ajarRun Skrevet 8. september 2018 #21 Skrevet 8. september 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk svar som var ganske enkelt hvor han gikk tur, der han bor og i heidne rundt. Ikke noe komemtar på resten av d jeg hadde skrevet. spørsmål tilbake hvor jeg går tur. Nå er det å holde praten i gang. Føler at hvis en skifter tema så er det mange som ikke svarer.? Anonymkode: 66965...804 Sprø om han noen gang har hatt sex i en maurtue!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #22 Skrevet 8. september 2018 Forstår jo hvorfor mange er single! Anonymkode: 66965...804
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #23 Skrevet 8. september 2018 Forstår jo hvorfor enkelte er evig singel her! Anonymkode: 66965...804
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #24 Skrevet 8. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk svar som var ganske enkelt hvor han gikk tur, der han bor og i heidne rundt. Ikke noe komemtar på resten av d jeg hadde skrevet. spørsmål tilbake hvor jeg går tur. Nå er det å holde praten i gang. Føler at hvis en skifter tema så er det mange som ikke svarer.? Anonymkode: 66965...804 Hold praten i gang ved å svare på hvor du går tur, og spørre om han går ofte, om han telter og har vært der og der. Si du liker å gå med hund for eksempel og spør om han har noe forhold til dyr. Spør hva annet han liker å gjøre når han ikke får dratt på utflukt i fjellet, spør hvor han ville reist i verden og vært en måned om han fikl velge hvor som helst, si hvor du ville dratt og begrunn svaret ditt kort, spør hva han jobber med , om han har barn eller vil ha barn, Anonymkode: 24ab0...18a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #25 Skrevet 8. september 2018 Og spør hva det er han søker etter:) viktig Anonymkode: 24ab0...18a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #26 Skrevet 9. september 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hold praten i gang ved å svare på hvor du går tur, og spørre om han går ofte, om han telter og har vært der og der. Si du liker å gå med hund for eksempel og spør om han har noe forhold til dyr. Spør hva annet han liker å gjøre når han ikke får dratt på utflukt i fjellet, spør hvor han ville reist i verden og vært en måned om han fikl velge hvor som helst, si hvor du ville dratt og begrunn svaret ditt kort, spør hva han jobber med , om han har barn eller vil ha barn, Anonymkode: 24ab0...18a Mulig et snevert svar jeg ga tilbake for fikk ikke respons. Ligge jo litt opp til han å svare startet med hatt en fin dag. Forklarte hvor jeg går tur og at det fort blir hvor en bor tildaglig. Komenterte hans turvalg. Spurte om han hadde gått en fin tur i det siste? hm.. Ligge litt opp til han og svare. Siden det alt er lest så lurer jeg på om jeg kan tilføye noe mer eller? Anonymkode: 66965...804
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå