Gå til innhold

Jeg er 24 år og jomfru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sikkert han prinsen er så interessert om hun har kost seg så altfor meget med altfor mange da.

Ganske kleint med damer som nesten alltid møter på en eller annen de har pult. Om han ikke er av den samme typen selv da.

Herpes osv osv osv kan jo også legge en liten demper på sjansen man har på prinsen.

Prinsen på den hvite hesten rir nok realistisk sett pent forbi hun som står på knærne i smuget og suger en ukjent kar utenfor nattklubben. Man kan ikke få ting i pose og sekk :)

 

Anonymkode: 08670...26c

For det fins liksom ingen mellomting mellom å aldri ha hatt sex og det du beskriver der? 

Å skulle holde seg "dydig" for en gutt med bakstreverske holdninger høres i hvert fall ut som bortkasta tid.

Av nysgjerrighet, hva er "reglene" for menn på dette området mener du? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Skriblerinna skrev:

For det fins liksom ingen mellomting mellom å aldri ha hatt sex og det du beskriver der? 

Å skulle holde seg "dydig" for en gutt med bakstreverske holdninger høres i hvert fall ut som bortkasta tid.

Av nysgjerrighet, hva er "reglene" for menn på dette området mener du? 

Jeg vil at du skal svare på mitt svar til deg også :)  Hva tenker du om at jeg ikke blir forelska?

Anonymkode: b043c...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Brendan_Fraser said:

24årig jomfru? Da tenker jeg at du er veldig, veldig mye mer attraktiv enn det gjennomsnittlige 24-årige kvinnemennesket anno 2018, som da allerede har latt alle slags motbydelige kryp stikke sine ekle kuker inni henne. Godt jobbet!

I motsetning til din egne vakre perfekte penis?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet mitt er egentlig at jeg ikke blir tiltrukket av noen. Det skjer en veldig sjelden gang men stort sett byr tanken på de fleste meg i mot. Jeg har mange seksuelle tanker og fantasier og jeg har aldri sagt nei når jeg egentlig hadde lyst. En gang gikk jeg så langt til å overnatte hos en fyr hvor vi klinte først men jeg klarte bare ikke gå videre. Så da lå vi der og han var frustrert mens jeg var lettet for jeg visste jeg ikke ville nyte det og derfor kom til å angre senere. De gangene jeg har følt tiltrekning har det føltes så riktig fra begynnelsen så jeg er istand til å bli forelsket men det skal mye til. Og da har andre ting ødelagt for meg/oss så det ble ikke noe.

Jeg tror jeg har det i meg å være løs om de fleste menn var min type eller jeg ikke var så kresen. Så selv om jeg absolutt kunne sett for meg å være løs under de rette omstendighetene er jeg også klar over at jeg mest sannsynlig hadde tatt skade av det i form av ødelagte tilknytningsevner. 

Anonymkode: b043c...272

Jeg klarer ikke multisitat, men jeg ser du etterlyser respons på det du skrev :) 

Det høres ut for meg som at seksualiteten din ikke retter seg mot andre mennesker i det hele tatt. Er det en måte å være aseksuell på, at man onanerer og føler lyst alene, men at andre mennesker byr en imot? 

Jeg blir nysgjerrig på hva du selv tenker at dette kommer av. Får du lett kontakt med andre på ikke-seksuelle måter? 

Jeg ville uansett vært forsiktig med å gjøre sølibatet ditt til en moralsk greie. Det er ikke noen kunst for meg å la være å spise oliven, siden jeg ikke liker det, hvis du skjønner den litt teite metaforen. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

I motsetning til din egne vakre perfekte penis?

 

Han har sikkert latt noen ekle kryp av noen damer tre den ufyselige slufsa si på den! Fysj! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skriblerinna skrev:

Jeg klarer ikke multisitat, men jeg ser du etterlyser respons på det du skrev :) 

Det høres ut for meg som at seksualiteten din ikke retter seg mot andre mennesker i det hele tatt. Er det en måte å være aseksuell på, at man onanerer og føler lyst alene, men at andre mennesker byr en imot? 

Jeg blir nysgjerrig på hva du selv tenker at dette kommer av. Får du lett kontakt med andre på ikke-seksuelle måter? 

Jeg ville uansett vært forsiktig med å gjøre sølibatet ditt til en moralsk greie. Det er ikke noen kunst for meg å la være å spise oliven, siden jeg ikke liker det, hvis du skjønner den litt teite metaforen. 

 

Men det er jo noen få menn jeg har følt meg ekstremt tiltrukket av så hvis flaksen hadde vært annerledes kunne det blitt noe. Jeg fantaserer også om andre når jeg onanerer, typ de mennene jeg likte og som jeg er bitter over at det ikke ble noe med.

Nei jeg er ikke veldig utadvendt. Jeg fremstår ikke sær men blir ofte sliten av å være for sosial og klaffer ikke personlighetsmessig med så mange. Hadde en ganske kald oppvekst med foreldre som ikke stilte opp eller viste kjærlighet og omsorg så det kan være noe der, jeg vet ikke.

Jeg tror jeg hadde likt sex men de mennene jeg har hatt muligheten med har jeg bare ikke følt det var riktig å gjøre det med. 

Anonymkode: b043c...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.9.2018 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere når dere hører at en 24-åring er jomfru? Helt ærlig. Ser dere ned på henne? Tenker at hun må mangle noe ifht andre jenter? 

Jeg er 24 år og fortsatt jomfru, og jeg føler heller ikke noe lyst på sex. Jeg har ikke vært i noe forhold eller holdt på med noen. Hva tenker dere når dere hører dette om noen? Jeg spør fordi jeg ønsker helt ærlige svar :) Hva dere faktisk tenker, ikke hva dere ville sagt til noen

Anonymkode: b9046...137

At jeg ikke bryr meg overhodet. Du har vel dine grunner, eller hva?! Og de grunnene driter egentlig jeg i. Gjør det som føles rett for deg, og som gjør deg lykkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo noen få menn jeg har følt meg ekstremt tiltrukket av så hvis flaksen hadde vært annerledes kunne det blitt noe. Jeg fantaserer også om andre når jeg onanerer, typ de mennene jeg likte og som jeg er bitter over at det ikke ble noe med.

Nei jeg er ikke veldig utadvendt. Jeg fremstår ikke sær men blir ofte sliten av å være for sosial og klaffer ikke personlighetsmessig med så mange. Hadde en ganske kald oppvekst med foreldre som ikke stilte opp eller viste kjærlighet og omsorg så det kan være noe der, jeg vet ikke.

Jeg tror jeg hadde likt sex men de mennene jeg har hatt muligheten med har jeg bare ikke følt det var riktig å gjøre det med. 

Anonymkode: b043c...272

Aha, skjønner! Det kan jo ligge der, at du ikke er så mange steder der du møter mange nye mennesker hvis du blir sliten av det. Litt kresen med litt fastlåste ideer om hvem du kan like og ikke på toppen av det, så er det jo ikke så merkelig at du ikke har hatt sex. 

Mennesker er så forskjellige, og derfor interessante :) jeg har selv vansker med å finne mennesker jeg tenner på og vil ha, men jeg har hatt flere forhold bak meg der jeg har vært stormende forelska. Jeg får lett kontakt med mennesker overalt, og derfor tror jeg at jeg har funnet flere jeg blir tiltrukket av til tross for at det er langt mellom dem, sånn jeg ser det. Hadde jeg vært mer innadvendt og hjemmekjær, så er det ikke sikkert det hadde vært sånn. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at du enten at du har en kjepp i stumpen, eller at du ikke har så sosialt liv.

Anonymkode: ccc93...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...