AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Hva ville du helst fått å spise hvis du skulle gå på foreldremøte fra kl 17.30-19.30 en kveld? Frukt, baguetter, sjokolade, pizzasnurrer, boller, nøtter? Anonymkode: e4992...64e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Napolionskake. Anonymkode: 1f82d...c3b 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 Oppskåret frukt eller kanskje noe ala pizzasnurrer.. Noe flere skulle vært bedre på er å ordne drikke til de som ikke drikker kaffe. Man kan jo ta med drikke selv da, det gjør jeg, men føler man er litt uttafor. Anonymkode: f6639...0d0 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Boller, men generelt synes jeg det er merkelig (og irriterende) at skolene tilsynelatende tror at voksne folk ikke kan være på møte en time eller to uten at det må mases med kaffe og kaker.Ville heller hatt det fort overstått. Hilsen trebarnsmor. Anonymkode: 12c07...ff2 17
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppskåret frukt eller kanskje noe ala pizzasnurrer.. Noe flere skulle vært bedre på er å ordne drikke til de som ikke drikker kaffe. Man kan jo ta med drikke selv da, det gjør jeg, men føler man er litt uttafor. Anonymkode: f6639...0d0 Er kaffe/te de skal ta med. Jeg er en av de som har ansvar for å ta med noe å bite i. Har tilfeldigvis fri idag så tenkte kanskje å ta med litt mer enn bare kjeks og sjokolade. Ts Anonymkode: e4992...64e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 Noe frukt og nøtter hadde jeg nok vært takknemlig for, men ellers har jeg ikke behov for å spise noe på sånne møter. Setter pris på å få kaffe eller te. Anonymkode: 663ae...98b 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Boller, men generelt synes jeg det er merkelig (og irriterende) at skolene tilsynelatende tror at voksne folk ikke kan være på møte en time eller to uten at det må mases med kaffe og kaker.Ville heller hatt det fort overstått. Hilsen trebarnsmor. Anonymkode: 12c07...ff2 Det handler vel heller om at folk kommer rett fra jobb og ikke rekker middag. Uansett dette er på ungdomsskoletrinnet. Jeg er hvertfall litt mindre stresset nå enn når jeg hadde små barn så har ikke behov for at møtet skal være over så fort som mulig. Synes det er bra at man får mulighet å treffe foreldre til de andre i klassen. Ts Anonymkode: e4992...64e 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #8 Skrevet 5. september 2018 Pizzasnurrer og frukt hadde satt veldig stor pris på det. Anonymkode: fd4e7...925 3
Muskath Skrevet 5. september 2018 #9 Skrevet 5. september 2018 Hadde vært godt med litt frukt og nøtter synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #10 Skrevet 5. september 2018 Boller, pizzasnurrer, rundstykker eller lignende hadde jo vært på den ene siden toppers, hvis jeg ikke hadde spist middag. Men: egentlig ville jeg ønsket null servering, minst mulig servering. En kaffekopp holder. Neste år er det kanskje min tur, og jeg ønsker ikke å komme med pizzasnurrer og pai til hele klassen, jeg vil i så fall sikkert bidra med safarikjeks og druer. For å rekke til et møte på skolen kl 17.30, har jeg enten spist middag med barna først, eller jobbet lenge og kommet direkte, og da vil jeg jo ta høyde for at det blir dårlig med middag den dagen, og spise noe på veien/spise ekstra sen lunsj i kantina eller noe. Jeg vil aldri forvente erstatning for middag i en slik setting. Anonymkode: fbdaa...4bd 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #11 Skrevet 5. september 2018 Før Kl 17.30 får folk klare å få i seg mat selv. Dere trenger ikke kompensere for middag. Jeg stemmer for det enkleste for arrangørene kaffe, twist og litt nøtter, det krever ikke stort med forarbeid Anonymkode: a6499...b4f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #12 Skrevet 5. september 2018 Aldri hørt om servering på foreldremøter, i løpet av mine 8 år som foreldre til skolebarn. Anonymkode: 1f82d...c3b 1
Summ Skrevet 5. september 2018 #13 Skrevet 5. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri hørt om servering på foreldremøter, i løpet av mine 8 år som foreldre til skolebarn. Anonymkode: 1f82d...c3b Det hørtes kjedelig ut. Her er det servering både på skole og barnehage 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #14 Skrevet 5. september 2018 Kaffi og sjokolade så er jeg happy Anonymkode: 0da16...9a0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #15 Skrevet 5. september 2018 Vi har også servering på disse møtene. Jeg synes det er stress å først ordne middag til barna hjemme før jeg haster i vei og må ordne ting å spise til de voksne på foreldremøter. Burde holdt lenge med bare kaffe/te/drikke. Jeg setter pris på enkle ting som en kan ta i hånda og som ikke blir mye søl. Tørre ting (ikke f.eks. druer med steiner i, eller vannmelonskiver som renner og hva skal man gjøre med skallet?). Ikke ting som knaser høyt når man tygger. Jeg har et lite lager med twistposer el.l. som jeg kjøper når det er salg innimellom. Pleier å raske med meg en av disse fra kjelleren. Til oss som spiser hjemme og bare vil ha noe søtt til kaffen... Anonymkode: 430ab...9ea 1
T-Rex Skrevet 5. september 2018 #17 Skrevet 5. september 2018 (endret) Cognac. Eller aller helst en god armagnac. Endret 5. september 2018 av T-Rex 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #18 Skrevet 5. september 2018 Vann, kaffe/te og en skål Twist. Men det siste er ikke nødvendig altså, men blir glad hver gang barnehagen her har en skål med Twist. Alle sitter å kikker helt til noen tar den første, å da går det ikke lang tid før skåla er tom. Anonymkode: badf5...a91 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #19 Skrevet 5. september 2018 Takk for mange fine tips. Det er ikke jeg som finner på at vi må ha med mat altså 😊 alle jenteforeldre skulle ha med noe å bite i og alle gutteforeldre skulle ha med kaffe og te. Ts Anonymkode: e4992...64e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #20 Skrevet 5. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det handler vel heller om at folk kommer rett fra jobb og ikke rekker middag. Uansett dette er på ungdomsskoletrinnet. Jeg er hvertfall litt mindre stresset nå enn når jeg hadde små barn så har ikke behov for at møtet skal være over så fort som mulig. Synes det er bra at man får mulighet å treffe foreldre til de andre i klassen. Ts Anonymkode: e4992...64e Men fordi om du ikke har småbarn hjemme som kan det jo være andre har det? Eller har vansker med å finne barnevakt? Kanskje møtet er midt i leggetiden for småsøsken? Du virker veldig egenstentrert som mener at fordi du har lyst å dra ut møtet så bør det passe alle andre. Anonymkode: e41b8...e74 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå