Gå til innhold

Hvor ville du kjøpt brudekjole til under 5000kr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal reise utenlands og gifte oss. Bare oss to. Vil gjøre det enkelt og ganske rimelig. Likevel vil jeg det skal være brudekjole og ikke hvilken som helst annen hvit kjole en kan bruke til andre anledninger. Hvor ville du anbefalt meg å lete?

Anonymkode: 7dd5d...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På finn og kjøp og salg grupper på Facebook.  Ser jevnlig flotte brudekjoler der, og der kan du også å avortere etter om noen har til salgs. 

Lykke til håper du finner kjolen for deg og at bryllupet deres blir en deilig dag ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har god tid ville jeg sjekket ut stillwhite.com

så sant du er villig til å bruke en kjole noen andre har brukt selv så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2018 den 0.09, AnonymBruker skrev:

Skal reise utenlands og gifte oss. Bare oss to. Vil gjøre det enkelt og ganske rimelig. Likevel vil jeg det skal være brudekjole og ikke hvilken som helst annen hvit kjole en kan bruke til andre anledninger. Hvor ville du anbefalt meg å lete?

Anonymkode: 7dd5d...031

Uansett hva slags bryllup det blir i fremtiden så håper jeg på at 5000,- er maks pris på en kjole. Syns det er bortkastet å bruke mer penger på det. 

Anonymkode: bb74c...354

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.9.2018 den 0.09, AnonymBruker skrev:

Skal reise utenlands og gifte oss. Bare oss to. Vil gjøre det enkelt og ganske rimelig. Likevel vil jeg det skal være brudekjole og ikke hvilken som helst annen hvit kjole en kan bruke til andre anledninger. Hvor ville du anbefalt meg å lete?

Anonymkode: 7dd5d...031

Det KAN bli rimelig her hjemme også.. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ali Express har MASSE kjoler, som nesten ikke koster noen ting. Mange syes også på mål.

Bare pass på å se vurderinger og eventuelt bilder fra andre som har kjøpt 🙂

Anonymkode: d2ecf...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...