Gå til innhold

Hvis han ikke er interessert kan han ikke si det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan bare svare for meg selv.

Om jeg er interessert i ei jente og det tar helt av på sosiale medier mellom oss, så er følgende mine grunner til å ikke forfølge forholdet mer:

-Om hun ikke viser interesse i meg som person ved å spørre om personlige ting.
-Hvis samtalestrømmen beveger seg vekk fra fremtidig sex. (har nok av de jeg kan diskutere været med).
-Hvis bildene av henne på sosialemedier er svært forskjellig fra virkeligheten. (dette er bilder om hvordan hun selv vil fremstå offentlig).
-Hvis det rett og slett blir kjedelig. (brødskive med brunost).
-Hvis det ikke er noen gjensidige ønsker om å møtes.
-Hvis hun aldri har tid til å møtes eller snakkes på telefon.
-Om hun rett og slett bare snakker om seg selv.
-Om hun snakker negativt om andre på en negativ måte eller sammenheng.

Nei det er ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere møttes irl? Jeg hørte en gang at menn har en tendens til å overrøse med kompliment og alt mulig, og på den veien vurderer de om de vil eller ei. For menn vil så gjerne vise seg fra sin beste side, men kommer til kort hvis han ikke er interessert likevel, for de vil heller gnage av seg armen enn å såre ei jente. Men det er bare noe jeg har hørt altså. Jeg er jo dame 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/13/2018 at 9:10 PM, AnonymBruker said:

Min oppfatning er at hvis en fyr du kjenner litt fra før bråstopper i kommunikasjon, altså at det ikke dabber sakte men sikkert av, så har han "hørt" noe om deg. 

Anonymkode: c19b4...8ce

Så dette var kanskje grunnen til at fyr jeg vet hvem er la meg til på FB, skrev «skjer, planer for uka? :)» og så svarte han ikke mer selv om han har så svaret mitt. 

Anonymkode: f69e4...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så dette var kanskje grunnen til at fyr jeg vet hvem er la meg til på FB, skrev «skjer, planer for uka? :)» og så svarte han ikke mer selv om han har så svaret mitt. 

Anonymkode: f69e4...ec4

Hvis menn virkelig er så simple, jaja, da får vi leve uten. 

Anonymkode: ab4ad...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2018 den 16.01, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg som en idiot. Har etter par år som singel endelig samlet mot nok til å lage en profil på en dating app. Så fikk jeg kontakt med en fra min egen hjemby da. En som jeg vet godt hvem er. Han overrøste meg med komplimenter og var henrykt over at vi fikk kontakt. Jeg ble betatt og vel så det, og trodde virkelig at dette kunne bli noe. Han virket oppriktig og virket veldig snill. Vi pratet og sendte meldinger til hverandre i ei uke, likte hverandres bilder på sosiale medier, og plutselig ble det bom stopp. Ingen forklaring, ingenting. Jeg forsøkte å sende en melding bare for å spørre hvordan dagen hans har vært, men han svarer ikke. Leser den ikke en gang enda jeg ser han er pålogget. Hvorfor er vi mennesker slik mot hverandre? Går det ikke an å si fra at man ombestemmer seg? Hvordan skal det bli hvis jeg tilfeldigvis treffer han liksom? Se en annen vei eller late som ingenting? Det må jo gå an å si fra at man dessverre ikke er interessert allikevel og ønsker deg lykke til eller noe. Det er jo en ærlig sak. Nå blir alt bare helt rart. Og jeg er rett og slett lei meg fordi jeg tenker kanskje jeg var for kjedelig eller for stygg eller noe annet, at jeg ikke er verdt å bry seg om. 

Anonymkode: ab4ad...234

Jah, det hadde jeg gjort. 

Jeg tenker at du kanskje la litt for mye i dette kanskje? Et tips er at dersom han overrøser deg med noe i starten så se en annen vei uansett. Det er for useriøst og muligens et stort varsku.

Tar han kontakt igjen etter en stund, så ville jeg ignorert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis menn virkelig er så simple, jaja, da får vi leve uten. 

Anonymkode: ab4ad...234

Ja. Skrev et hyggelig svar og spørsmål tilbake men hørte null og niks. Har nylig blitt singel etter 10 år, og gleder meg ikke til dating etter den kyniske og kalde utviklingen i datingkulturen. Venninnene mine som er så nydelige jenter blir jo ghostet over en lav sko. En ghostet bestevenninnen min etter han hadde sagt elsker deg for første gang, plutselig en dag bare svarte han ikke da hun ringte, og blokkerte nummeret hennes. Viste seg at han hadde funnet en ny på tinder. Var ikke sånn sist jeg var singel. Og siden ingen tør og en gang se på hverandre i hverdagen må man jo ofte ty til apper 😕 gruer meg. 

Anonymkode: f69e4...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...