Nerine_ Skrevet 9. september 2018 #21 Skrevet 9. september 2018 Snodig ting å si. Si at du har funnet en som er bedre enn han i senga når han tar kontakt igjen. Bare for å være litt idiot/barnslig igjen🤗 16
Perle Skrevet 9. september 2018 #22 Skrevet 9. september 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har datet en mann en stund og vi har hatt sex, veldig god sex. Idag presterte han å si at eksen var rå i senga. «Vi to har jo også rå sex», sa han. Han merket at jeg ble stille og sa nesten litt skadefro ( syntes jeg 😞 « ble du sjalu nå eller?» Jeg fikk vondt inni meg og føler dette overhodet ikke er greit. Anonymkode: 748c3...5ae Han er enten ond, dum eller begge deler. DUMP. 11
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #23 Skrevet 9. september 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sagt det som det er. Det riktige overfor ham her er jo å gi tilbakemelding på hva som var dealbreakeren. Anonymkode: 6cc7c...3c7 Han fortjener ikke å få vite det. Anonymkode: 8c0d4...528 9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #24 Skrevet 9. september 2018 11 minutter siden, O.G. skrev: Det skal ikke være nødvendig siden alle voksne folk vet at man ikke snakker om eksen og hva man gjorde i senga til den nye daten. Han gjorde dette med vilje for å se hva TS finner seg i eller ikke. Enig. Anonymkode: 8c0d4...528 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #25 Skrevet 9. september 2018 Herregud for en idiot. Har for øvrig vært ute for det samme. Ble veldig paff, men tok bare igjen. Sa at eksen hadde så stor pikk at vi måtte bruke masse tid og glidemiddel for å få den inn. Heldigvis er det ikke så vanskelig med deg, sa jeg Anonymkode: ce6f3...c8e 14
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #26 Skrevet 9. september 2018 Respektløst mot henne å utlevere noe så privat til andre, og ikke minst respektløst mot deg som han er på date med! Dropp han, han vil bare finne en å prøve å gjøre eksen sjalu med! Anonymkode: 681cb...265 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #27 Skrevet 9. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har datet en mann en stund og vi har hatt sex, veldig god sex. Idag presterte han å si at eksen var rå i senga. «Vi to har jo også rå sex», sa han. Han merket at jeg ble stille og sa nesten litt skadefro ( syntes jeg 😞 « ble du sjalu nå eller?» Jeg fikk vondt inni meg og føler dette overhodet ikke er greit. Anonymkode: 748c3...5ae Nei det er ikke greit overhode. Ville dumpet han, han mangler sosiale antenner! Anonymkode: dd4cc...e22 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #28 Skrevet 9. september 2018 Barnslig. Min forrige kjæreste pleide også å si stygge ting for å gjøre meg sjalu. Det er så avtennende at jeg ikke blir sjalu, men sint og foraktfull. Anonymkode: 60b3e...15a 4
Notisblokk Skrevet 9. september 2018 #29 Skrevet 9. september 2018 2 timer siden, Nerine_ skrev: Snodig ting å si. Si at du har funnet en som er bedre enn han i senga når han tar kontakt igjen. Bare for å være litt idiot/barnslig igjen🤗 Jeg likte denne veldig godt!! 4
candykiss Skrevet 9. september 2018 #31 Skrevet 9. september 2018 Hjelpes for en idiot! Er dette samme mannen som ruller ned vinduet og sjekker opp damer med deg i bilen?? 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #32 Skrevet 9. september 2018 Eksen ER? Ikke VAR? Der er ikke slutt med eksen? Anonymkode: c134e...e68 1
OnFire Skrevet 9. september 2018 #34 Skrevet 9. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Datet en fyr som hele tida "tilfeldig" skulle nevne hvor god seksuell kjemi han hadde hatt med diverse ekser og gamle flammer, hva de hadde gjort i senga, og at han hadde hatt mye god sex i sitt liv. Under dekke av at han bare var åpen, frigjort og at det var normalt å dele litt om fortiden. Til slutt gitt det en faen i meg, og jeg svarte like uskyldig tilbake; "Jo, jeg hadde også god sex med eksen min. Med han ble det nesten FOR godt, jeg ble jo helt sår av det store utstyret hans etter noen runder, så det er i grunnen positivt å ha funnet noen med mer moderat størrelse, hehe " Da ble det stille, gitt! Han ble skikkelig mutt og taus og nevnte ikke mer om eksen sin på en stund Men jeg dumpa etterhvert. Skjønte at alle ekse-historiene var en måte å gi meg små stikk kontinuerlig, han ville at jeg skulle være sjalu. Han var usikker på seg selv, og det var en måte å trykke meg ned. Anonymkode: 61b67...08d Hevn er ikke så attraktivt.
Trikken Skrevet 9. september 2018 #35 Skrevet 9. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har datet en mann en stund og vi har hatt sex, veldig god sex. Idag presterte han å si at eksen var rå i senga. «Vi to har jo også rå sex», sa han. Han merket at jeg ble stille og sa nesten litt skadefro ( syntes jeg 😞 « ble du sjalu nå eller?» Jeg fikk vondt inni meg og føler dette overhodet ikke er greit. Anonymkode: 748c3...5ae Han mente sikkert ikke noe med det. Typisk en ting som bare kom ut man øyeblikkelig prøver rette opp.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #36 Skrevet 10. september 2018 6 timer siden, OnFire skrev: Hevn er ikke så attraktivt. Men det føles godt. Anonymkode: ce6f3...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #37 Skrevet 10. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette skjedde idag og det frister så absolutt ikke å treffe han igjen hvertfall. Nå lurer jeg bare på hva jeg skal si når han tar kontakt igjen. ts Anonymkode: 748c3...5ae Jeg ville sagt at jeg måtte tilstå at jeg tilfeldigvis hadde truffet en av eksene mine og at vi hadde endt opp med å ha sex, og etter å ha bli minnet på hvor sykt bra sex det gikk an å ha kunne jeg dessverre ikke gå tilbake til å ha halvdårlig sex igjen. Anonymkode: efa4d...979 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #38 Skrevet 10. september 2018 10 timer siden, OnFire skrev: Hevn er ikke så attraktivt. An eye for an eye står det i Bibelen vettu Jeg elsker hevn. Når folk ikke klarer å oppføre seg så får de tåle å få høre det og. Anonymkode: a7288...3bc 2
Gjest MizBiz Skrevet 10. september 2018 #39 Skrevet 10. september 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har datet en mann en stund og vi har hatt sex, veldig god sex. Idag presterte han å si at eksen var rå i senga. «Vi to har jo også rå sex», sa han. Han merket at jeg ble stille og sa nesten litt skadefro ( syntes jeg 😞 « ble du sjalu nå eller?» Jeg fikk vondt inni meg og føler dette overhodet ikke er greit. Anonymkode: 748c3...5ae Han høres helt dust ut. Men samtidig, du skriver selv at du *syntes selv* at han sa det skadefro, du vet ikke sikkert at det faktisk er sånn han mente det. Om han faktisk mente å være skadefro er han en dust du burde droppe kjapt som eff. Men vær sikker på at ikke det er du som mistolker!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #40 Skrevet 10. september 2018 10 timer siden, OnFire skrev: Hevn er ikke så attraktivt. Jeg ga blaffen i om det var attraktivt. Jeg hadde allerede gjennomskuet fyren, og interessen hadde sakte men sikkert dabbet av for min del. Anonymkode: 61b67...08d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå