Gå til innhold

Beste termokanne du har prøvd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken termokanne har du hatt best erfaring med?😊 som holder best på varmen?😊 jeg har tenkt litt på rosendahl og eva solo, men vet ikke hvilken av dem, eller noen av dem i det hele tatt, jeg skal gå for

Anonymkode: 27f4a...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en fra Bodum som jeg syns holder varmen veldig godt.

Samme med en fra Thermos.

Anonymkode: e3e50...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Stella Rose skrev:

Jeg har Rosendahl sin og er veldig fornøyd med den.

Hvor lenge vil du si at den holder kaffen varm og god?😊 jeg trakter vanligvis bare til meg, så jeg kommer vel sjelden til å fylle opp en kanne. Den blir vel gjerne mye fortere kald når den bare er halvfull?

Anonymkode: 27f4a...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at dette er en utfordring, vanskelig å finne noen som både er pene, praktiske/heller godt uten å dryppe og som holder på varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stella Rose
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge vil du si at den holder kaffen varm og god?😊 jeg trakter vanligvis bare til meg, så jeg kommer vel sjelden til å fylle opp en kanne. Den blir vel gjerne mye fortere kald når den bare er halvfull?

Anonymkode: 27f4a...34d

Den holder lenge, har hatt full kanne som jeg ikke har fått drukket opp, og det har faktisk vært lunk i den dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Rosendal er den beste jeg har prøvd. Hvor lenge den holder på varmen er avhengig av hvor full den er. Men jeg fyller den alltid med kokende vann mens kaffen trakter. Da holder den enda lenger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tupperware sin er best, i følge gubben. Han har klaget uansett hvilket merke vi har kjøpt, men skryter av Tupperware-kanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Eva Solo og er fornøyd med den. Det finnes for øvrig små termokanner beregnet for en, samt at det ofte kan være like greit å bruke termos hvis du trakter en kanne om morgenen som skal vare utover dagen. 

Anonymkode: 78ce6...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste termokanna jeg har hatt er en billig kanne i stål og sort plast fra Hammarplast. Liten og nett å se på men plass til en full Moccamaster-kanne og enda litt til, og holder veldig godt på varmen. Jeg har opplevd at det ryker av kaffen jeg heller ut dagen etter, om det har vært mye kaffe igjen på kanna. :) 

Dessverre ser den ut til å ha gått ut av produksjon. :( Men du skal ikke se bort ifra at andre Hammarplast-termoser (de har visst bare termoser nå, ikke type termokanner "til bordet") kan være et godt valg. :) 

Anonymkode: 0a40e...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Eva Solo, min er 15 år gammel, og holder fortsatt veldig godt på varmen. Har jeg besøk til lunsj, og bruker den da, så er den fortsatt varm på kvelden da.

Anonymkode: 7effd...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerkanner er min favoritt. Den holder veldig godt på varmen og den er god å helle fra/ drypper ikke.  Men, sjekk heller forbrukertester, i alle fall hvis du har tenkt å bruke litt penger på noe. https://www.dinside.no/bolig/ti-termokanner-testet/61233014  ,  https://www.nrk.no/livsstil/dyr-design-darligst-i-test-1.6878605

Anonymkode: 13a2b...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/13/2018 at 12:39 PM, cleangal said:

Tupperware sin er best, i følge gubben. Han har klaget uansett hvilket merke vi har kjøpt, men skryter av Tupperware-kanna.

Den er veldig god til å holde på varmen - sånn at det ryker av kaffen selv dagen etter! Det jeg ikke liker så godt med den, er at den er litt stor, og fort får en del skrap utenpå. Det er dessuten ei dyr kanne.

Anonymkode: 3aae8...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...