Gå til innhold

Hvilke dateapper fungerer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Inwe skrev:

Møtte samboeren på tinder. Han var kun ute etter sex og selskap, og det har han fått i 2 år nå :P Han hadde ikke skrevet noe på profilen sin, hadde et bilde som viste han (men var 5-10 år gammelt) og skrev en setning til meg før vi møttes. Jeg kjedet meg og møtte han likevel. Ingen forventninger, men den beste daten jeg har hatt noensinne. 

Der var du heldig.. Hva fikk deg til å trykke liker når du ikke engang ser hvem personen er?

Anonymkode: 7057e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der var du heldig.. Hva fikk deg til å trykke liker når du ikke engang ser hvem personen er?

Anonymkode: 7057e...8d7

Jeg visste ikke bildet var 10-15 år gammelt før jeg møtte han. Det gjorde forsåvidt ikke noe, han er kjekkere i dag, men han hadde ikke engang en smarttelefon så han hadde ikke noen bilder å bruke 😝 Jeg trykket mest liker fordi jeg kjedet meg på jobb og trengte noen å snakke med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt en profil på Tider en liten stund. Får ikke så mye treff, kan være lite tekst? Bildevalg? De en får treff med er ofte gjenomreisende

Anonymkode: 7057e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg hatt en profil på Tider en liten stund. Får ikke så mye treff, kan være lite tekst? Bildevalg? De en får treff med er ofte gjenomreisende

Anonymkode: 7057e...8d7

 

Tinder er vanskelig! En brutal arena for dem som ikke er spesielt kjekke eller pene...

 

Men ja: Helt sikkert dårlig bilde, og lurt med litt tekst. Ikke emojier! Vær tydelig på hva du søker.

 

Anonymkode: 88a1e...434

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder funket fint til morsomme og uforpliktende dater. Fant kjæresten på sukker. Hadde nok ikke sveipet på han på tinder. Men når han sendte mld på sukker, leste jeg gjennom profilen og vi hadde match på 97%. 

Anonymkode: 321a1...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Tinder er vanskelig! En brutal arena for dem som ikke er spesielt kjekke eller pene...

 

Men ja: Helt sikkert dårlig bilde, og lurt med litt tekst. Ikke emojier! Vær tydelig på hva du søker.

 

Anonymkode: 88a1e...434

Vil ikke si bildene mine er stygge, men kanskje feil valg av bilder. Hm ikke vet jeg. Skriver dere i profilteksten hva dere søker?

Anonymkode: 7057e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎10‎.‎09‎.‎2018 den 0.50, AnonymBruker skrev:

Får et inntrykk av tinder at detikke mange som har skrevet noe.Blir at bildene teller en god del. Får prøve Tinder. La inn  noen emojier  som beskrive Et par av mine  interesser.

Anonymkode: 7057e...8d7

Dårlig løsning med emoji. Skriv heller i tekstform.

Jeg var også skeptisk til Tinder, men fant kjærligheten der faktisk. Han hadde litt halvdårlige bilder, men jeg falt for teksten hans i tillegg til at bildene viste meg at vi hadde flere felles interesser. Tok sjansen og sendte ei melding, og vi møttes for første gang 5 dager senere. Og da tror jeg vi falt fort begge to...

Men ja, var borti mange rare folk på Tinder, men luket de bort fort. Han var kun den andre fra Tinder som jeg faktisk møtte.

Anonymkode: 9e326...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke bilden mine er stygge, men likevel ikke mye treff der. Ellers er ikke treff det samme som at de svarer på en melding .

Anonymkode: 7057e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/10/2018 at 9:14 PM, AnonymBruker said:

Tinder fungerer sikkert for alle, men velg ut fine bilder og skriv inn tekst. Og vær forberedt på at du kan slettes like fort som du matcher med menn..

Anonymkode: 88a1e...434

Det er ikke noe bedre for oss menn :P

Anonymkode: f4226...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...