AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 God kveld til alle dere som leser 💛 Jeg er tidlig i graviditeten og har nå over en liten periode fått verre og verre kvise utbrudd... Jeg kan nesten, uten å overdrive skrive at jeg har kviser i HELE ansiktet... Rundt puberteten for mange år siden var jeg forferdelig plaget med acne, og problemet ble så stort at siste utvei ble behandling med Isotrionin.... Etter denne kuren var jeg kvise fri, og det har vart helt fram til nå 😢 Hudlege har sagt til meg at jeg har en hud som har veldig stor arr dannelse, og med hvordan jeg ser ut i fjeset akkurat nå er jeg svært bekymret for dette... Og egentlig er jeg svært redd generelt for at jeg må ha det slik i hele svangerskapet.. Er det noen der ute som fikk veldig mye acne problemer tidlig i graviditeten, og det mirakuløst forsvant ut over i svangerskapet? Jeg trenger en solskinnshistorie nå, føler meg svært lite fresh om dagen... Anonymkode: 1588c...ff2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #2 Skrevet 8. september 2018 Jeg ble ekstremt plaget tidlig i forrige svangerskap, og har helt lik bakgrunn som deg. Kjørte på med sinksalve for å prøve å tørke ut det verste, men legen ville ikke skrive ut noe, forståelig nok. jeg ble bedre og bedre hvor lenger ut i svangerskapet jeg kom, og på slutten hadde jeg finere hud enn noen gang. jeg får også lett arr, så pass på å ikke klem på noen, er de store og gule brenn tuppen av en nål og stikk hull så pusset kommer ut, men aldri klem. du kan også ta kontakt med hudlegen din, da de ofte har litt mer oversikt over hudkremer enn fastleger. Vet blandet annet at hudlegen min nevnte at basiron kunne brukes i graviditet, men det ville jeg uansett ha pratet med en hudlege om. Håper på dine vegne at det gir seg slik som hos meg, og håper for min egen del at jeg slipper like ille kviseutbrudd i dette svangerskapet ☺️ Anonymkode: 1d2f7...46a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble ekstremt plaget tidlig i forrige svangerskap, og har helt lik bakgrunn som deg. Kjørte på med sinksalve for å prøve å tørke ut det verste, men legen ville ikke skrive ut noe, forståelig nok. jeg ble bedre og bedre hvor lenger ut i svangerskapet jeg kom, og på slutten hadde jeg finere hud enn noen gang. jeg får også lett arr, så pass på å ikke klem på noen, er de store og gule brenn tuppen av en nål og stikk hull så pusset kommer ut, men aldri klem. du kan også ta kontakt med hudlegen din, da de ofte har litt mer oversikt over hudkremer enn fastleger. Vet blandet annet at hudlegen min nevnte at basiron kunne brukes i graviditet, men det ville jeg uansett ha pratet med en hudlege om. Håper på dine vegne at det gir seg slik som hos meg, og håper for min egen del at jeg slipper like ille kviseutbrudd i dette svangerskapet ☺️ Anonymkode: 1d2f7...46a Tusen takk for svar 😊 Ja håper for guds skyld ikke jeg må gå rundt som dette i fjeset i 7 månder 😥 Anonymkode: 1588c...ff2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå