Gå til innhold

Ingrid Aguiluz


alix

Anbefalte innlegg

Flere som liker henne? Hun var ganske anonym på paradise hotel men hun virker så snill og åpen i bloggen og snapchat. Tommel opp for jenter som ikke er full av seg selv 👏🏼👸🏽

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til trådens emne. Jeg synes hun var kjedelig på paradise, og har derfor ikke hatt noe behov for å følge med på henne. Sikkert en skjønn jente, men hun er for kjedelig til å holde øye med.

Legger til: er jo en grunn til at hun ikke er diskutert her, hun bare er der ute. 

Endret av Lillemorbare
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemorbare skrev:

Til trådens emne. Jeg synes hun var kjedelig på paradise, og har derfor ikke hatt noe behov for å følge med på henne. Sikkert en skjønn jente, men hun er for kjedelig til å holde øye med.

Legger til: er jo en grunn til at hun ikke er diskutert her, hun bare er der ute. 

Mulig at hun virker kjedelig. Men jeg får et kjempebra inntrykk av henne. Hun virker så ekte. Og det virker ikke som det er så mange "kjendiser som henne i akkurat den alderen. Sikkert derfor jeg kan relatere 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, alix skrev:

Mulig at hun virker kjedelig. Men jeg får et kjempebra inntrykk av henne. Hun virker så ekte. Og det virker ikke som det er så mange "kjendiser som henne i akkurat den alderen. Sikkert derfor jeg kan relatere 

Kjendis? Ingen vet hvem hun er omtrent. Om hun blir kalt kjendis, skjønner jeg godt at AnnaR ikke tør å gå ut mtp all paparazzi. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemorbare skrev:

Kjendis? Ingen vet hvem hun er omtrent. Om hun blir kalt kjendis, skjønner jeg godt at AnnaR ikke tør å gå ut mtp all paparazzi. 

Jeg skrev "kjendis" 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må vel i utgangspunktet være ganske full av seg selv for å delta på PH ...  og de aller fleste deltakerne er stort sett uinteressante wannabees 🙄 Men hvorfor lurer TS på om det er flere som liker henne? Har hun utrettet noe spesielt i etterkant av PH? Inne på PH hadde hun offentlig sengekos og kjæresteri med en annen deltaker, og hva så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Berga skrev:

Man må vel i utgangspunktet være ganske full av seg selv for å delta på PH ...  og de aller fleste deltakerne er stort sett uinteressante wannabees 🙄 Men hvorfor lurer TS på om det er flere som liker henne? Har hun utrettet noe spesielt i etterkant av PH? Inne på PH hadde hun offentlig sengekos og kjæresteri med en annen deltaker, og hva så?

Må man ha utrettet noe for å bli diskutert her inne? Har MtM det? Eller fotballfrue? Pilotfrue? Ingrid har studert og hatt en vanlig jobb. Det kan de færreste andre bloggere skryte av..Og jeg synes det er forfriskende

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, alix skrev:

Må man ha utrettet noe for å bli diskutert her inne? Har MtM det? Eller fotballfrue? Pilotfrue? Ingrid har studert og hatt en vanlig jobb. Det kan de færreste andre bloggere skryte av..Og jeg synes det er forfriskende

Man må i alle fall ha gjort noe bra eller dumt som har ført til kjendisstatus.

Endret av Berga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Synes ikke noe om henne, prøver å henge seg på andre influenserne for å være mer relevant selv. Blitt sammen med Henrik fra årets sesong osv.. Hun prøvde jo å nekte for fillers og silikon i puppene en stund  også .

Nå har hun flyttet fra sin kreftsyke mor i Stavanger. Til Bergen for å bo med Henrik..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker sykt kjedelig. Og veldig lik alle de andre PH bloggerene. Burde snart komme en egen plattform for PH bloggere når jeg tenker meg om.... Siden alle skal starte like blogger mens de har sine fem min med Fame. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, MartheC skrev:

Hun virker sykt kjedelig. Og veldig lik alle de andre PH bloggerene. Burde snart komme en egen plattform for PH bloggere når jeg tenker meg om.... Siden alle skal starte like blogger mens de har sine fem min med Fame. 

Alt for å holde seg i rampelyset 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Alt for å holde seg i rampelyset 😂

Ja ikke sant! 😂 bittelitt PR kåte disse ph deltagerene🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har aldri vasket sine egne klær før, skrev hun på bloggen. I en alder av 22!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Herregud. Her sitter dere å dømmer på kvinneguiden 😂 de eneste folkene som ikke bryr seg om «kjendiser» og ikke vil være i rampelyset, er de som ikke diskuterer dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.7.2019 den 9.50, Baracuda skrev:

Herregud. Her sitter dere å dømmer på kvinneguiden 😂 de eneste folkene som ikke bryr seg om «kjendiser» og ikke vil være i rampelyset, er de som ikke diskuterer dem.

Hvem vil ikke være i rampelyset?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...