Gå til innhold

Bh?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke du som skal se behovet, det er hun. Skjønner deg samtidig veldig godt, det er vi foreldre som skal veilede barna våre. Når brystene kommer er det ofte sårt og ømt, la henne få en bh. Hun kan veldig fort bli baksnakket/ertet hvis hun er siste som får det også. 

Så til dere som mener det seksualiserer dem. Virkelig?! 1) følg med i tiden og utviklinga, det trenger dere. 2) er det bedre med gamle griser som ser på de stive brystvortene til jentungene? Nei. Det er faktisk også med på å skjule en del. Om jenta har begynt å få pupper eller det så vidt hat begynt å utvikle seg skjuler faktisk bh'en mer enn den seksualiserer. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for alle svar!

Da blir det bh-shopping i dag!

Anonymkode: c9142...a2c

Hvilke kjøpte dere? Har ei på ca samme alder 

Anonymkode: c9142...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2018 den 19.49, AnonymBruker skrev:

Ville aldri i livet kjøpt! Du utsetter henne for seksualisering på høyt nivå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: c9142...a2c

Det er du som sexualiserer. En BH i bomull som beskytter voksende ømme bryst har ingenting med sex å gjøre, men komfort og selvfølelse. Håper du ikke har tenåringsdøtre. 

Anonymkode: afe55...c9c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.9.2018 den 9.35, AnonymBruker skrev:

Det er du som sexualiserer. En BH i bomull som beskytter voksende ømme bryst har ingenting med sex å gjøre, men komfort og selvfølelse. Håper du ikke har tenåringsdøtre. 

Anonymkode: afe55...c9c

Om hun ikke har bryst som gir belastning kan hun like gjerne bruke en sånn liten topp det gir nå like mye komfort og selvfølelse og får IKKE bryste til og se 10 ganger større ut!!! Kaller du ikke det seksualisering så vet ikke jeg 

Anonymkode: c9142...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om hun ikke har bryst som gir belastning kan hun like gjerne bruke en sånn liten topp det gir nå like mye komfort og selvfølelse og får IKKE bryste til og se 10 ganger større ut!!! Kaller du ikke det seksualisering så vet ikke jeg 

Anonymkode: c9142...a2c

Den slags bh ts endte opp med å kjøpe har ingen forstørrende effekt, så de argumentene kan du ta med deg en annen plass. 

Anonymkode: 71a53...d44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den slags bh ts endte opp med å kjøpe har ingen forstørrende effekt, så de argumentene kan du ta med deg en annen plass. 

Anonymkode: 71a53...d44

Alle bher med padding gjør bryste større!!!!

Anonymkode: c9142...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om hun ikke har bryst som gir belastning kan hun like gjerne bruke en sånn liten topp det gir nå like mye komfort og selvfølelse og får IKKE bryste til og se 10 ganger større ut!!! Kaller du ikke det seksualisering så vet ikke jeg 

Anonymkode: c9142...a2c

Men i alle dager, les hva jeg skriver. Og det er forskjell på en bh for unge jenter og blondegreier ekstrem padding. 

 

Anonymkode: afe55...c9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte bh da jeg var 12-13, for jeg synes det var flaut at «puppene» mine var synlig gjennom genseren. Det var jo bare brystknoppene på underutviklede bryster, men det var ikke noe gøy. Jeg synes det var SÅ ubehagelig. La jenta kjøpe en bh. 

Anonymkode: 7badf...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...