Gå til innhold

Mammalivet - Forsøk på barn nr 2


Gjest Mammalivet

Anbefalte innlegg

Gjest Mammalivet

Frue i midten (øvre) tyveårene☺️ 

Gift med ungdomskjæresten, og har sammen en gutt på 1,5 år. 

Veien til førstemann var tøff. Første graviditet endte med MA. Etter denne prøvde vi iherdig i et år uten ny graviditet. Bestemte oss til slutt for å sette pause på hele prøvinga. I den første måneden som ‘ikke-prøvere’ ble jeg gravid igjen🤷‍♀️ .. Merkelige greier, men ikke uvanlig etter hva jeg har skjønt. Heldigvis gikk det fint den gang, og vi fikk en nydelig gutt :hjerte: 

Graviditeten i seg selv hatet jeg. Tidlig bekkenløsning, ekstrem svangerskapskvalme, og mye hodepine. Den gløden så jeg aldri :ler: 

—————————————————————

I juni 2018 bestemte vi oss for å starte forsøket på småsøsken :hjerte: 

Hadde dagbok her inne ved sist graviditet og i prøvetiden. Syns det er hyggelig om noen titter innom og sier ‘hei’ 😄

Endret av Mammalivet
Legge til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Mammalivet
47 minutter siden, Frostrose skrev:

Så spennende! Vi skal også start te prøvingen på nr 2 snart. Venter bare på positiv El-test :humpe:

Ja :) 

Testet positivt i helga, så nå krysser vi bare fingrene for at UL i uke 7 viser et bankende hjerte :hjerte:  Tørr liksom ikke slippe jubelen løs før det, og kjenner at jeg blir litt pessimist og tenker på når jeg mistet sist. 

Har du dagbok? 😄 Spennende å følge andre som også forsøker på småsøsken :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var raskt! Gratulerer så mye! Håper spiren sitter, og at du får en fantastisk tid fremover!:gravid: Jeg forstår at det er vanskelig å begynne å glede seg med din historie. Har du symptomer på graviditeten?  Jeg kjente at det var veldig greit med kvalmen i starten. Følte liksom at det bidro til at jeg visste at fosteret fortsatte å utvikle seg. 

Jeg har ikke startet noen dagbok enda. Mulig det kommer etterhvert, men jeg er elendig til å oppdatere slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammalivet
11 minutter siden, Frostrose skrev:

Oi, det var raskt! Gratulerer så mye! Håper spiren sitter, og at du får en fantastisk tid fremover!:gravid: Jeg forstår at det er vanskelig å begynne å glede seg med din historie. Har du symptomer på graviditeten?  Jeg kjente at det var veldig greit med kvalmen i starten. Følte liksom at det bidro til at jeg visste at fosteret fortsatte å utvikle seg. 

Jeg har ikke startet noen dagbok enda. Mulig det kommer etterhvert, men jeg er elendig til å oppdatere slikt. 

Ja, vi var forberedt på at dette ville ta tid. 

Ingen symptomer enda, men hadde ingen symptomer før uke 6 i sist svangerskap. Da small det til med kvalme og oppkast😖 Var likt i svangerskapet jeg mistet også. Alt kom i uke 6, men embryoet døde i mellom uke 7-8. 

Føler meg nok tryggere etter ul, forhåpentligvis 🙈 

 

Du må gi en beskjed hvis du begynner å skrive 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...