Gå til innhold

Hvor mange kjøper du julegave til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I år blir det til mann og 2 barn, mamma, kanskje eks stefar om han skal feire med oss, lillebror m samboer, svigermor og svigerfar, 2 svogere og en svigersøster, nevø, mormor, 2 venninner. Så.. ca 13 julegaver 

Anonymkode: a7ce5...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer ❤️ Mor far og søsken får en julekurv med mat mat/vin og blomst. 

Tantebarn får hjemmestrikk og venner får julekort. Naboen som brøyter veien får sin flaske Wiskey. 

Firbeinte venner får godis egnet for de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøper til hverandre, våre tre barn, foreldrene våre, våre søsken m/partnere, våre fem nevøer/nieser og min beste venninne, så til sammen 18 mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 nieser, svigermor og svigerfar, mamma og pappa, besteforeldre på begge sider, 4 søsken og 4 svigerinner, noen onkler og tanter :) 

Anonymkode: c66a7...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mange 😯 Egne barn, stebarn, min beste venninne, mannen, foreldrene mine, broren min, svigerforeldre og familie i USA. Sikkert tjue personer til sammen 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mange. Min familie, mor og stefar, far (stemor) og søsken. Mannen sin familie, mor, far, bestemor og søsken. Og min mann.

Også blir det noen som får en oppmerksomhet, har ikke helt tellingen på hvor mange det er. 

Helst skulle vi ha droppet julegaver, men syntes det er veldig vanskelig. Julegavepresset er stort, så selvom vi ikke har som vane å bruke store summer på julegaver så koster det likevel endel penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 stk, min familie, mannens famile, våre unger og til mannen + noen få venner og venners barn. 

 

Anonymkode: ecc9e...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
På 5.9.2018 den 9.43, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper til 17 og det er kun familie.

Anonymkode: 13fcf...479

Absolutt ingen. Feirer ikke jul heller. Setter over en slant til mindreårige i familien en gang i året, gjerne rett før sommerferien. Det er det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen. Samboer og jeg ble enige om å heller bruke penger på en reise og opplevelser sammen :-) Vi har ærlig talt nok ting... Samme med familien, vi skal på konsert eller weekentur sammen ❤️

Svigerfamilien er litt mer materialistiske, så de gjør narr av dette, og hadde blitt fornærmet om vi foreslo noe slikt, så de må få gaver (men det skal samboer ordne). 

Anonymkode: 2873e...5e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i September

 

Kan man ikke vente til ihvertfall November før man begynner med jule ting?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 personer, men fem av dem er par som får gave sammen, så det blir 23 gaver. De som får gaver er foreldrene våre, søsken, nieser og nevøer, fadderbarn og seks venner. Skulle gjerne slanket litt på vennegavene. Blant mine gamle venner bestemte vi oss for å slutte med gaver for noen år siden, men på hans side er det noen som fremdeles henger igjen. 

Anonymkode: 583ae...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pargave til foreldrene mine med partnere, gaver til søsknene mine (3stk) og til samboer 😊

Anonymkode: d2bcd...4a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 voksne og 3 barn. Familien min + kjæresten min og hans foreldre 

Anonymkode: f4aec...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2018 den 15.13, Eugene Onegin skrev:

Vi er i September

 

Kan man ikke vente til ihvertfall November før man begynner med jule ting?

Det finnes faktisk de som må begynne tidlig, grunnet økonomi for eksempel, alle har ikke råd til å kjøpe julegaver til 10 stk ++ i desember.

Anonymkode: 13fcf...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2018 den 15.13, Eugene Onegin skrev:

Vi er i September

 

Kan man ikke vente til ihvertfall November før man begynner med jule ting?

La være å lese trådene da vel

Anonymkode: ad323...714

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...