Gå til innhold

Barberer dere lårene også eller bare leggene??😊


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tar vanligvis bare leggene.

Har egentlig sort tjukt kroppshår på resten av kroppen. Men på lårene er det veldig lite hår, så det synes ikke med mindre man ser etter dem. Noen ganger tar jeg det likevel da, men synes ikke det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barberer stort sett bare legger, og av og til må jeg ta tærene også. 

Anonymkode: 9e1bc...c0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke kjæreste? 

Anonymkode: 52834...849

Jeg har. Men han kunne ikke brydd seg mindre om jeg barberer leggene eller ikke. Litt som jeg ikke kunne brydd meg mindre om han finner på å rake brystkassen eller ikke. Forstår at noen kan ha sterke preferanser rundt det, har selv en homofil kompis som nesten begynner å spy bare han ser noen hårstrå (😂). Men vi er også mange som ikke har det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

EAC79A58-8B3E-44A4-8B93-4DBCE76B94DB.jpeg

Anonymkode: afac7...fea

Hva er dette for noe? Er det bikinilinja di eller er hele låra dine så hårete med svarte hår?

Min bikinlinje går ihvertfsll mye lenger ned enn det det virker som det gjør på deg, i tillegg til at det er ca 150× tettere med hårvekst. Du har lite hår.

Anonymkode: 0b9b3...ec2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Thyra skrev:

Ser ut som en mann selv om du er blond?? Har det å se ut som en mann noe med hårfarge å gjøre? 

Lyse hår vises ikke like godt (på lys hud). 

Anonymkode: 2d684...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lyse hår vises ikke like godt (på lys hud). 

Anonymkode: 2d684...99e

Det vet jeg. Men ser man nærmere etter, så er det også en del blonde som har kraftig hårvekst. Og jeg synes ikke mørke jenter ser mindre feminine ut enn lyse jenter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Eneste stedet en kvinne bør ha hår er på hodet og øyebrynene. Alt annet bør fjernes.

Skal de ikke ha øyevipper engang?!? 

Du mener oppriktig at all antydning til dunhår på kvinner skal fjernes over hele kroppen?? 

Endret av Thyra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer/vokser leggene jevnlig. Barberer lårene sånn omtrent november-april. De er relativt lyse utenom den perioden 😅

Endret av toothfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Eneste stedet en kvinne bør ha hår er på hodet og øyebrynene. Alt annet bør fjernes.

Ok, men det eneste stedet menn bør ha hår er i skrittet og på hodet. Alt annet skal fjernes. Er man derimot skallet på hodet så er man ikke mann.

Anonymkode: 0b9b3...ec2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Thyra skrev:

Skal de ikke ha øyevipper engang?!? 

Du mener oppriktig at all antydning til dunhår på kvinner skal fjernes over hele kroppen?? 

Er øyevipper hår?

Ja! Visst ikke ser de ut som en varulv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barberer bare leggene, jeg har ikke hår på lårene. På vinteren barberer jeg ikke leggene så ofte heller, og jeg har kjæreste og han bryr seg ikke. Hadde ikke orket å være sammen med en mann som hadde lagt seg borti hva jeg velger å ha av kroppshår og ikke. Jeg bryr meg overhodet ikke over hvor han barberer seg og hvor ofte.

Anonymkode: ad895...697

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dette for noe? Er det bikinilinja di eller er hele låra dine så hårete med svarte hår?

Min bikinlinje går ihvertfsll mye lenger ned enn det det virker som det gjør på deg, i tillegg til at det er ca 150× tettere med hårvekst. Du har lite hår.

Anonymkode: 0b9b3...ec2

Det er ikke meg på bildet, fant det på google, men ligner sånn jeg har, at bikinilinja sprer seg nedover lårene. Resten av låra er fylt med svarte «vanlige» hår

Anonymkode: afac7...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Thyra skrev:

Det vet jeg. Men ser man nærmere etter, så er det også en del blonde som har kraftig hårvekst. Og jeg synes ikke mørke jenter ser mindre feminine ut enn lyse jenter. 

Hjelpes. Du tolker virkelig innlegg som en kunstkritiker som tillegger en kunstner all slags historiske referanser, når kunstneren egentlig bare var skeiv eller full.

Jeg har ALDRI skrevet at mørke jenter er mer maskuline enn lyse jenter. 

Anonymkode: 2d684...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vokser leggene. Har heldigvis ikke hårvekst på lårene.

Anonymkode: 62c40...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2018 den 15.39, AnonymBruker skrev:

Synes det er helt ok med hår på lår og legger og gidder ikke shave.

Anonymkode: b1222...e47

Men da har du sikkert ikke pels. Jeg har pels fra underlivet og ned, masse sorte krøllete hår. Hvis jeg ikke hadde barbert meg hadde jeg vært snakkis og alle hadde sett på meg.... Nå har de fleste heldigvis ikke slik hårvekst. Hadde jeg hatt lyse din, hadde jeg vært overlykkelig og ikke giddet å barbere meg heller. 

Anonymkode: 55013...8e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

Er øyevipper hår?

Ja! Visst ikke ser de ut som en varulv. 

Så da er du ikke særlig fan av trenden med vippeextencion? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...