Gjest Gjesta Skrevet 29. mars 2005 #21 Skrevet 29. mars 2005 De har skikkelig sånn ovenfra-og-ned holdning altså. greitt nok de er dommere altså men.... Spesielt han mannen og hun med den stygge sminka. Pia gjør en god figur synes jeg. (Hun med den stygge sminka hadde jeg ALDRI tatt imot klestips fra,...aldri!!)
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2005 #22 Skrevet 29. mars 2005 Spesielt han mannen og hun med den stygge sminka. Pia gjør en god figur synes jeg. (Hun med den stygge sminka hadde jeg ALDRI tatt imot klestips fra,...aldri!!) Pia er best av de tre, uten at det egentlig sier noe som helst
Gjest Madam Felle Skrevet 29. mars 2005 #23 Skrevet 29. mars 2005 De har valgt HELT FEIL dommere, og jeg blir irritert av å se på de :evil: Blir jo også helt feil å sende en person til London, som IKKE har klart å knekke kleskoden. Blir helt oppgitt jeg, og jeg er ingen stor fan av kleskoder, men kan tydeligvis mer enn enkelte av de som er med i det programmet. :-?
MiniMjau Skrevet 12. april 2005 #24 Skrevet 12. april 2005 De var ikke akkurat flinke shoppere de som var med igår!!! Båttur i skjørt og barføtt? Sa de noe om hva slags båttur? Hvis de skal fiske så er det jo kanskje ikke så greitt med bare føtter. Jeg hadde gått for "parkdress" som ho sa. Eneste som duger, du kan jo både bli våt og skitten... Og hvorfor i alle dager skal de ha mc-boots på seg bare fordi de skal på date med en som har motorsykkel?? hallo...
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #25 Skrevet 12. april 2005 Nå så jeg ikke selve presentasjonen av første oppgave, men de har så elendige oppgaver!! Båttur kan jo være HVA som helst. Hadde ledd meg i hjel hvis noen hadde kjøpt knalloransje sydvest Og den andre oppgaven; date med tango-elskende mc-fyr som går på blindern, blææ! Var det ikke plass til en stereotype til der.... (Hvilken idiot setter seg på motorsykkel uten motorsykkel-klær) Får dessuten fnatt av mannen i panelet, han er så ekkel. Men tydeligvis båtvant Hun blonde er også bare fæl, får sitroner til å virke søte. Men ellers så synes jeg dette er akkurat passe hjernedød underholdning
MiniMjau Skrevet 12. april 2005 #26 Skrevet 12. april 2005 Ja, han hadde tydeligvis vært på en båttur i fjor sommer ja! Hadde jeg vært med hadde jeg kjøpt ordentlige støvler og en knall oransje redningsvest!!! hahaha!!! men båttur kan jo være så mangt da. Skulle de ro rundt i en liten jolle, eller skulle de ut i en fancy yacht, skulle de fiske, eller skulle de bare tøffe rundt...??
Cupcake Skrevet 13. april 2005 #27 Skrevet 13. april 2005 Er ganske skuffet over både norske Motepolitiet, og Shopaholic! Motepolitiet kan ikke sammenlignes med den engelske med Trinny og Susannah. Huff a meg!
blå Skrevet 15. april 2005 #28 Skrevet 15. april 2005 Syns dommerene er helt forfærdelige. Men mange av deltagerene er kjempeflinke og har kul stil. Men de dommerene????HALLO.....ingen av de er med å gjøre et program....tror tv3 burde funnet noen bedre.
Tusseline Skrevet 15. april 2005 #29 Skrevet 15. april 2005 Uff, ja. Programmet er teit! Og en ting jeg har stusset over: Hvorfor heter det egentlig "Shopaholic"? Dette er en "sykdom", og det er ikke det programmet går ut på, sant? Den tittelen hadde egnet seg bedre for et dokumentarprogram der de evt. tar opp mennesker som er shoppeholikere. Arg, jeg blir så frustrert!
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2005 #30 Skrevet 19. april 2005 Uh, var det noen som så gårsdagens program? Ikke bare er programlederne elendige, deltakerne var også kjempedårlige i går. Ponchoen til hun som gikk ut først, var bare skremmende... Og knallturkis i bryllup..akk (for å ikke nevne håret). Men det som irriterte meg mest var at Tv3 avslørte vinneren før siste reklame-pause :evil: Vinneren hadde en veldig gjenkjennelig latter... Mandag og torsdag er en så innarbeidet tv-dag for meg at jeg ikke klarer å la være å se på dette heller.. Også er det jo litt underholdende..
Windy Skrevet 19. april 2005 #31 Skrevet 19. april 2005 Må liksom se på det jeg også... Kan jo være jeg plukker opp noen tips? Dessuten så er det fascinerende å se på de merkelige dommerene, det virker dessuten som om han mannlige dommeren aldri snakker til Pia når de diskuterer :klø:
Windy Skrevet 19. april 2005 #32 Skrevet 19. april 2005 Og forresten så var den ponchoen helt forferdelig
melina Skrevet 19. april 2005 #33 Skrevet 19. april 2005 Irriterende program, men allikevel ser jeg på det Det som irriterer meg er at alle handler i de samme butikkene. Tydelig at de har bestemte butikker de må gå i..
Arwen Skrevet 19. april 2005 #34 Skrevet 19. april 2005 Irriterende program' date=' men allikevel ser jeg på det Det som irriterer meg er at alle handler i de samme butikkene. Tydelig at de har bestemte butikker de må gå i..[/quote'] Vet med en som har vært med (ikke vært på TV enda) og de får lister over butikker de må handle i til hver oppgave.
Gjest seroxata Skrevet 20. april 2005 #35 Skrevet 20. april 2005 så det for første gang i går.. ble positivt overrasket faktisk! var jo artig jo!
Gjest Catwoman Skrevet 20. april 2005 #36 Skrevet 20. april 2005 så det for første gang i går.. ble positivt overrasket faktisk! var jo artig jo! og hun som vant, det er sånn jeg innbiller meg litt at du er Seroxata (og Spidey og forsåvidt). Litt som type og utseende, er det helt på jordet?
Gjest seroxata Skrevet 20. april 2005 #37 Skrevet 20. april 2005 og hun som vant, det er sånn jeg innbiller meg litt at du er Seroxata (og Spidey og forsåvidt). Litt som type og utseende, er det helt på jordet? Hehehe, du er nok ikke så langt fra sannheten... eller, vi så vel mer slik ut før, men jeg må innrømme at jeg har en del fellestrekk i stilen ja :oops:
MiniMjau Skrevet 26. april 2005 #39 Skrevet 26. april 2005 Hva skjedde igår??? Fikk det ikke med meg!
blå Skrevet 27. april 2005 #40 Skrevet 27. april 2005 Skjedde og skjedde....Linda vant. Kjempesøt jente og hun har en kul stil (vet faktisk hvem hun er....). Ellers var det med ei som var litt mer voksen i går. Husker ikke alderen, men hun var ikke i 20-åra. Og det var kult syns jeg. Skulle vært med fler i alle aldre. Det er jo ikke bare 20-åringer som liker å shoppe. Mange på 50 er både flinke og oppdaterte på stil og mote.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå