AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #41 Skrevet 6. september 2018 Må vi virkelig ha noe å spise på et foreldremøte? Aldri skjønt poenget med det. Anonymkode: 49d61...d19
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #42 Skrevet 6. september 2018 14 timer siden, Arkana skrev: Jeg regner med at de, som hos oss, bytter på hvem som tar med hva. Denne gangen var det jenteforeldrene som tok med bakst, neste gang er det motsatt. Heldig. Slik er det ikke her. Bakelister med MØDRE som skal bake 🙄 Anonymkode: 875ac...62f
Gjest Kritt Skrevet 6. september 2018 #43 Skrevet 6. september 2018 Jeg skjønner ikke vitsen med at det skal være utstrakt servering på et foreldremøte, og i hvertfall ikke at det må være hjemmebakst som travle foreldre skal stå for. Skal det være servering så holder det lenge med kaffe og Twist.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #44 Skrevet 6. september 2018 Denne praksisen med at man skal måtte bake til foreldremøte hadde jeg stemt mot altså. Tipper det er flere av foreldrene som er misfornlyde med denne løsningen. I alle fall om listen legges til at det skal bakes. Det burde i så fall vært påpekt at twist, nøtter, en kjekspakke holder! Man baker jammen mye i løpet av et år særlig med flere barn, til dugnader, 17 mai, juleavslutning, FN-dagen osv osv. Så til foreldremøtene hadde jeg nekta Anonymkode: a6499...b4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå