AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #21 Skrevet 5. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men fordi om du ikke har småbarn hjemme som kan det jo være andre har det? Eller har vansker med å finne barnevakt? Kanskje møtet er midt i leggetiden for småsøsken? Du virker veldig egenstentrert som mener at fordi du har lyst å dra ut møtet så bør det passe alle andre. Anonymkode: e41b8...e74 Jeg har tvillinger på 10 mnd men det er noe helt annet enn når mine tre tenåringer var i barneskolealder. Har ingen planer om å dra ut møtet. Hvor får du det fra? Har faktisk aldri stilt et spørsmål høyt på disse foreldremøtene de 16 årene jeg har vært mor ☺ men jeg er positiv til at vi har de uansett Ts Anonymkode: e4992...64e 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #22 Skrevet 5. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri hørt om servering på foreldremøter, i løpet av mine 8 år som foreldre til skolebarn. Anonymkode: 1f82d...c3b Jøss, det er jo ganske så vanlig! Her har vi bakelister, der alle foreldre må bidra en eller annen gang. Anonymkode: 875ac...62f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #23 Skrevet 5. september 2018 Hvis du har lyst til å bake noe, liker de fleste boller, muffins, sjokoladekake i langpanne, gulrotkake eller brownies. Anonymkode: c2a1e...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #24 Skrevet 5. september 2018 Kanelsnurrer 😍😍 Anonymkode: 70da5...87f
-jk- Skrevet 5. september 2018 #25 Skrevet 5. september 2018 (endret) Om jeg får velge fritt; eplekake Av det på listen; frukt. Endret 5. september 2018 av -jk-
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #26 Skrevet 5. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men fordi om du ikke har småbarn hjemme som kan det jo være andre har det? Eller har vansker med å finne barnevakt? Kanskje møtet er midt i leggetiden for småsøsken? Du virker veldig egenstentrert som mener at fordi du har lyst å dra ut møtet så bør det passe alle andre. Anonymkode: e41b8...e74 Ikke et sted har hun skrevet noe som får det til å virke som om hun drar ut tiden. Herregud Anonymkode: f2f2c...1b9 2
Gjest BearMama Skrevet 5. september 2018 #27 Skrevet 5. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for mange fine tips. Det er ikke jeg som finner på at vi må ha med mat altså 😊 alle jenteforeldre skulle ha med noe å bite i og alle gutteforeldre skulle ha med kaffe og te. Ts Anonymkode: e4992...64e Dette synes jeg var litt diskriminerende.... Som om at jentene skal representere bakst liksom 🐒
T-Rex Skrevet 5. september 2018 #28 Skrevet 5. september 2018 3 hours ago, T-Rex said: Cognac. Eller aller helst en god armagnac. Det er kanskje like greit at jeg ikke fikk barn.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #29 Skrevet 5. september 2018 Bodde noen år i Frankrike. Der fikk vi vin på foreldremøtene. Anonymkode: fbdaa...4bd 5
Arkana Skrevet 5. september 2018 #30 Skrevet 5. september 2018 Her serveres det ingenting på foreldremøtene på skolen. I barnehagen settes det fram kaffe, frukt og kaker, men det er nesten ingen som spiser så det er ganske bortkastet. Jeg ville ikke lagt for mye i det, en pakke kjeks eller to holder.
Arkana Skrevet 5. september 2018 #31 Skrevet 5. september 2018 29 minutter siden, BearMama skrev: Dette synes jeg var litt diskriminerende.... Som om at jentene skal representere bakst liksom 🐒 Jeg regner med at de, som hos oss, bytter på hvem som tar med hva. Denne gangen var det jenteforeldrene som tok med bakst, neste gang er det motsatt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #32 Skrevet 5. september 2018 Hos oss får elever på eldre klassetrinn mulighet for å selge pizzasnurrer, kaker, kaffe og saft til inntekt for skoletur. De lager bare til er bord utenfor døra og så kjøper man på vei inn 😊 Mindre arbeid på klassekontakter og penger i kassa til elevene. Vinn vinn! Anonymkode: 02e0d...b7e
Filifjonkamor Skrevet 5. september 2018 #33 Skrevet 5. september 2018 Skulle jeg tatt med noe så hadde jeg tatt med frukt
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #34 Skrevet 5. september 2018 Attåt til kan du servere smør på flesk. (Unnskyld, måtte bare). Anonymkode: fbdaa...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #35 Skrevet 5. september 2018 1 time siden, BearMama skrev: Dette synes jeg var litt diskriminerende.... Som om at jentene skal representere bakst liksom 🐒 Det rulleres på 👍 Ts Anonymkode: e4992...64e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #36 Skrevet 5. september 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos oss får elever på eldre klassetrinn mulighet for å selge pizzasnurrer, kaker, kaffe og saft til inntekt for skoletur. De lager bare til er bord utenfor døra og så kjøper man på vei inn 😊 Mindre arbeid på klassekontakter og penger i kassa til elevene. Vinn vinn! Anonymkode: 02e0d...b7e Her var det alles jobb og ikke klassekontaktene spesifikt. Ts Anonymkode: e4992...64e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #37 Skrevet 5. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Attåt til kan du servere smør på flesk. (Unnskyld, måtte bare). Anonymkode: fbdaa...4bd Haha stod attåt i mailen vi fikk 😀 Ts Anonymkode: e4992...64e
Gjest BearMama Skrevet 5. september 2018 #38 Skrevet 5. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det rulleres på 👍 Ts Anonymkode: e4992...64e Ok 😊
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #39 Skrevet 5. september 2018 Orker du pizzasnurrer- er jo det luksus for de andre! Nam nam:) smøre på rundstykker - med feks brie og skinke. Jeg hadde med det en gang- ble populært😊 kanelsnurrer! Anonymkode: 895a9...cde
visp Skrevet 5. september 2018 #40 Skrevet 5. september 2018 Jeg takker ikke nei til en rekebaguett:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå