Gå til innhold

Mennesker som tar heisen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tar heisen siden jeg har astma. Men er vel store muligheter for at jeg hadde tatt den uansett. 

Har ett familiemedlem som ikke tar heis, da personene har angst. Så var vi på ferie, og bodde i 23 etasje, da startet personen å ta heis.

Anonymkode: b27e8...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 9.9.2018 den 14.45, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om disse menneskene? Jeg tar trappene hver gang.

Anonymkode: fa05b...bf2

Hvis jeg skulle gått rundt og tenkt på alt som folk på kg lurer på hva vi tenker om, så tror jeg det hadde blitt game over i knotten min 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar heis fordi det er gøyere å ta heis enn å gå trapp. Litt hverdagsmoro med noen sekunders sug i magen når den går opp/ned. Når folk tar trapp så tenker jeg enten ikke noe over det, eller så tenker jeg de er redd for å ta heis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at de som ikke har behov for heis, altså funksjonsfriske, kan ta rulletrappen eller vanlig trapp. Jeg er lei av å vente og vente og vente på en ledig heis. For jeg har ikke noe annet valg enn å ta heisen. 

Anonymkode: 2f535...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart man skal bry seg med å tenke noe om.  Kan ikke folk få gjøre som de vil?  Om du vil hoppe baklengs opp trappene skal jeg ikke bry meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns at de som ikke har behov for heis, altså funksjonsfriske, kan ta rulletrappen eller vanlig trapp. Jeg er lei av å vente og vente og vente på en ledig heis. For jeg har ikke noe annet valg enn å ta heisen. 

Anonymkode: 2f535...2a4

Der er jeg litt enig. Det er like lite krevende å ta rulletrapp som heis for min del. Kan stå i ro der og om man vil. Men gidder man ikke gå opp vanlug trapp, det kan jeg litt forstå. Det er jo litt slitsomt. Så er man litt lat en dag så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.9.2018 den 16.57, Merricat skrev:

Jeg tar heis fordi det er gøyere å ta heis enn å gå trapp. Litt hverdagsmoro med noen sekunders sug i magen når den går opp/ned. Når folk tar trapp så tenker jeg enten ikke noe over det, eller så tenker jeg de er redd for å ta heis. 

Godt sagt!

Anonymkode: 22ca5...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...