AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Hei! Jeg har datet en mann en stund og vi har hatt sex, veldig god sex. Idag presterte han å si at eksen var rå i senga. «Vi to har jo også rå sex», sa han. Han merket at jeg ble stille og sa nesten litt skadefro ( syntes jeg ): « ble du sjalu nå eller?» Jeg fikk vondt inni meg og føler dette overhodet ikke er greit. Anonymkode: 748c3...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 Nei det er ikke greit og jeg ville ansett det som komplett mangel på antenner. Anonymkode: 6cc7c...3c7 45
Tapas Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 For en kuk. Hva trodde han han skulle oppnå med den kommentaren egentlig? 19
Gjest Stella Rose Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 For en kronidiot, hva faen, var poenget med å si det !?!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #5 Skrevet 9. september 2018 Høres merkelig ut. Trenger litt mer detaljer for å si nøyaktig hvor merkelig det var. Anonymkode: 9fe05...753 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #6 Skrevet 9. september 2018 Virker veldig umoden ! Anonymkode: 99462...16b 5
TeamWP Skrevet 9. september 2018 #7 Skrevet 9. september 2018 Det var utrolig dårlig gjort!! Kan noen virkelig ha så korte antenner at de sier sånt,blir lei meg på dine vegne TS! Jeg er ikke spesielt sjalu av meg,men hadde nok blitt både sjalu og fått vondt i magen hvis en sa sånt til meg. 9
Skogshuldra Skrevet 9. september 2018 #8 Skrevet 9. september 2018 Samme hvor rå sex jeg hadde hatt med den karen - hadde jeg ikke hatt det igjen med ham, etter den kommentaren. 21
Gjest O.G. Skrevet 9. september 2018 #9 Skrevet 9. september 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har datet en mann en stund og vi har hatt sex, veldig god sex. Idag presterte han å si at eksen var rå i senga. «Vi to har jo også rå sex», sa han. Han merket at jeg ble stille og sa nesten litt skadefro ( syntes jeg 😞 « ble du sjalu nå eller?» Jeg fikk vondt inni meg og føler dette overhodet ikke er greit. Anonymkode: 748c3...5ae Du kuttet ut den fyren den dagen håper jeg.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #10 Skrevet 9. september 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres merkelig ut. Trenger litt mer detaljer for å si nøyaktig hvor merkelig det var. Anonymkode: 9fe05...753 Hu ringte han og han sa det etter at hu hadde lagt på. At hu er eksen og var rå i senga. Ts Anonymkode: 748c3...5ae
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #11 Skrevet 9. september 2018 8 minutter siden, O.G. skrev: Du kuttet ut den fyren den dagen håper jeg. Dette skjedde idag og det frister så absolutt ikke å treffe han igjen hvertfall. Nå lurer jeg bare på hva jeg skal si når han tar kontakt igjen. ts Anonymkode: 748c3...5ae 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #12 Skrevet 9. september 2018 Datet en fyr som hele tida "tilfeldig" skulle nevne hvor god seksuell kjemi han hadde hatt med diverse ekser og gamle flammer, hva de hadde gjort i senga, og at han hadde hatt mye god sex i sitt liv. Under dekke av at han bare var åpen, frigjort og at det var normalt å dele litt om fortiden. Til slutt gitt det en faen i meg, og jeg svarte like uskyldig tilbake; "Jo, jeg hadde også god sex med eksen min. Med han ble det nesten FOR godt, jeg ble jo helt sår av det store utstyret hans etter noen runder, så det er i grunnen positivt å ha funnet noen med mer moderat størrelse, hehe " Da ble det stille, gitt! Han ble skikkelig mutt og taus og nevnte ikke mer om eksen sin på en stund Men jeg dumpa etterhvert. Skjønte at alle ekse-historiene var en måte å gi meg små stikk kontinuerlig, han ville at jeg skulle være sjalu. Han var usikker på seg selv, og det var en måte å trykke meg ned. Anonymkode: 61b67...08d 30
matrobot Skrevet 9. september 2018 #13 Skrevet 9. september 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Idag presterte han å si at eksen var rå i senga. «Vi to har jo også rå sex», sa han. Han merket at jeg ble stille og sa nesten litt skadefro ( syntes jeg 😞 « ble du sjalu nå eller?» Enten er han fryktelig dum - eller så har han ikke kommet seg over eksen sin enda. 7
Gjest BearMama Skrevet 9. september 2018 #14 Skrevet 9. september 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har datet en mann en stund og vi har hatt sex, veldig god sex. Idag presterte han å si at eksen var rå i senga. «Vi to har jo også rå sex», sa han. Han merket at jeg ble stille og sa nesten litt skadefro ( syntes jeg 😞 « ble du sjalu nå eller?» Jeg fikk vondt inni meg og føler dette overhodet ikke er greit. Anonymkode: 748c3...5ae 🙄 Han må jo være litt tilbakestående?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #15 Skrevet 9. september 2018 Greit, men denne eksen hans, er hun singel fortsatt og hva er telefonnummeret? Anonymkode: 7de27...bab 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #16 Skrevet 9. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette skjedde idag og det frister så absolutt ikke å treffe han igjen hvertfall. Nå lurer jeg bare på hva jeg skal si når han tar kontakt igjen. ts Anonymkode: 748c3...5ae Jeg ville sagt det som det er. Det riktige overfor ham her er jo å gi tilbakemelding på hva som var dealbreakeren. Anonymkode: 6cc7c...3c7 8
Gjest O.G. Skrevet 9. september 2018 #17 Skrevet 9. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette skjedde idag og det frister så absolutt ikke å treffe han igjen hvertfall. Nå lurer jeg bare på hva jeg skal si når han tar kontakt igjen. ts Anonymkode: 748c3...5ae Du blokkerer ham overalt nu naturligvis.
Gjest O.G. Skrevet 9. september 2018 #18 Skrevet 9. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sagt det som det er. Det riktige overfor ham her er jo å gi tilbakemelding på hva som var dealbreakeren. Anonymkode: 6cc7c...3c7 Det skal ikke være nødvendig siden alle voksne folk vet at man ikke snakker om eksen og hva man gjorde i senga til den nye daten. Han gjorde dette med vilje for å se hva TS finner seg i eller ikke.
Snaskesnusken Skrevet 9. september 2018 #19 Skrevet 9. september 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har datet en mann en stund og vi har hatt sex, veldig god sex. Idag presterte han å si at eksen var rå i senga. «Vi to har jo også rå sex», sa han. Han merket at jeg ble stille og sa nesten litt skadefro ( syntes jeg 😞 « ble du sjalu nå eller?» Jeg fikk vondt inni meg og føler dette overhodet ikke er greit. Anonymkode: 748c3...5ae For en fjott! 1
Snaskesnusken Skrevet 9. september 2018 #20 Skrevet 9. september 2018 13 minutter siden, matrobot skrev: Enten er han fryktelig dum - eller så har han ikke kommet seg over eksen sin enda. Det er gjerne en kombinasjon av begge deler?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå