Gjest thonelise Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Hadde jo premiere iaften må vite. Hva syns dere? Jeg er stor fan av Pia så jeg var skuffet over at hun ikke holdt en høyere profil her Men mer saklig, hadde lyst til å melde meg på men oppdaget at det nok er vanskeligere enn man skulle tro. De måtte bl.a ha kjennskap til hvor de finner billig tøy i Oslo! Lurer på hvordan det skal gå i finalen, de færreste er vel kjent med hvor UFF ligger i London vel? :klø:
Gjest Porselen Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 Jeg for min del ble sittende med en følelse av at dette var en parodi på noe annet? Platt, hadde kanskje vært bedre med flere deltakere? Jeg kommer ikke til å se dette flere ganger.
MiniMjau Skrevet 15. mars 2005 #3 Skrevet 15. mars 2005 Ja, dette ble for platt og kjedelig. Dommerpanelet minnet meg om Bill.mrk bryllup-"psykologene" i måten de slengte ut kommentarene sine på. Litt for regissert og planlagt. Pia hadde jeg lave forventninger til også og hun innfridde.... Hvem var han mannlige dommeren? Ikke spesielt gøy eller underholdende for oss seerne synes jeg. Hvorfor greier aldri nordmenn å lage underholdende programmer i denne genren? Se også på det norske Motepolitiet! Herregud, det er jo en pinlig affære. I Trinny og Susannahs "What Not To wear" så lærer du jo faktisk teori også, hva du kler hvis du har stor rompe, smal midje, korte ben osv. Det lærer du ikke no av i den norske versjonen, og det var noe av det jeg likte best ved den engelske versjonen.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #4 Skrevet 15. mars 2005 Hvorfor greier aldri nordmenn å lage underholdende programmer i denne genren? I Norge bor det 4.5 millioner. I uk 60 millioner og usa 290 millioner, med andre ord litt flere å velge mellom når det kommer til programledere.
blå Skrevet 15. mars 2005 #5 Skrevet 15. mars 2005 Hjelpe meg for en gjeng?????? Her snakker folk om hvor kjedelige Katrine Sørland og Motepoletiet er........men hva er dette?????Tausere og blassere dommere måtte de ha lett lenge etter.........De virka jo nesten uinressert i hele programmet. Ble helt paff av de dommerene......og de snakket om "snert".....hjelpe meg, de aner ikke hva det betyr. Lurer på hvordan det skal gå i finalen, de færreste er vel kjent med hvor UFF ligger i London vel? :klø: I London trenger du ikke UFF, der er det markeder på hvert hjørne og de sleger second hand i motebutikkene (F.eks TOP SHOP)
LilleBille Skrevet 15. mars 2005 #7 Skrevet 15. mars 2005 Det var premiere i går ja' date=glemte det jeg:( .. ser ut som om du ikke gikk glipp av noe
MiniMjau Skrevet 15. mars 2005 #8 Skrevet 15. mars 2005 Så hadde de sånne "shoppe-case": "du skal på middag med svigers", så fikk de 600,- som de skulle handle klær for. Etterpå var det "vinterball" og de fikk 1100,- og skulle shoppe bruktklær. Så var det også en mote-quiz. De filmet inn i klesskapet til Linda Johansen, så skulle deltakerne gjette hvem som eide klesskapet(dvs det var et helt kles-rom).
Fat Sally Lee Skrevet 15. mars 2005 #9 Skrevet 15. mars 2005 Hvorfor greier aldri nordmenn å lage underholdende programmer i denne genren? Se også på det norske Motepolitiet! Herregud, det er jo en pinlig affære. Uff ja, jeg ble rett og slett flau over kvaliteten på det norske motepolitiet, og likeens med Shopaholic. Men nordmenn har da laget noe som er bra. Jeg digger den norske versjonen av homsepatrulien! Og de begynte heller ikke så bra, men tok seg kraftig opp. Jeg bare håper motepolitiet og shopaholic går samme veien - for jeg elsker konseptene!
Gjest Melk Skrevet 15. mars 2005 #10 Skrevet 15. mars 2005 Dette var vel et av de mer tafatte programmene jeg har sett. Panelet var jo heelt fjerne.
Gjest Coral Skrevet 15. mars 2005 #11 Skrevet 15. mars 2005 Enig i at dette ikke var spesielt bra. Hadde på forhånd ikke så høye forventninger, men likevel.. De dommerne virket, som en annen skrev over, som lite engasjerte og interesserte! Men noen av antrekkene de fant var fine syns jeg.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 15. mars 2005 #13 Skrevet 15. mars 2005 Det jeg reagerte på var at ingen oppsøkte H&M.. Da de trengte øredobber og smykker og enkle topper og annet assesoir for nesten ikke noe penger. Jeg ville løpt dit med en gang, og det kryr jo av H&M i Bogstadveien.. Men kanskje det var billigshopping med restriksjoner..? :-?
vilde Skrevet 15. mars 2005 #14 Skrevet 15. mars 2005 Tamt program!!! Det var rart med H&M ja, alle var jo på stort sett de samme butikkene, så de hadde vel fått vite hvor de skulle gå.
Huldra:) Skrevet 16. mars 2005 #15 Skrevet 16. mars 2005 Det dårligste jeg har sett... EVER!!! Satt bare og
Jellyfish Skrevet 16. mars 2005 #16 Skrevet 16. mars 2005 Skikkelig hjernedødt program! Etter å ha sett den norske versjonen av f.eks motepolitiet så hadde jeg jo ikke så store forventninger akkurat, men kommer nok ikke til å se på dette mer nei!
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2005 #17 Skrevet 18. mars 2005 Litt tamt ja...og Pia H. egnet seg ikke så veldig som dommer, nei...Men, men - mulig jeg tar en titt neste mandag også - de var jo ganske flinke til å finne antrekk da! K
Gjest Lille Solstråle Skrevet 28. mars 2005 #18 Skrevet 28. mars 2005 Jeg var borte i påsken og tok opp programmet forrige mandag, men da jeg så det i dag hadde de siste fem minuttene falt ut! :veldigsur: Så derfor, hvem vant av de tre? De skulle velge 17. maiantrekk, og det sto mellom hun mørke, hun rosa og hun sossen....
Gjest TomKrus Skrevet 28. mars 2005 #19 Skrevet 28. mars 2005 Jeg var borte i påsken og tok opp programmet forrige mandag, men da jeg så det i dag hadde de siste fem minuttene falt ut! :veldigsur: Så derfor, hvem vant av de tre? De skulle velge 17. maiantrekk, og det sto mellom hun mørke, hun rosa og hun sossen.... Rosa så jeg på forsiden av se&hør..
MiniMjau Skrevet 29. mars 2005 #20 Skrevet 29. mars 2005 Hvorfor sier de hele tiden "ja, jeg tror vi har sett nok vi. Har vi ikke?" HERREGUD, har de ingen annen replikk?? De har skikkelig sånn ovenfra-og-ned holdning altså. greitt nok de er dommere altså men.... ja, var vel ikke akkurat afterski-klær da med jeans og høye støveletter. Jeg går på afterski med svett genser, tykk skibukse og skiskoa, ikke noe pynte-pynt der nei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå