Gå til innhold

Dater dere flere samtidig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så lenge man ikke kysser eller ligger med fler samtidig synes jeg det er greit. I begynnelsen skal man kun bli kjent uansett. Men å paralellkjøre med å ligge med Per søndag, og Arne mandag mener jeg er feil. 

Anonymkode: 2d657...e5f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, McMary skrev:

Gå på begge datene, med mindre du etter første date skjønner at du har møtt "den rette". Du kjenner jo ikke disse mennene ennå. Ikke sikkert han du har størst forhåpninger om liker deg, eller at dere har kjemi nå dere først møtes. Men etter å ha møtt begge en gang, ville jeg sagt du bare skal møte en av dem en gang til.  

Det er litt dét jeg tenker. Jeg har ikke møtt dem enda. Det kan være han jeg synes godt om ikke liker meg når vi møtes - det er jeg forberedt på. Det er ikke som jeg har planer om å kjøre noe dobbelt løp her. Jeg hadde heller aldri planlagt to dater med to forskjellige så tett. Jeg dater kun en om gangen. Han ene dukket plutselig opp, noe jeg ikke forventet. Vi hadde snakket litt sammen tidligere, men han måtte av ulike årsaker utsette å møtes. Trodde ikke jeg kom til å høre noe fra han på en god stund 😔 

Ts 

Anonymkode: 4a626...0c5

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man ikke kysser eller ligger med fler samtidig synes jeg det er greit. I begynnelsen skal man kun bli kjent uansett. Men å paralellkjøre med å ligge med Per søndag, og Arne mandag mener jeg er feil. 

Takk ! 

Nei absolutt ikke. Være intime med flere på en gang skjer ikke. Ingen fare der 😊 

Ts 

Skrevet

Kun en omgangen. 

Det handler om respekt. Kunne ikke datet to kvinner samtidig. Men så er jo jeg mann også da 🤪

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk ! 

Nei absolutt ikke. Være intime med flere på en gang skjer ikke. Ingen fare der 😊 

Ts 

Da har jeg syndet mange ganger! Ingen dårlig samvittighet for å gå på 1, 2 og 3 date med flere forskjellige. Men så fort den ene begynner få følelser bør man såklart styre unna å treffe fler, hverfall være ærlig om det. 

Skrevet
På 9.9.2018 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en første date med ulike menn i en kortere periode. Men det går ikke lenger enn det. Hvis jeg treffer Jan tirsdag kveld og Henrik fredag kveld så vet jeg jo når uken er omme hvem jeg har mest lyst å treffe igjen. Det er den ene eller den andre. 

Jeg kjører altså ikke parallelløp, men kan holde meg aktiv på tinder så lenge jeg ikke vet hvor vi står. Så lenge det ikke har skjedd noe fysisk mellom oss. 

Men det er klart at når jeg har truffet en jeg virkelig liker så har jeg uansett mindre interesse av å sveipe på tinder i det hele tatt. Hvor mange virkelig spennende, intelligente, morsomme, snille og solide menn, som er single, i min aldersgruppe finnes det egentlig? Det rareste for meg med at folk dater flere er egentlig hvor mange de blir genuint interessert i, evt. hvor lav terskelen er for å gå på en date. 

Anonymkode: fccde...5ef

Fikk hjertet opp i halsen nå. Dater en Jan Henrik, som jeg er usikker på om jeg stoler helt på, og lurer på hvorfor du brukte akkurat de to navnene? 

Anonymkode: 56bb7...9ba

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk hjertet opp i halsen nå. Dater en Jan Henrik, som jeg er usikker på om jeg stoler helt på, og lurer på hvorfor du brukte akkurat de to navnene? 

Anonymkode: 56bb7...9ba

Hehe. Det var tilfeldig. 

Anonymkode: fccde...5ef

Skrevet
On 9/8/2018 at 11:36 PM, AnonymBruker said:

Dater dere flere samtidig?

Jeg venter fortsatt på min første date, så kan ikke si at problemstillingen er så veldig reell for meg. Men hadde jeg vært i posisjon til å kunne gjøre det så hadde jeg fortsatt ikke gjort det. Driver man på med flere samtidig så er det ikke dating, da er det puling, eller forsøk på sistnevnte.

M 40

Anonymkode: 86124...c2f

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg har aldri skjønt den greia.Det handler om respekt.

Anonymkode: 277eb...e07

Skrevet
På 9.9.2018 den 10.47, AnonymBruker skrev:

Takk for svar dere.

Ser nå at jeg burde ha presisert spørsmålet litt. Jeg tenkte på helt tidlig - når man møter noen for første gang. Jeg dater heller aldri flere om gangen når man ønsker å fortsette å date og bli kjent. 

Nå har det seg slik at jeg laget en avtale om et første treff med en mann om litt over en ukes tid. I mellomtiden har det dukket opp en jeg liker så godt som vil møtes til uken. Ingen av disse har jeg møtt enda. Men liker han ene kjempe godt så vurderer å bare kansellere med han andre. Hva hadde dere gjort? Jeg hater å skuffe andre og føler meg skikkelig ille.

Ts 

Takk til dere siste som har kommentert. 

Ville bare hente frem denne tilleggskommentaren min. Her er det snakk om å eventuelt møte to stk for første gang og deretter finne ut hvem jeg kan tenke meg å fortsette å treffe. Selvfølgelig gitt at den andre parten også ønsker å fortsette å date meg da. Det har jeg jo ingen garantier for med noen av dem. Jeg ønsker ikke å fortsette å date begge. Det føler jeg også blir feil. 

Ts 

Skrevet
På 10 September 2018 den 21.03, Xcase33 skrev:

Jenter dater flere menn\gutter samtidig da de har flere å velge iblant. Gutter dater som regel bare ei jente da det er flere gutter\menn pr single jente som kan være interessert. Da krever det at man står på 24\7 nærmest ovenfor vedkommende. Da man er som regel en av mange i køen. 

Så kommer an på om du er jente eller gutt egentlig. 

Oi nei. Jeg sitter igjen med et helt annet inntrykk. Stikk motsatte, faktisk. Men så er jeg en dame som foretrekker å holde meg til én. Ikke møtt en eneste mann som ikke dater flere.

Anonymkode: 05b6f...f83

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner

Perelandra, mod. 

Skrevet
På 8.9.2018 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Hei ! 

Som overskriften sier; dater dere flere samtidig? 

Dere som har datet flere samtidig; når begynte dere å bare date en? 

Nei, det gidder ikke jeg. Holder med en. Har ikke tid heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...