal" ut. Men for den som har "skavanker" som påvirker livet i den grad at man f.eks ikke kan gjøre normale ting som å gå på stranden, gå i offentlige garderober, ha sex... fordi man vet (av erfaring) at man vil få negative reaksjoner, er det ikke like enkelt. De som "hater" kroppen sin er ikke nødvendigvis mer selvopptatte enn de som ikke gjør det, de har kanskje bare vært mindre heldige med hva de har fått tildelt. Tipper ihvertfall at en del av de som ser "normale" eller også pene ut og slenger med leppa om andres "stygge kropper", ville ha hatet kroppen sin om de selv så slik ut. 

Anonymkode: a5890...72e

Akkurat den kommentaren kunne ikke bli mer feil,om den var myntet på meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min. Etter vekttap og KS er det et lite heng som ikke ser bra ut, så legg til strekkmerker.

Kroppshår. Det er ikke gøy å være etnisk norsk og ha skjegg på halsen.

Rød hud i ansiktet

Anonymkode: 1116e...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke magen min etter jeg var gravid🙁 slapp, heng, å strekkmerker overalt. Å ks arr, men det vises ikke pga henget🙁 folk kan elske mammakroppen, tigerstripene sine osv, jeg gjør ikke det. Føler meg ødelagt. 

Liker ikke ansiktet heller, føler meg stygg. 2 år med stress, alt for lite søvn og egenpleie setter spor...😞

Anonymkode: 52f42...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at jeg er heldig som er frisk, jeg vet også at jeg som nærmer med 40 burde ha sluttet fred med meg selv for lenge siden. Likevel klarer jeg bare ikke å bli venn med høyden min, jeg er bare 157 cm og rett og slett 15-20 cm for lav.

Jeg tror problemet stammer fra en blanding av at jeg ble mobbet for høyden min tidligere og at man i media ofte kan lese artikler av typen "Slik kler du deg høyere" eller "Disse plaggene bør lave kvinner unngå" mens høye kvinner blir oppfordret til å være stolte av seg selv og rette seg opp i ryggen. Det føles med andre ord som om både folk rundt meg og media med jevne mellomrom må passe på å fortelle meg at kroppen min er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hater blodutredelsene mine på beina, cellulittene på lårene, har flat rumpe, for mye fett på magen og veldig tynt hår.   Jeg hadde faktisk blitt et mye lykkeligere menneske om dette hadde vært fikset på. Jeg er forfengelig. 

Men så er jeg høy, slank med timeglassfigur og har et pent ansikt med litt spesielle trekk, så jeg prøver å fokusere på det positive. :)

Anonymkode: be002...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var som å lese om meg selv :(

Anonymkode: a3744...1e3

Spoiler

 

Huff... jeg føler med deg. Hva kan vi gjøre nå??? Jeg kjenner ikke meg selv igjen når jeg ser meg på bilder og i speilet 

Anonymkode: edc66...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hater du med kroppen din?

Jeg hater at jeg er så hårete, har svarte hår over hele kroppen.. :( 

Anonymkode: f58a0...1a8

Ingenting!

Jeg elsker den!!!

Den er frisk og fin, og selv om jeg i følge idealet burde ønsket å endre på noe, så trives jeg som jeg er!

Å hate kroppen sin er ikke noe annet enn utrolig destruktivt! Har man en frisk kropp skylder man den å ta vare på den og være takknemlig, ikke å lete etter "feil"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har kronisk migrene og hodepine hver dag.

Anonymkode: 96387...2f7

Har jeg og. Og bomullshode. Kjennes ut som En trang betonghjelm. Våkner aldri uthvilt 

Anonymkode: edc66...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...