AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Hei ! Som overskriften sier; dater dere flere samtidig? Dere som har datet flere samtidig; når begynte dere å bare date en? Anonymkode: 4a626...0c5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #2 Skrevet 8. september 2018 Nei! Det er dårlig gjort ovenfor en du dater og kanskje skal bli seriøs med. Har jeg funnet en fyr jeg dater og vil satse på er det kun han det gjelder. Alle andre menn fanget ikke min interesse og dem dropper jeg. Skal det vise seg å ikke fungere mellom meg og daten altså null kjemi så avslutter man. Så kan man gå ut på datingmarkedet og finne seg en ny en ☺️ Anonymkode: 7b300...08e 12
Helado Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei! Det er dårlig gjort ovenfor en du dater og kanskje skal bli seriøs med. Har jeg funnet en fyr jeg dater og vil satse på er det kun han det gjelder. Alle andre menn fanget ikke min interesse og dem dropper jeg. Skal det vise seg å ikke fungere mellom meg og daten altså null kjemi så avslutter man. Så kan man gå ut på datingmarkedet og finne seg en ny en ☺️ Anonymkode: 7b300...08e Støtter den! 2
OnFire Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 Nope. Finner jeg ut at dama dater flere, så er det takk og adjø. 7
Jr.Garcon Skrevet 9. september 2018 #5 Skrevet 9. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei ! Som overskriften sier; dater dere flere samtidig? Dere som har datet flere samtidig; når begynte dere å bare date en? Anonymkode: 4a626...0c5 Nei, det gjør jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #6 Skrevet 9. september 2018 Ja, men ikke med vilje. Det er jo alltid litt "lagg" i fra man sveiper en kveld og til dem sveiper deg tilbake. I den perioden kan man ha fått match med flere jenter man sveipet den kvelden. Da snakker jeg med alle jeg har matchet med og inviterer dem med på en kaffe eller gåtur. Men det er slitsomt å date flere, hadde vel kontakten med 6-7 forskjellige damer samtidig for noen uker siden og en ny date hver dag jeg hadde tid i uka. Har sluttet å sveipe nå for å roe ting ned. Har idag kontakt med ei som jeg begynner å bli interessert i samt noen andre som var tidligere matcher som jeg prater med og svarer når de tar kontakt. Jeg gidder ikke å sette alt på vent kun for EI kvinne i den tidlige fasen, å date/bli kjent tar tid og jeg vil finne ei bra dame som passer meg. Når samtidig utvalget på tinder er så stort så vil jeg bli kjent med flere og finne den rette, ikke den første man matcher med. Anonymkode: 7e158...0df
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #7 Skrevet 9. september 2018 Nei, aldri. Men har brent meg på at de jeg dater gjør det. Anonymkode: 763f1...efd 2
Sphere Skrevet 9. september 2018 #8 Skrevet 9. september 2018 Nei, jeg har aldri skjønt den greia. Møter jeg noen jeg liker godt, har hun min fulle oppmerksomhet. 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #9 Skrevet 9. september 2018 Takk for svar dere. Ser nå at jeg burde ha presisert spørsmålet litt. Jeg tenkte på helt tidlig - når man møter noen for første gang. Jeg dater heller aldri flere om gangen når man ønsker å fortsette å date og bli kjent. Nå har det seg slik at jeg laget en avtale om et første treff med en mann om litt over en ukes tid. I mellomtiden har det dukket opp en jeg liker så godt som vil møtes til uken. Ingen av disse har jeg møtt enda. Men liker han ene kjempe godt så vurderer å bare kansellere med han andre. Hva hadde dere gjort? Jeg hater å skuffe andre og føler meg skikkelig ille. Ts Anonymkode: 4a626...0c5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #10 Skrevet 9. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar dere. Ser nå at jeg burde ha presisert spørsmålet litt. Jeg tenkte på helt tidlig - når man møter noen for første gang. Jeg dater heller aldri flere om gangen når man ønsker å fortsette å date og bli kjent. Nå har det seg slik at jeg laget en avtale om et første treff med en mann om litt over en ukes tid. I mellomtiden har det dukket opp en jeg liker så godt som vil møtes til uken. Ingen av disse har jeg møtt enda. Men liker han ene kjempe godt så vurderer å bare kansellere med han andre. Hva hadde dere gjort? Jeg hater å skuffe andre og føler meg skikkelig ille. Ts Anonymkode: 4a626...0c5 Erfaringsvis har vel nesten alle mennene jeg har datet også truffet andre. Så dumper de meg, og jeg sitter der alene fordi jeg satset alt på ett kort mens de selv lever livets glade dager med sin nye kjæreste. Jeg syns ikke det er (moralsk) riktig, men spiller andre, så spiller du også. Gjør det du kan leve med og som du syns er OK. Jeg dater bare èn ad gangen, men har gått meg på noen heftige smeller og vært ganske nedfor på grunn av det. Så det er ikke slik at man vinner på å gjøre det som er riktig, heller. Anonymkode: 763f1...efd
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #11 Skrevet 9. september 2018 Jeg har hatt en første date med ulike menn i en kortere periode. Men det går ikke lenger enn det. Hvis jeg treffer Jan tirsdag kveld og Henrik fredag kveld så vet jeg jo når uken er omme hvem jeg har mest lyst å treffe igjen. Det er den ene eller den andre. Jeg kjører altså ikke parallelløp, men kan holde meg aktiv på tinder så lenge jeg ikke vet hvor vi står. Så lenge det ikke har skjedd noe fysisk mellom oss. Men det er klart at når jeg har truffet en jeg virkelig liker så har jeg uansett mindre interesse av å sveipe på tinder i det hele tatt. Hvor mange virkelig spennende, intelligente, morsomme, snille og solide menn, som er single, i min aldersgruppe finnes det egentlig? Det rareste for meg med at folk dater flere er egentlig hvor mange de blir genuint interessert i, evt. hvor lav terskelen er for å gå på en date. Anonymkode: fccde...5ef 3
Gjest Minesveiper Skrevet 9. september 2018 #12 Skrevet 9. september 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Takk for svar dere. Ser nå at jeg burde ha presisert spørsmålet litt. Jeg tenkte på helt tidlig - når man møter noen for første gang. Jeg dater heller aldri flere om gangen når man ønsker å fortsette å date og bli kjent. Nå har det seg slik at jeg laget en avtale om et første treff med en mann om litt over en ukes tid. I mellomtiden har det dukket opp en jeg liker så godt som vil møtes til uken. Ingen av disse har jeg møtt enda. Men liker han ene kjempe godt så vurderer å bare kansellere med han andre. Hva hadde dere gjort? Jeg hater å skuffe andre og føler meg skikkelig ille. Ts Anonymkode: 4a626...0c5 Dette er grunnen til at jeg bare dater en av gangen. Føler meg ussel rett og slett om jeg ser flere samtidig.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #13 Skrevet 9. september 2018 Ja det har jeg gjort. med min nåværende kjæreste datet jeg tre andre i begynnelsen. Mest for å ikke bli for hekta på han jeg likte best, men også fordi jeg ikke helt visste hva jeg ville ha. Etter et par uker med intensiv dating sluttet jeg å date andre, men chattet fortsatt med flere. Noen uker etter det igjen spurte kjæresten om jeg ville være kjæresten hans. Det var først da jeg slettet alt av apper og la ballen død hos de jeg chattet med på nett. Man kan ikke regne med at en er ekslusive før den ene parten har tatt det opp. Og det skal være mannen som tar det opp. Man skal følge «the rules». Sånn er det med den saken. Anonymkode: 3fe45...120
Tapas Skrevet 9. september 2018 #14 Skrevet 9. september 2018 Ja! Og flere studier støtter å date flere samtidig. Du trenger ikke ligge med noen. Det handler om å bli kjent og finne den som passer best. Å legge alle kort på en person blir for mye press. I tillegg vil det å date flere gi deg en følelse av abundence, som er veldig attraktivt. Besides, det er ofte en kort periode. Man vet etter noen få dates om man liker noen nok til å fortsette/satse og de som ikke passer falmer bort naturlig. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #15 Skrevet 9. september 2018 Jeg dater gjerne flere samtidig om det er helt i startfasen. Om jeg skal på en første date med en fyr på lørdag, så sier jeg ikke nei om en annen kjekk fyr inviterer meg på kino på torsdag. Da går jeg på begge datene, og ser hvem av dem jeg liker best. Sånn har det vel alltid fungert, også lenge før nettdating kom på banen. Blir for meg kunstig å skulle være "trofast" mot noen jeg ikke kjenner, og det er for tidlig å legge alle epler i én kurv. Da legger man også mye press på seg selv, og ender opp med å bli skuffet. Ofte blir det ikke klaff, og man møtes ikke flere ganger. Men når jeg har møtt en fyr jevnlig i noen uker og vi åpenbart liker hverandre, så slutter jeg å treffe andre. Når man begynner å åpne seg emosjonelt og kanskje også intimt for en annen, er det viktig at man faktisk har den respekten for hverandre. Da har man fokus på den ene personen, så lenge relasjonen varer. Anonymkode: 9dc69...41b 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #16 Skrevet 9. september 2018 Tusen takk for alle svarene dere ! Jeg veier stadig for og mot om å kansellere den ene. Jeg er rimelig sikker på at han jeg har fått så sansen for ikke dater andre. Altså 100 % sikker er man jo ikke, men basert på alle samtaler og hva han har sagt så virker det slik. Blir det da feil om jeg møter han nr 2 ? Hva tenker dere? Jeg er også redd for å legge for mye press på han ene. Og hva om han plutselig ikke vil møtes? Jeg sier ikke at han nr 2 er reserve - har bare fått så utrolig godt inntrykk av han ene. Ts Anonymkode: 4a626...0c5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #17 Skrevet 9. september 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for alle svarene dere ! Jeg veier stadig for og mot om å kansellere den ene. Jeg er rimelig sikker på at han jeg har fått så sansen for ikke dater andre. Altså 100 % sikker er man jo ikke, men basert på alle samtaler og hva han har sagt så virker det slik. Blir det da feil om jeg møter han nr 2 ? Hva tenker dere? Jeg er også redd for å legge for mye press på han ene. Og hva om han plutselig ikke vil møtes? Jeg sier ikke at han nr 2 er reserve - har bare fått så utrolig godt inntrykk av han ene. Ts Anonymkode: 4a626...0c5 Ville bare gått på begge datene, og så har du nok dannet deg en mening etter det. Anonymkode: fccde...5ef
McMary Skrevet 10. september 2018 #18 Skrevet 10. september 2018 Gå på begge datene, med mindre du etter første date skjønner at du har møtt "den rette". Du kjenner jo ikke disse mennene ennå. Ikke sikkert han du har størst forhåpninger om liker deg, eller at dere har kjemi nå dere først møtes. Men etter å ha møtt begge en gang, ville jeg sagt du bare skal møte en av dem en gang til.
Xcase33 Skrevet 10. september 2018 #20 Skrevet 10. september 2018 On 9/8/2018 at 11:36 PM, AnonymBruker said: Hei ! Som overskriften sier; dater dere flere samtidig? Dere som har datet flere samtidig; når begynte dere å bare date en? Anonymkode: 4a626...0c5 Jenter dater flere menn\gutter samtidig da de har flere å velge iblant. Gutter dater som regel bare ei jente da det er flere gutter\menn pr single jente som kan være interessert. Da krever det at man står på 24\7 nærmest ovenfor vedkommende. Da man er som regel en av mange i køen. Så kommer an på om du er jente eller gutt egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå