Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, nei det er vel kanskje ikke så mye action i dette programmet. :-) :-)

Jeg lurer på om alle vinnerne skal konkurrere i EN finale i London eller om det blir flere semi-finaleprogram? Kanskje jeg heller bør bekymre meg om viktigere ting? som krig og fred og religion og sånt.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet
Skulle vært med fler i alle aldre. Det er jo ikke bare 20-åringer som liker å shoppe. Mange på 50 er både flinke og oppdaterte på stil og mote.

og det skulle vært med menn også

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg lurer på om alle vinnerne skal konkurrere i EN finale i London eller om det blir flere semi-finaleprogram?

Premien i hver episode er en billett til London, så de reiser nok alle sammen :)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg ser på shopaholic og synes det er et ganske interssant program.og det er helt utrolig hva folk ville finne på å kle seg i i jobbintervju oppgaven. ei troppa opp med MINISKJØRT og en singlet... å hjelp....... tror jeg ville løst samtlige oppgaver ganske bra, ikke for å skryte, men jeg kan kleskoder litt bedre enn de fleste damene i programmet.har kanskje med alder og erfaring å gjøre?

Skrevet
. tror jeg ville løst samtlige oppgaver ganske bra, ikke for å skryte, men jeg kan kleskoder litt bedre enn de fleste damene i programmet.har kanskje med alder og erfaring å gjøre?

Har tenkt tanken selv, og tror ikke det har bare med alder å gjøre, flere av jentene der har vært eldre en meg.

• 2 uker senere...
Skrevet

det som er litt interessant er at de har valgt en programleder som hverken greier å si SHOPPE eller KJOLE. Det blir KJÅPPE og SJOLE.... hihi... Kjåppahålikk!

"Dere får nå i oppdrag å kjåppe en sjole til en sjino-deit"

• 2 uker senere...
Skrevet

Syntes programmet var skikkelig tåpelig.

Kjente jeg fikk nesten litt vondt inni meg. :roll:

Gjest en som lurer
Skrevet

Vet noen hvem som vant forresten?

Gjest gjest1
Skrevet
Vet noen hvem som vant forresten?

Hun med svart langt hår som var rødt på tuppene. Hun imponerte ikke! Også det håret..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...