Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kort fortalt har gått med en ekkel følelse om at noe ikke stemmer siden april.. dette har gnagd og eg har spurt min kone flere ganger om det er noe. Om det er noen andre eller noen som gir hun oppmerksomhet som ikke er forenlig med måten vi skal ha det i vårt forhold! Hun har sagt nei hver gang og presisert eg er mannen i hennes liv og hennes største kjærlighet. En dag så fikk skikkelig vondt inni meg og logget inn på hennes Snapchat har aldri snoket eller gjort slikt tidligere. Det gikk nøyaktig 1 minutt fra eg logget inn til det kom spørsmål fra en jobb kollega KÅT? (Akkurat der og da hørte eg mitt hjerte i grus)

Eg svarte 

Ja! han fulgte opp med Våt?og møtes? På dette tidspunktet merket min kone at hun var blitt logget ut og logget seg inn og byttet passord på Snapchat og alt annet og slettet Tlf logg og alle meldinger fra han. Etter dette har eg funnet ut at det er gått i overkant av 1600 snapper imellom dei på kun 1 mnd fra Snapchat loggen, da den kun går 1 mnd tilbake i tid. Kona sier det kun har vært fjas,jobb relatert,innimellom har det vært komplimenter, Slik som han har lyst på hun, at hun er pen osv. Min kone hevder hardnakket at det aldri har vært griseprat fra noen av dei,han gav hun oppmerksomhet og hun følte seg sett og noen hørte hun. Eg vet dei har hatt Noe kontakt i ettertid samt dei har truffet hverandre. Eg har også pratet med han men han nekter for alt bare påstår det har gått noen grisesnapper imellom dei og han beklager. Og har aldri rørt hun. Spør eg han nå svarer han bare den saken er vi ferdige med ingenting har skjedd.

Denne tiden har hun jobbet lengre skift og har flere ganger reist på jobb midt på natten noen timer. Etter eg fant ut har hun ikke jobbet sent eller vært på jobb på nattestid. 

Vi har 3 unger sammen og eg aner ikke hvordan eg skal håndtere dette. Eg har forgudet den dama siden eg var 16år hun er alt for meg. 

Vi har det ikke lett nå eg føler det er mer å vite! hun seier alt er lagt på bordet. Dei har hatt kontakt i ca 1,5 mnd og det har kun vært på snap ingenting seksuelt har skjedd. Men eg klarer ikke å la være å tenke at noe mer har skjedd det river i hele kroppen min, spiser knapt og sliter med søvnen. Da dette kverner konstant i hodet mitt og eg føler fremdeles på en uro. 

Eg har vært på nippet til å gå flere ganger da dette bare er helt forferdeligt. Men lar tvilen komme hun enn tilgode. Eg har prøvd å være forståelsesfull tilbudet om fripass og en tilgivelse ligger klar på bordet hvis hun skulle komme med den fulle sannheten, det at eg ikke vet med sikkerhet hva som har skjedd tærer. Det eneste eg vil er at hun skal være ærlig med meg. 

Eg har foreslått en polygraf test for å fjerne mine mistanker slik at man kan begynne å reparere forholdet igjen. Men kona svarer hun vil gjøre Alt annet enn den testen, hun seier hun vil gi meg resten av livet sitt for å bevise at eg kan stole på henne. 

Eg har alltid tenkt: lukter det dritt og ser ut som dritt så ja da har du nettopp smakt på dritt.

Står eg med dritt opp til nesetuppen uten å merke det?

Anonymkode: b1479...7e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo tydelig at kona di har vært utro... og ja, SEXUELT! 

Du får velge selv. Du kan være naiv eller du kan stå opp som en mann! Hadde jeg vært i dine sko, hadde dette blitt slutt på HER og NÅ! Ingen tvil. Man lever en gang, og at du lar en kvinne styre livet ditt på denne måten er bare trist.

Anonymkode: db0a3...5f4

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker at det er lurt å se fremover. Prøv å tilgi og hjelp hverandre til å komme over dette. Det virker grusomt og forferdelig nå, men mange opplever tilsvarende situasjon og det er fullt mulig å komme gjennom det. Lykke til.

(Ps. ikke lytt for mye til tenåringsjentene her inne)

Anonymkode: 3e24e...4fe

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eg har foreslått en polygraf test for å fjerne mine mistanker slik at man kan begynne å reparere forholdet igjen. Men kona svarer hun vil gjøre Alt annet enn den testen, hun seier hun vil gi meg resten av livet sitt for å bevise at eg kan stole på henne. 

Eg har alltid tenkt: lukter det dritt og ser ut som dritt så ja da har du nettopp smakt på dritt.

Det at hun nekter å ta den testen taler ikke akkurat til hennes fordel. Har hun noen god forklaring på hvorfor hun ikke vil ta den? 

Anonymkode: cb881...a3a

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke en rettsak det er snakk om her. Spørsmålet er om dere vil satse fremover. Ikke heng deg opp i hva som har skjedd, eller ikke skjedd. Se fremover.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at hun nekter å ta den testen taler ikke akkurat til hennes fordel. Har hun noen god forklaring på hvorfor hun ikke vil ta den? 

Anonymkode: cb881...a3a

En slik test er ikke pålitelig for fem flate øre. Det er mulig å påvirke resultatet av den og det er også derfor at resultater av en slik test aldri vil være sett på som bevis i rettsystemet. Feks, kan man få positivt utslag på at man har gjort noe om man har fantasert om å gjøre den handlingen uten å ha gjort den fysisk. Jeg skjønner godt at hun ikke vil ta en slik test, jeg hadde også nektet, og jeg har helt rent mel i posen. 

Til TS, jeg skjønner at du er skeptisk, men hva om din kone sier sannheten? at det har vært noen meldinger som har gått, uten at det har vært fysisk seksuell kontakt? Det å fantasere om noe og det å gjennomføre det er ikke alltid synonymt. men uansett så vet du best hva du vil leve med eller ikke, og alfa omega er at dere kommuniserer om dette. Ingen her på forumet kan komme med en løsning på denne situasjonen, ei heller se hele perspektivet siden mange her har ett bias når det kommer til utroskap og tenderer mot å se ting kun i svart/hvitt. Vi er alle forskjellige, og vi har egne personlige grenser for hva vi vil kalle for utroskap. 

Anonymkode: 03e9a...0f8

• Liker 1
Skrevet

Ja hvis han fulgte opp kåt og våt spørsmålet med møtes? så har de nok hatt en affære, men det KAN også være at han prøver å pushe og hun holder det til tekstflørt og ville ledd bort spørsmålet til han, så egentlig ingen bevis for fysisk utroskap men jeg hadde helt klart syntes det som har kommet frem og med sikkerhet har skjedd og er innrømt hadde gjort like vondt for det!

Min mann hadde også sexteksting forhold med ei over tid og jeg ga han en ny sjanse men det har vært så smertefullt og gå forholdet elendig kvalitet i mer enn et år , ingenting var normalt eller genuint fint og trygt mellom oss igjen, og nå to år senere preger det fortsatt mine følelser og tidvis forholdet mtp mistillit, kontroll og restriksjoner. Jeg kan aldri i ha helt tillitt til han igjen men prøver å forsone meg med at man ikke nødvendigvis legger så mye seriøst i en nettflørt for spenning.  Man KAN elske sin partner like høyt for det, men det er allikevel ikke akseptabelt , det er jo utroskap, og det er ikke sjeldent jeg føler at jeg bare burde gått fra han den gang og spart meg for den konstante smerten året sammen etterpå og den tidvis smerten som fortsatt slår meg. 

Hvis du kjenner at du alltid vil være usikker på hun og tilliten er ødelagt så er det bedre å gå. 

Og det at hun nekter løgndetektortest hadde sagt sitt for meg, da har hun mer å skjule.  

Anonymkode: 90201...c12

• Liker 1
Skrevet

Nå er det ikke vanlig å ta løgndetektortest i et forhold, men.. 

Men de jobbnettene hennes.. Har hun i det hele tatt anledning til dette? Er arbeidsplassen hennes på en på natt? Og har hun en rolle som er naturlig at hun da jobber natt? Husker du hvilke netter hun angivelig har vært på jobb? I så fall ville vel det vist seg på en lønnsslipp/lønningen at hun har jobbet ekstra, da vil hun vel få mer kroner i kassa? Det er veldig vanlig i våre dager atarbeidsplassen har en form for loggføring av timer, eller en appman logget inn/ut av på jobben. Har du bedt henne om å se loggføring av disse aktuelle nettene? Hun må jo ha skrevet en eller annen plass at hun er på jobb disse nettene, åssen skal ellers sjefen hennes, og lønnsavdeling få dokumentert timene hennes?

Anonymkode: 5880a...15a

• Liker 4
Skrevet

Er arbeidsplassen hennes åpen på natt mente jeg.

• Liker 2
Skrevet

Og hvis hun har vært på jobb disse nettene... Har i så fall kollegaen hennes også tilfeldigvis vært på jobb disse aktuelle nettene?

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er lurt å se fremover. Prøv å tilgi og hjelp hverandre til å komme over dette. Det virker grusomt og forferdelig nå, men mange opplever tilsvarende situasjon og det er fullt mulig å komme gjennom det. Lykke til.

(Ps. ikke lytt for mye til tenåringsjentene her inne)

Utrolig dårlig råd! Jeg er langt fra noen tenåringsjente, og opplevd det samme som TS. Husker eksen nektet til det ytterste. Sannheten var en helt annet. Og Joda, prøvde å tilgi, men angrer på at jeg ikke gikk med en gang, da det bare fortsatte selv etter at han lovet bot og bedring. Utroskap og løgn er skilsmissegrunn. Ferdig. 

Anonymkode: f2b7c...01c

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig dårlig råd! Jeg er langt fra noen tenåringsjente, og opplevd det samme som TS. Husker eksen nektet til det ytterste. Sannheten var en helt annet. Og Joda, prøvde å tilgi, men angrer på at jeg ikke gikk med en gang, da det bare fortsatte selv etter at han lovet bot og bedring. Utroskap og løgn er skilsmissegrunn. Ferdig. 

Anonymkode: f2b7c...01c

Så du hadde en dårlig erfaring, det betyr jo ikke at alle er som din mann var. De fleste går det bra med.

Skrevet (endret)

Altså... man trenger vel neppe en løgndetektortest for å skjønne hva som har skjedd her. Skitne snaps fra en eller annen fyr, jobbing på pussige tidspunkt og bytting av passord på snapchat. Her hadde jeg bare gått, men jeg er sta og har ingen barn. Hva som er rett for deg må du selv finne ut av.

Endret av studerende
  • Liker 4
Skrevet

Føler så uendelig med deg. Jeg var ute for noe lignende. Dog har det ikke vært seksuelt. Men kunne blitt. Her og ble ting holdt tilbake og aøt jeg klarte å tenke på var at jeg måtte få vite alt. Ga fripass som deg. Tryglet å ba. Jeg vissste for historien jeg var servert var ikke logisk.

Det var som jeg følte jeg holdt på å klikke fullstendig. Tilslutt fant jeg ut at jeg klarer aldri å tilgi med mindre alt kommer frem. Sto på trappa med kofferten i hånda. Da la han alt på bordet. Har viste det seg at de snå detaljene var så langt mildere en hva jeg gikk å fantaserte om og det var bare en lettelse.

Det var ikke det han hadde gjort som holdt på å knekke meg. Det var det han holdt tilbake som ikke ga meg mulighet til å få et helt bilde av situasjonen som, var det verste.

Tenkte så ofte hadde du bare visst hva det gjør med meg når du ikke sier alt.

Når alt kom la jeg det bak meg og vi gikk all inn for å bygge opp ekteskap og forhold. For vår del var dette en påminnelse om viktigheten av å se hverandre. Jeg har glemt alt og lever lykkelig med min mann. Men hadde han ikke sagt alt. Ja da hadde jeg aldri klart.

Sier som de over. Hun har nok langt mer på samvittigheten en det hun har sagt. Helt sikker på det. Man vil så gjerne tro at det ikke er slik som gjør at man ofte lar tvilen komme den andre tilgode. Men sett utenfra er det åpenlyst at du ikke bør la tvilen komme henne tilgode 

Anonymkode: f6bbb...0ea

• Liker 1
Skrevet

Mobil/nett er en trussel mot forhold. 

Det skal sies, folk skriver mere vågalt, enn hva de kunne sagt. 

Nå forstår ikke jeg folk som sender slike mld. Om han er singel, så burde han forstått bedre. 

Min venninne opplevde det samme. Mannen fikk stadig mld på tlf. Ikke sexuelt, men "varme" mld. Hun var mye yngre enn han, men tror menn reagerer annerledes enn kvinner. En kvinne tror jeg, hadde sperret han. Tror menn syns det er spennende. Kona syns iallefall ikke at dette var særlig bra. Han har tråkket over en grense. Når ektefelle reagerer, da har du tråkket over en grense. 

Kjøp deg et spy program. Må lastes på tlf hennes. Når mld til din kone har gått så langt, så bør du få svar. Å leve i uvisse, er vanskelig. Du må kunne stole på henne. 

Anonymkode: f8b22...288

Skrevet

Uff, ikke noen fin situasjon dette. Føler med deg!

Videre kan man jo spørre seg "hva er utroskap?". Må man ha vært i direkte seksuell kontakt med noen for å ha vært utro? Personlig syns jeg det er rart at man har et behov for å snappe, skrive meldinger eller ha veldig mye kontakt med andre hvis man er så sikker på at den partneren man bor sammen med er "den rette". Hadde jeg vært i din situasjon og funnet ut at min partner hadde hatt slik kontakt med en annen kvinne hadde jeg satt spørsmålstegn med hele forholdet og alt han hadde sagt om at jeg var den rette for han. Videre har jeg alltid vært en tilhenger av å gjøre det som kan gi en selv et best mulig liv. Har man det bra med seg selv får alle rundt deg også det veldig bra. Du er meget glad i konen din, men det fins faktisk noen andre der ute som vil være glad i bare deg. Du skrev også at du har barn. Nå vet ikke jeg om du og konen din krangler mye, men som barn merker man veldig lett om foreldrene har det bra sammen eller ikke. Jeg har selv vokst opp sammen med to foreldre som virkelig ikke fungerte sammen og som skulle ha flyttet fra hverandre for lenge siden. Nå når jeg er voksen har de gjort det, og de er mye lykkeligere nå. Det smitter over på meg. Så tenk på hva du kan gjøre for at DU skal ha det best mulig. Du lever bare en gang og det er synd å si det, men det virker for meg som at konen din har rotet seg inn i noe som i allefall jeg ikke hadde akseptert fra min livspartner. Du kan finne noe bedre, det er jeg sikker på. 

Du trenger heller ikke å forlate henne, men da er det viktig at dere får pratet sammen sikkelig om det. Hun MÅ fortelle deg alt og hun MÅ også vite med seg selv at det er deg hun vil være med og ingen andre. Alle mennesker kan gjøre feil. Kanskje har hun følt seg litt glemt i en hektisk familiehverdag og ble fryktelig revet med da det var "noen" som så henne. Noe slikt kan skje den beste. Jeg tenker at en av de viktigste styrkene i et forhold er å kunne være ærlige med hverandre uansett hva det er. Det er også viktig her at du aksepterer det som har skjedd for hva det er, og at du tilgir henne. 

Prøv å få henne til å åpne seg fult og helt om det som har skjedd. Vil hun ikke det så mener jeg at du må tenke på deg selv. Barna dine vil merke det om du ikke er lykkelig. Og lykkelig mener jeg du har rett til å være.  

Anonymkode: e9151...6ad

Skrevet
På 5.9.2018 den 8.14, AnonymBruker skrev:

Jepp. 

Du vet hva du må gjøre. Det er ikke lett, men du vet det. 

Skrevet

Ikke greit den kommunikasjonen på snap-chat, og hvorfor trengte hun å slette loggen?

Det har nok skjedd mye mer her enn hun forteller deg... dessverre er det jo ofte sånn. Man får bare vite litt av sannheten, alt som kan skjules blir skjult.

Du trenger å snakk med din kone og kanskje separasjon er det rette akkurat nå. Så får dere begge litt tid til å tenke gjennom om dere vil fortsette i forholdet.

Anonymkode: 74a2f...c8d

Skrevet
På 5.9.2018 den 8.14, AnonymBruker skrev:

Ja.

Jeg hadde vurdert det som 99,9999999999999 % for at de har hatt sex og det flere ganger, dessverre :(

Føler med deg 😕 det er for jævelig å oppleve sånt!!

Skrevet

Sorry kompis, her er det bare en ting å gjøre - hiv henne UT og gå videre i livet ditt. Hun er åpenbart ferdig med interessen for deg, og selv om du skulle tilgi aldri så mye, vil hun trolig ikke klare å la være å utforske dette videre, så langt som hun har gått allerede.

KANSKJE kan du redde forholdet på sikt, hvis du tar styringen nå og konsekvensene går opp for henne på alvor, og at du er villig til å svelge dritten du refererer til. Men hvis du tøfler ut her nå, er det nesten garantert at hun føler at hun "kom unna med det", og så er det på'n igjen.

Anonymkode: f51e4...b08

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...