Lia Skrevet 15. mars 2005 #1 Del Skrevet 15. mars 2005 I går var jeg så nysgjerrig at jeg bare måtte kjøpe den rsfu-testen. Den kan man ta en uke før ikm og den skal være ganske så sikker. Hadde en ganske så sterk følelse av at tanta er i anmarsj - og det stemte jo. Negativt resultat - den kjempestreken! :-? Så da er det vel besøk av tante rød på torsdag da - presis som alltid... Virket grei den rsfu-testen, selv om man har følelsen av å kjøpe en pakke med kondomer. Det er nemlig sånn innpakningen ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 15. mars 2005 #2 Del Skrevet 15. mars 2005 Å finnes det en test man kan ta FØR tante teit? Har gått meg hus forbi. Hva kostet denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lia Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja, den heter rsfu-testen og fåes på apoteket. Jeg betalte 115,- for min. Skal visst være veldig sikker også. En uke før ikm er den 90 % sikker, og to-tre dager før er den 98% sikker. Deilig med en sånn test, da. Så slipper vi å vente så fælt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 15. mars 2005 #4 Del Skrevet 15. mars 2005 ja veldig smart. Eneste som er så leit for oss prøvere er at alt er så himla dyrt. Selve prisen i seg selv er jo grei nok, men vi prøvere er jo stor forbrukere av det meste som er å få, så da blir det mye penger i lengden :-( Bare litt ekstra frustrasjon ved siden av den gode nyheten om før testing :-) Nå kommer det til å gå ennå mer penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lia Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja, det har du rett i! Skulle nesten hatt en sånn "ta 10 - betal for 5" avtale på apoteket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 15. mars 2005 #6 Del Skrevet 15. mars 2005 den avtalen der burde vi ta patent på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå