Gå til innhold

Ingrid Aguiluz


alix

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Uff, den bloggeren der gjør ikke annet enn å skryte over kroppen sin. 

Andre som syns hun er irriterende? Skryter og deler om hvor heldig hun er og menger seg med andre topp bloggere og tror hun er noe... Likte bloggen før, men blitt sånn overdrivelse. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Celina holmkold

Jeg har faktisk aldri tenkt over det🙄, selv om jeg har fulgt hun lenge på Instagram før. Har sett at hun ofte legger ut bilder på sin Instagram som kan være i gråsone i henhold til fim sine retningslinjer for reklame osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Celina holmkold
1 minutt siden, Badbunny skrev:

Hvem er det som fortsatt følger med på henne? 

Finnes mange unge jenter som følger hun faktisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fulgte med henne på PH 2018. Hun var min favoritt der :) 

Hun var nydelig før, men synes har hun fylt på leppene altfor mye nå.

Endret av Cherilyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er i grenseland på fim. skammelig! Sofie karlstad fikk klage, men unnskyld er ingrid akkurat like gal her? Absolutt. 

Ja de leppene ser ut som en and. Hun irriterer meg med alt skrytet over alt hun for til.... Må rett og slett skjerpe seg! Det skinner tvers igjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige setninger fra Bloggen :

Er sååå sjukt hva jeg har fått til! En helt sjuk nyhet. Osv. Snakk om å heve seg på andre. Hun var så mye mer jordnær før. Da likte jeg henne rett og slett. Sorry, men toppbloggingen har gått til hodet på jenta. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Laraa skrev:

Jeg spør i fullt alvor og ikke sarkastisk/ionisk,  men hvem er dette? Aldri hørt om henne 

Hun var med på paradise hotel for 2 år siden. Var sammen med Erik Sæter. Lillebroren til Erlend Elias. Bare søk på Google, så finner du informasjon. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Hun reklamerte nettopp for vippe extensions på snapchat. Og jeg bare.. oj.. her var litt too much.. hun ser jo ikke ut. 🤨

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, galmamma said:

Hun reklamerte nettopp for vippe extensions på snapchat. Og jeg bare.. oj.. her var litt too much.. hun ser jo ikke ut. 🤨

Det er jo litt mye når vippene trigger edderkoppfobien min. Men hei, hvis hun liker det sånn så kjør på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (2 minutter siden):

Det er jo litt mye når vippene trigger edderkoppfobien min. Men hei, hvis hun liker det sånn så kjør på. 

Smak og behag. Men kjipt for oss med edderkoppfobi.. burde vert advarsel på forhånd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Ser på snap at hun har hatt en del spons i begravelsen til moren… hva tenker folk om dette? Det er såklart utrolig sørgelig at hun har mistet moren sin i ung alder, og jeg vet begravelse er dyrt og at folk gjør ting på sin måte… men jeg synes likevel det er rart. At det blir en arena for bedrifter å markedsføre på / for influencere å tjene/spare penger på..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bhs88 skrev (3 timer siden):

Ser på snap at hun har hatt en del spons i begravelsen til moren… hva tenker folk om dette? Det er såklart utrolig sørgelig at hun har mistet moren sin i ung alder, og jeg vet begravelse er dyrt og at folk gjør ting på sin måte… men jeg synes likevel det er rart. At det blir en arena for bedrifter å markedsføre på / for influencere å tjene/spare penger på..

Nå søkte jeg faktisk opp denne tråden for å kommentere dette her. Mulig jeg er gammeldags, men synes det var totalt smakløst. Det finnes mange ting man kan tjene penger på, morens død bør ikke være en av de! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (7 minutter siden):

Nå søkte jeg faktisk opp denne tråden for å kommentere dette her. Mulig jeg er gammeldags, men synes det var totalt smakløst. Det finnes mange ting man kan tjene penger på, morens død bør ikke være en av de! 

Tror dette er tiden for å gi Ingrid litt slack.. Hun er nok veldig forvirret og i bunnløs sorg akkurat nå. Hva om dere hadde fått servert tilbudet i en tid hvor alt føltes kaotisk og håpløst 🤷🏻‍♀️ Det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Smakløs kommentar. 

  • Liker 3
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke mulig å la være å reagere negativt på denne sponsen. En viss komiker har skrevet godt om dette, anbefaler dere å lese det. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paulinetta skrev (58 minutter siden):

Det er faktisk ikke mulig å la være å reagere negativt på denne sponsen. En viss komiker har skrevet godt om dette, anbefaler dere å lese det. 

Hvem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...