Gå til innhold

Kvinner forfaller fort med alderen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Thyra skrev:

Du snakker som om kvinner og menn i 30-40-åra er oldinger... 😄

Hvor i alle dager har du det fra?

Anonymkode: 62867...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold.

6 timer siden, Thyra skrev:

Uavhengig av kjønnshormoner, en mann på 30-40-50 ser ihvertfall langt mer maskulin ut enn en tenåringsgutt. 

Ja jeg tror nok det er en oppfatning de aller fleste vil kunne si seg enig i.

 

 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Føler nesten annenhver mann i 40 årene han manboobs og ølmage. Ikke særlig tiltrekkende. Menn må bli flinkere til å ta vare på seg selv. Nytter ikke å si at menn eldes som vin og er maskuline hvis du ser ut som et takras.

Er glad for at det er så mange tenåringsgutter på min alder som holder seg godt. Håper ikke de lar seg selv forfalle når de blir eldre *grøss*.

Anonymkode: c96de...92f

Det ville da vært ille om en forfalt allerede i tenårene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette uansett handler om biologi, instinktene våre. Kvinner er fruktbare og attraktive når de er unge. Menn kan få barn i mange år.

Bilderesultat for helen mirren

Bilderesultat for halle berry 2018

Bilderesultat for jane fonda 2018Bilderesultat for julianne moore 2018Bilderesultat for meryl streep

Anonymkode: d2a7a...32c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke kvinnene som forfaller fort. men annonsene og reklamene rettet mot oss handler om "se evig ung ut" , det er vi som er fulle av sminke i media.  og det er vi som må bære frem et barn. det krever mer av en kropp å gå 9 mnd gravid, enn å bare gi en sprut. derfor tror tydeligvis menn, eller liker å tro, at det er kvinnene som forfaller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lest overskriften at kvinner faller fort med alderen. Alle eldes med alderen, både menn og kvinner. Det er helt normalt.

Anonymkode: 73a29...de2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror dette uansett handler om biologi, instinktene våre. Kvinner er fruktbare og attraktive når de er unge. Menn kan få barn i mange år.

Du vet det kanskje allerede, men fruktbarheten synker dramatisk med alderen også hos menn. Etter fylte 40 har den sunket med 30%, så selv om den synker raskere hos kvinner er det slett ikke sant at menn kan få barn helt til de er gamle. Noen få menn kan det. Sædkvaliteten blir dessuten dårligere etter hvert som alderen stiger.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dette uansett handler om biologi, instinktene våre. Kvinner er fruktbare og attraktive når de er unge. Menn kan få barn i mange år.

Bilderesultat for helen mirren

Bilderesultat for halle berry 2018

Bilderesultat for jane fonda 2018Bilderesultat for julianne moore 2018Bilderesultat for meryl streep

Anonymkode: d2a7a...32c

og hvor gamle er disse kvinnene? hadde de vært 80 hadde de sett bra ut, hadde de vært 30 hadde de sett veldig gamle ut. du skriver ikke deres alder. du legger ut bilder av kvinner som har eldes. finn bilder av menn som har eldes og da vel...

dessuten kan rynker komme av at man er for tynn, har røyket mye, vært mye i sol osv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessuten gjør sminke faktisk ofte at man ser eldre ut. rart de selv ikke ser dette. men "feil" sminke gjør deg eldre, og noen typer pudder og brunkremer legger seg på huden på en slik måte at rynker fremheves.

har ei venninne som alltid bruker brunkrem. hun er bare i 20-årene, men hun myser en del, slik at hun får en veldig synlig stripe i pannen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2018 den 18.37, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig hvor dårlig kvinner aldres i forhold til menn.

Se f.eks på Tom Cruise og den tidligere kjæresten hans Rebecca De Mornay

1983:

_ff0109d0-57df-11e7-b50f-ad66c5ec5579.jp

Også i dag:

rebecca-de-mornay-1.jpg

5943e5682100002a0033c8b8.jpeg?cache=box3

 

Selv med et tykt lag med sminke ser altså Rebecca eldgammel ut.

Anonymkode: 1f319...e35

som jeg allerede har skrevet, sminke kan gjøre en eldre. og nei, synes ikke Tom ser veldig ung ut heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2018 den 19.42, AnonymBruker skrev:

Det  er vel noe i det TS hevder. Menn har tykkere og grovere hud som gjør at de ikke får like rynkete og saggete hud. Jeg ser det godt på samboeren min og meg. Han har fortsatt fylde og spenst, mens jeg har blitt mer rynkete og dratt. Så nå er han den vakreste av oss;)

Anonymkode: c1519...928

men menn får porer, dype pløser. i tillegg ser jeg ofte sprengrød hud og det ser ut som de er oppfyllt med vann i ansiktet. og tynt, tynt hår.

Endret av BiancaWhite
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BiancaWhite skrev:

og hvor gamle er disse kvinnene? hadde de vært 80 hadde de sett bra ut, hadde de vært 30 hadde de sett veldig gamle ut. du skriver ikke deres alder. du legger ut bilder av kvinner som har eldes. finn bilder av menn som har eldes og da vel...

dessuten kan rynker komme av at man er for tynn, har røyket mye, vært mye i sol osv..

Vet du ikke hvem disse kvinnelige skuespillerene er? Det er godt voksne kvinner som har passert både 30 og 40 for lenge siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Vet du ikke hvem disse kvinnelige skuespillerene er? Det er godt voksne kvinner som har passert både 30 og 40 for lenge siden.

jo jeg har sett dem, jeg kunne nok tatt meg bryet og googlet filmene jeg har sett dem i, men det gidder jeg ikke. jeg husker ikke navnene deres. er hun siste hun som spilte Cruella De Vill ? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, BiancaWhite skrev:

jo jeg har sett dem, jeg kunne nok tatt meg bryet og googlet filmene jeg har sett dem i, men det gidder jeg ikke. jeg husker ikke navnene deres. er hun siste hun som spilte Cruella De Vill ? :P 

Jeg synes du burde google dem da du vil bli overrasket over alderen deres.

Det er Meryl Streep og hun er 69 år. Har du sett Mamma Mia? Hun er med i begge filmene. Glen Close spilte i 101 dalmatinere. 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg synes du burde google dem da du vil bli overrasket over alderen deres.

Det er Meryl Streep og hun er 69 år. Har du sett Mamma Mia? Hun er med i begge filmene. Glen Close spilte i 101 dalmatinere. 

men da ser de normale ut for alderen. skal 70- åringer se ut som 20-åringer? det hadde vært creepy. tenkt da...70 år gamle damer sammen med 24 år gamle gutter..........

Anonymkode: 87c30...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men da ser de normale ut for alderen. skal 70- åringer se ut som 20-åringer? det hadde vært creepy. tenkt da...70 år gamle damer sammen med 24 år gamle gutter..........

Anonymkode: 87c30...9b9

De holder seg bedre enn flertallet av både menn og kvinner  for å si det slik. Jane Fonda er 80 år og ser bedre ut enn mange 60 åringer. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg synes du burde google dem da du vil bli overrasket over alderen deres.

Det er Meryl Streep og hun er 69 år. Har du sett Mamma Mia? Hun er med i begge filmene. Glen Close spilte i 101 dalmatinere. 

Hun ser da ut som akkurat den alderen hun er...

2 timer siden, Snaskesnusken skrev:

De holder seg bedre enn flertallet av både menn og kvinner  for å si det slik. Jane Fonda er 80 år og ser bedre ut enn mange 60 åringer. 

 

Hun ser da også ut som en 80 åring. Ikke noe eksepsjonelt med noen av de du nevner.

Anonymkode: 1f319...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ser da ut som akkurat den alderen hun er...

Hun ser da også ut som en 80 åring. Ikke noe eksepsjonelt med noen av de du nevner.

Anonymkode: 1f319...e35

Da har ikke du sett mange 70-80 åringer som kan komme med den påstanden. Selvfølgelig ser de bedre ut enn gjennomsnittet av både menn og kvinner! Eller handler dette om noe annet for deg? 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...