Gå til innhold

RSFU-testen

Lia

Anbefalte innlegg

I går var jeg så nysgjerrig at jeg bare måtte kjøpe den rsfu-testen. Den kan man ta en uke før ikm og den skal være ganske så sikker. Hadde en ganske så sterk følelse av at tanta er i anmarsj - og det stemte jo. Negativt resultat - den kjempestreken! :-? Så da er det vel besøk av tante rød på torsdag da - presis som alltid...

Virket grei den rsfu-testen, selv om man har følelsen av å kjøpe en pakke med kondomer. :ler: Det er nemlig sånn innpakningen ser ut. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å finnes det en test man kan ta FØR tante teit? Har gått meg hus forbi. Hva kostet denne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den heter rsfu-testen og fåes på apoteket. Jeg betalte 115,- for min. Skal visst være veldig sikker også. En uke før ikm er den 90 % sikker, og to-tre dager før er den 98% sikker. Deilig med en sånn test, da. Så slipper vi å vente så fælt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja veldig smart.

Eneste som er så leit for oss prøvere er at alt er så himla dyrt. Selve prisen i seg selv er jo grei nok, men vi prøvere er jo stor forbrukere av det meste som er å få, så da blir det mye penger i lengden :-(

Bare litt ekstra frustrasjon ved siden av den gode nyheten om før testing :-) Nå kommer det til å gå ennå mer penger :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har du rett i! Skulle nesten hatt en sånn "ta 10 - betal for 5" avtale på apoteket! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...