Gå til innhold

En god åpningsreplikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ide til en god åpningstekst på sukker. Hva skriver dere? Vil ikke starte med et hei. Har funnet en å skrive til. Han søker en som kan bære sin egen sekk på tur og og har en fin inside. Virker som en gjordnær og hyggelig person utifra profilteksten.

Anonymkode: 66965...804

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det an å sende bilder på sukker? Da kunne du jo sendt bilde av deg selv med tursekken på. 

Anonymkode: 64db1...e9f

Skrevet

Menn bryr seg ikke om hva du skriver. Eneste som teller er utseende. 

Skrevet
Akkurat nå, FrodeF skrev:

Menn bryr seg ikke om hva du skriver. Eneste som teller er utseende. 

Dette er ikke tinder.. han skreiv at fin inside da😉 Hvilke bilder bør en Ha da? 

Skrevet

"Hei, så flotte bilder av deg. hvor ville du at neste tur skulle gått?"

Anonymkode: 0fae7...ec8

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de beste åpningsreplikkene er noe man klarer komme på selv. 

Anonymkode: d3e61...3e9

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de beste åpningsreplikkene er noe man klarer komme på selv. 

Sant d.. bedre en hei og hatt en fin dag.? Selv om sistnevnte kan fungere

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke tinder.. han skreiv at fin inside da😉 Hvilke bilder bør en Ha da? 

Bilder av innsiden selvfølgelig. Heldigvis har dere kvinner rimelig enkel tilgang til innsiden deres da så det er bare å finne frem et speil, et kamera og vrenge opp.

Anonymkode: afb51...913

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilder av innsiden selvfølgelig. Heldigvis har dere kvinner rimelig enkel tilgang til innsiden deres da så det er bare å finne frem et speil, et kamera og vrenge opp.

Hvorfor må du tenke koffert...

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ide til en god åpningstekst på sukker. Hva skriver dere? Vil ikke starte med et hei. Har funnet en å skrive til. Han søker en som kan bære sin egen sekk på tur og og har en fin inside. Virker som en gjordnær og hyggelig person utifra profilteksten.

Mitt beste råd er vel å prøve å være seg selv og skrive det som føles naturlig for deg 😊 Da blir samtalen mer ekte også og ikke noe som er "koreografert" av andre 😉 

Anonymkode: 80070...3d1

• Liker 1
Skrevet

Heisann! Endelig fant jeg en turgutt her! :) Profilen din vekka interessen også må jeg jo si du ser veldig kjekk/god ut også. Har du vært på *nevn tursted du kjenner til* /Er du ikke selv turkjent så spør heller f eks om hvor han foretrekker å være på tur og om han pleier å gå fra hytte til hytte i fjellet eller like koselig  å kjøre  bilen ut til marka og slå opp telt og bli der. 

I meldingen etter kan du fortelle mer om deg selv og spørre litt mer private spm som om han har barn/vil ha barn , og om han ønsker å etablere seg med kjæreste i livet nå, eller om det han ønsker er bare en turflørt og selskap 

Anonymkode: 24ab0...18a

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du tenke koffert...

Det er jo ikke innsiden av en koffert jeg tenker på da...

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gud så tragisk humor........ evig singel gutt spotted her ja 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann! Endelig fant jeg en turgutt her! :) Profilen din vekka interessen også må jeg jo si du ser veldig kjekk/god ut også. Har du vært på *nevn tursted du kjenner til* /Er du ikke selv turkjent så spør heller f eks om hvor han foretrekker å være på tur og om han pleier å gå fra hytte til hytte i fjellet eller like koselig  å kjøre  bilen ut til marka og slå opp telt og bli der. 

I meldingen etter kan du fortelle mer om deg selv og spørre litt mer private spm som om han har barn/vil ha barn , og om han ønsker å etablere seg med kjæreste i livet nå, eller om det han ønsker er bare en turflørt og selskap 

Spør om han vil ha barn i meld 2 var vel litt tidelig..?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Spør om han vil ha barn i meld 2 var vel litt tidelig..?

På Sukker bruker uansett dette å fremgå av profilen, man krysser av for om man vil ha barn, ev. hvor lenge det er til man vil ha, om man allerede har barn. Men ellers enig i at melding to er litt tidlig, samtidig som det er en viktig ting å avklare ganske kjapt ettersom det er umulig å kompromisse med en som ikke vil ha barn om en selv ønsker 2-3.

Anonymkode: 620b7...af5

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Sant d.. bedre en hei og hatt en fin dag.? Selv om sistnevnte kan fungere

Om det er slik du vanligvis kommuniserer, så er det det som blir riktig. 
Det er DU som skal skrive en melding, da må den komme fra DEG, ikke haugevis med KG-brukere. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det er slik du vanligvis kommuniserer, så er det det som blir riktig. 
Det er DU som skal skrive en melding, da må den komme fra DEG, ikke haugevis med KG-brukere. 

Det er sant, men det kan høres litt «klipp og lim» aktig ut. Tenker en personlig melding som skiller seg litt ut er en bedre sjangse for å lykkes tenker jeg. Ja må være noe som høres og føles naturligt

Skrevet
På 6.9.2018 den 1.45, AnonymBruker skrev:

Fikk svar som var ganske enkelt hvor han gikk tur, der han bor og i heidne rundt. Ikke noe komemtar på resten av d jeg hadde skrevet. spørsmål tilbake hvor jeg går tur.  Nå er det å holde praten i gang. Føler at hvis en skifter tema så er det mange som ikke svarer.?

Skrevet

Blir fort at det går i en blindvei når en ikke vet om mottakeren er interessert. Blir fort at jeg svarer og legger til gått en kjekkbtur i det siste for å holde meg til tema. Blr kanskje litt kjedelig?

Skrevet

"Vil du se på frimerke-samlingen min?" :fnise:

Ikke trekk det så langt. Vær deg selv!

Anonymkode: b45f0...9cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...